Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFriends with benefits

Friends with benefits

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
En nu vraag ik me toch af wie de vrouw in deze relatie is.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moet kunnen alleen wat er al gezegd wordt stel 1 persoon krijgt meer gevoelens dan moet dat meteen gemeld worden om mis verstanden te voorkomen.

Verder lekker genieten van elkaar :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke, wat vinden jullie van de volgende situatie: Je hebt twee vrienden, die goed met elkaar kunnen opschieten, zelfde interesses, goed praten, etc. De jongen vind het meisje aantrekkelijk, de meisje de jongen ook; Maar verder zijn er geen gevoelens, geen verliefdheid, wel een goede vriendenbasis.

Ze zijn beide single, en hebben casually sex/klefheid met elkaar, en zijn verder "Normaal" vrienden. Beide natuurlijk met respect voor elkaar, en puur "biologische behoeftes" vervullen. Dit is niet omdat ze niemand kunnen krijgen/moeite hebben met relaties volhouden, maar op dat moment beide gewoon niet aan een relatie toe zijn en ook op niemand verliefd zijn.

Wat vinden jullie van zo'n situatie?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#4
Friends with benefits vind ik naar.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tja als ze zich er beide goed bij voelen, why not :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
yxes zei:
Het is fijn :grin: verder niet heel veel commentaar op behalfde dat je beetje op moet passen dat je toch niet iets gaat voelen voor die persoon.
Klik om te vergroten...

Dat dus.

Heeft soms wel eens lastige situaties opgeleverd.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat zou je van die situatie moeten vinden? Het gebeurt zo vaak en overal dat het bijna normaal is te vinden imho, of ik heb gewoon altijd veel mazzel gehad. Je moet niet op een forum goedkeuring zoeken voor zulke dingen, dit zijn situaties die van persoon tot persoon verschillen en dat zul je onderling moeten uitzoeken en ervaren wat je ervan vind.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Wat vinden jullie van zo'n situatie?
Klik om te vergroten...
Jij doet het wel. Ik niet. Prima toch?
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#9
meestal als ik eenmaal seks heb gehad met n vriendin word het daarna toch raar.. niet egt bevorderlijk voor de vriendschap
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
yxes zei:
Het is fijn :grin: verder niet heel veel commentaar op behalfde dat je beetje op moet passen dat je toch niet iets gaat voelen voor die persoon.
Klik om te vergroten...
wat hij zegt
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja eigenlijk feitelijk, had je dat zelf al moeten weten, zoals Vode al zegt. :grin: Er valt helemaal niks aan te vinden, er kan zat genaaid worden zonder een relatie, alleen zou een goede vriendin mij daarvoor niet de juiste keuze lijken, maar je moet het zelf weten.

Lekker verwoord trouwens "Puur biologische behoeftes".. :tearsofjoy:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niets mis mee toch.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
OMDAT HET IN DEZE JOU BETREFT VIND IK HET NIKS, IN ELK ANDER GEVAL MAG HET WEL VAN MIJ>






SORRY VOOR CAPS< COMPUTER DOET MOEILIJK
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
Zeg ik ergens dat het mij betreft? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Nee.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeg ik ergens dat het mij betreft? :rolleyes:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is fijn :grin: verder niet heel veel commentaar op behalfde dat je beetje op moet passen dat je toch niet iets gaat voelen voor die persoon.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."