#1
En nu vraag ik me toch af wie de vrouw in deze relatie is.
yxes zei:Het is fijnverder niet heel veel commentaar op behalfde dat je beetje op moet passen dat je toch niet iets gaat voelen voor die persoon.
Jij doet het wel. Ik niet. Prima toch?Angramar Temenos zei:Wat vinden jullie van zo'n situatie?
wat hij zegtyxes zei:Het is fijnverder niet heel veel commentaar op behalfde dat je beetje op moet passen dat je toch niet iets gaat voelen voor die persoon.
Nee.Angramar Temenos zei:Zeg ik ergens dat het mij betreft?![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."