Ik heb sinds een paar jaar weer een hele goede band met m'n ouders.
Van m'n 13 tot m'n 16e ging het heel kut thuis, maar toen is er van alles gebeurd waardoor ik weer meer naar ze ben toegegroeid. De band die ik nu met m'n ouders heb is nog nooit zo sterk geweest.
M'n moeder is behalve mijn moeder ook een vriendin van me geworden, ik kan met haar over alles praten. En m'n vader.. ja die is gewoon even gestoord als ik, altijd veel lol mee.
Ik heb 2 broers, 1 is uit huis, daar heb ik altijd een goede band mee gehad. Nu hij uit huis is, mis ik hem ook heel erg. Daardoor ben ik wel meer naar m'n andere broer toe gegroeid. We kunnen het wel goed met elkaar vinden, maar hij kan soms ook echt het bloed onder m'n nagels vandaan halen, vooral de laatste tijd.
Maar ach, al met al mag ik niet klagen. Ik heb het heel erg getroffen thuis en daar ben ik heel blij mee.
![:)]()