Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRelatie met je ouders, broer, zus

Relatie met je ouders, broer, zus

37 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben hem al aan het editen :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn ouders zijn gescheiden, maar dikke vrienden :sunglasses:. Ze mogen elkaar graag, maar houden gewoon niet van elkaar op die manier, dus "no hard feelings" gescheiden, zonder naar gedoe, rechtzaken, etc.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo pixelvriendjes en vriendinnetjes,

Ik vraag me af hoe de DF'er tegenover zijn ouders/broers/broertjes/zussen/zusjes staat.

TS begint normaliter maar ik moet er nog even over denken hoe ik het op papier zet :)
R
RokertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Met mijn ma is de relatie perfect!!! Is echt mijn allessie :grin:
Met mijn vader is de relatie wel redelijk. Heb gewoon minder raakvlakken met hem dan met mijn moeder... hihi
Met mijn broer is de relatie ook wel redelijk, ook met hem heb ik niet heel veel raakvlakken, maar we staan wel altijd voor elkaar klaar!
Met mijn zus heb ik op dit moment weinig tot geen contact... Dit komt helaas van haar uit. Geen ruzie o.i.d. gehad in het verleden, eigenlijk sinds me ouders zijn gescheidden, is het contact alleen nog maar van mijn kant gekomen. Op een gegeven moment had ik daar schoon genoeg van en het resultaat; meer als 2 jaar niet gezien... :confused:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben enigskind dus kan alleen over mijn ouders oordelen.
Met hen heb ik een goede band. Met pap wat meer raakvlakken dan met mam
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb sinds een paar jaar weer een hele goede band met m'n ouders.
Van m'n 13 tot m'n 16e ging het heel kut thuis, maar toen is er van alles gebeurd waardoor ik weer meer naar ze ben toegegroeid. De band die ik nu met m'n ouders heb is nog nooit zo sterk geweest.
M'n moeder is behalve mijn moeder ook een vriendin van me geworden, ik kan met haar over alles praten. En m'n vader.. ja die is gewoon even gestoord als ik, altijd veel lol mee. :)

Ik heb 2 broers, 1 is uit huis, daar heb ik altijd een goede band mee gehad. Nu hij uit huis is, mis ik hem ook heel erg. Daardoor ben ik wel meer naar m'n andere broer toe gegroeid. We kunnen het wel goed met elkaar vinden, maar hij kan soms ook echt het bloed onder m'n nagels vandaan halen, vooral de laatste tijd.

Maar ach, al met al mag ik niet klagen. Ik heb het heel erg getroffen thuis en daar ben ik heel blij mee. :)
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben heeeel lief voor mijn familie :)
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#8
wowowowow mindgamer; alinea's!!
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
slechter is mogenlijk... en me zusje die negeert mij altijd
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben de oudste van 3 kinderen (2 meiden, 1 jongen). Vroeger vochten we elkaar de tent uit en was ik een moeilijke puber waardoor ik op mijn 16e het huis verliet.

Heden: Ik ben stapelgek op mijn ouders, zusje en broertje. Kom niet aan ze want ik bega me dan een ongeluk.
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn moeder en ik hebben beiden ADHD. En dat levert nogal is problemen op.....
Als wij ruzie krijgen jutten wij elkaar zo ontzettend op.. het gaat maar door en door en het stopt niet. ze kan bijvoorbeeld als ik 5 min telaat wakker ben, wel 10 x zeggen van da ga je niet halen, -ikke: dat haal ik wel als jij me met rust laat kom ik gewoon op tijd maar jij moet maar altijd doorgaan.
Moeder: Da ga je echt niet halen!
Enz. om de kleinste dingen. het houd maar niet op.
Ik ga dan vaak schelden. Ja mensen ik weet het het is ontzettend dom maar ik heb ook een best kort lontje.
Ze is ontzettend dominant en wat zij denkt dat is het. Denk je niet zo dan ben je aan het verkeerde adres.
Als mijn vader er dan iets van zegt dan word ze boos op hem ''omdat hij niet achter haar staat''.
Kort gezegd gewoon ontzettend klote dus...
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sinds ik op mezelf ben gaan wonen, en mn broer ook vlak daarna koos voor een eigen woning is de relatie echt 100X beter geworden met me ouders en broertjes.

Heb het gevoel me pa juist beter te leren kennen.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#13
heb goede band hoor met iedereen heb aardige familie
heb 2 zussen en 4 zusjes ook heb ik nog broertje

goede band met familie maakt leven heel wat makelijker :mrgreen:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik dacht heel even dat dit een incesttopic was..



Met m'n ouders best goed, zijn gescheiden maar dikke vrienden. Aleen totaal seksueel ongeinterreseerd in elkaar. M'n pa is heel relaxt, aleen doet te veel moeilijk over school (Ik doe VWO, als ik een 9 haal is die teleur gesteld omdat "als je geleerd had had je een 10", want ik doe nooit wat voor school). En is heel extreem tegen drugs :P. M'n moeder is een beetje raar, maar wel aardig. Beetje in het kunstwereldje.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Ik dacht heel even dat dit een incesttopic was..
Klik om te vergroten...
Same here XD
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#16
^Dat was ook mijn eerste gedachten :P
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#17
Solidius zei:
Angramar Temenos zei:
Ik dacht heel even dat dit een incesttopic was..
Klik om te vergroten...
Same here XD
Klik om te vergroten...
Dat snap ik ook wel :wink: De TT is wat ongelukkig geformuleerd :tongueout:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb een oudere broer, oudere zus en een jonger zusje. Hou heel veel van ze allemaal.
Paps en mams ook nog netjes getrouwd(dat schijnt niet zo heel vaak meer voor te komen) en die houden ook er veel van elkaar en van ons.

Klinkt erg idyllisch allemaal, maar we zijn met zijn allen dan wel door een enorm diep dal gegaan waardoor we een hele sterke band hebben! Mensen hebben al vaak geprobeerd om ons uit elkaar te halen maar we zijn alleen maar dichter bij elkaar komen te staan daardoor!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Extisi zei:
Mijn broer is een kankerleier.
Klik om te vergroten...
Nee, jij bent lekker.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#20
met mijn moeder heb een ik hele rare band. zij is mijn beste vriendin. ik kan met haar ruzien...en dan bedoel ik echt ruzien met geschreeuw en getier, maar 2 minuten later zijn we weer de beste vrienden. dat is met de jaren zo gegroeid omdat mijn ouders zijn gescheiden en omdat ik dus al op jonge leeftijd "de man in huis" was. zij heeft mij en mijn zus altijd bij beslissingen betrokken en heeft over niks gelogen...ook niet over de financieen. daar werden wij ook bij betrokken in de zin van dat we in ieder geval mochten zeggen wat wij ervan vonden.
zij en mijn stiefmoeder zijn de enige personen tegen wie ik echt opkijk. mijn moeder is ook de enige die ik elke keer weer wil bewijzen dat ik "het" kan. zowel zakelijk als persoonlijk. andersom is dat ook zo, al hebben we dat nooit tegen elkaar gezegd. en nu ik dit zo schrijf vraag ik me af waarom we dat nooit tegen elkaar hebben gezegd...het komt door onze ego`s. zij heeft het idee dat ze altijd beter moet zijn dan ik, omdat zij mijn moeder is. en ik heb het idee dat ik beter moet zijn dan zij omdat zij mijn moeder is, maar ook mijn beste vriendin, en ook mijn idool. ik weet dat het niet zo werkt, en ik vind het ook niet echt, maar ik heb het idee dat ik voor haar moet zorgen, want ze heeft een zwaar leven gehad, en nu hoeft ze niet meer beter te zijn, nu moet ik het overnemen. begrijp me niet verkeerd, ik vind dat namelijk niet, maar mijn gevoel vind van wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."