Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb afgelopen zaterdag een soortgelijk vreselijk stom iets meegemaakt. Ik was in de Efteling (don't ask) en had drie flugelflesjes bij me, twee met een afgemeten dosis en een volle. Ik stond in de rij voor een attractie en dacht, laten we de dag eens opvrolijken door een dosis in mijn colabeker te donderen. Je raadt het al, ik had het volle flesje in de cola gemieterd ipv de dosis, wat ik echter pas in de gaten kreeg toen ik enkele flinke slokken genomen had en de beker 3/4 leeg was. Het smaakte allemaal wat erg sterk en het begon als een gek te werken. Fuck, dacht ik, daar ga ik. Mijn vrienden geinformeerd dat ik iets meer G genomen had dan ik gewild had, maar ik wist niet hoeveel ik echt binnen had omdat er nog wat in de colabeker zat. Ik begon het steeds zwaarder te krijgen, het werd me duizelig en slaperig in mijn hoofd, kon me met moeite nog vasthouden hier en daar. Mijn vrienden hadden in de gaten dat het fout ging, maar wisten ook niet goed wat te doen, ze hebben totaal geen ervaring met GHB. Op een gegeven moment kan ik niet meer op mijn benen staan, maar een vriend van me kon me nog net uit de bedompte ruimte naar buiten helpen. Daar aangekomen kostste ik alles uit wat ik in me had en ben tegen een muur in elkaar gezakt. Ik probeerde wakker te blijven, maar dat zat er echt niet in. Ik heb er een half uur tot een uur zo gezeten, soms nog wat gekosts, tot de bewaking kwam. Die brachten me naar de EHBO (sindsdien door mijn vrienden de GHBO genoemd) en die vroegen me wat ik gebruikt had. Ik had weinig zin om te liegen en antwoordde dus GHB. Het kostte me erg veel moeite om de dame van de EHBO ervan te overtuigen dat GHB toch echt iets anders was dan XTC, dat leek ze maar niet te kunnen begrijpen. Nadat mijn bloeddruk opgenomen was mocht ik weer weg. Althans tot bij de bewaking, want die escorteerden mij van het terrein af wegens het gebruik van verdovende middelen. Haha, ik heb welgeteld 1 attractie gezien. Maar gelukkig ben ik er verder goed van af gekomen, zonder verdere schade. En het ironische is dat ik GHB juist altijd zeer nauwkeurig doseer, want ik vind teveel G niet eens prettig. De volgende keer zal ik er nog beter op letten!"
"Wordt niet iedereen geil van GHB? Zelfs masturberen is dan het einde"
"SperSIZEboon zei: je wordt niet perse geil als je ghb neemt,althans das mijn ervaring. er moet wel wat gestimuleerd worden zeg maar Klik om te vergroten... Ja, ok, dat ben ik met je eens. Het is ook niet zo dat ik actief enorme zin krijg in seks als ik GHB op heb, maar als ik dan eenmaal aan de slag ga is het altijd veel beter dan normaal."