Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWoede aanvallen icm ADHD, Borderline en/of ASPS ?

Woede aanvallen icm ADHD, Borderline en/of ASPS ?

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Veel ADHD 'ers hebben aanvallen, Borderliners ook ASPS 'ers ook meestal uiten zij het te intens en weten daarna ook niet goed hoe het verder moet.

Heb je nou iets te vaak last van serieuze onsoevereine onrechtvaardige ongerichte woedeaanvallen en funcioneer je daardoor niet meer en isoleer jij jezelf door je eigen gedrag ?


Lees dan is een boekje van Jan Bernard " Over de Rooie " en " Goed kwaad" van
Als je er dan nog niet uit bent, dan is er ook nog een club serieuze psychonauten die jouw gedrag wel kunnen veranderen mits jij daar 100% voor gaat.
Vraag mij maar per pm want er word te zwaar geleeched op mijn persoonlijkheid.
Ik durf de link niet te droppen daardoor.

Bonnie
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb ADHD maar ik zie het eerder als een voordeel dan een nadeel dus geen hulp nodig hier :wave:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#3
adhd komt zelden alleen het heeft 20 jaar nodig nodig om te groeien tot psychopaat.
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had vroeger woede aanvallen, maar die kwamen nooit zomaar, die werden altijd ergens door getriggert. Tegenwoordig ben ik nog wel eens iets te boos, maar ik heb over het algemeen wel een engelengeduld en het duurt wel even voor je me irl echt kwaad krijgt. (dus dan heb ik het over bloedlink en niet over gewoon pissig, mensen die me kennen weten dat wanneer ik ga lachen, je beter weg kan wezen, wat na het lachen word alles rood voor mijn ogen)
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#5
sarcasm zei:
Ik had vroeger woede aanvallen, maar die kwamen nooit zomaar, die werden altijd ergens door getriggert. Tegenwoordig ben ik nog wel eens iets te boos, maar ik heb over het algemeen wel een engelengeduld en het duurt wel even voor je me irl echt kwaad krijgt. (dus dan heb ik het over bloedlink en niet over gewoon pissig, mensen die me kennen weten dat wanneer ik ga lachen, je beter weg kan wezen, wat na het lachen word alles rood voor mijn ogen)
Klik om te vergroten...
Dat klinkt inderdaad wel alsof je hulp kunt gebruiken :wave:
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#6
sarcasm zei:
mensen die me kennen weten dat wanneer ik ga lachen, je beter weg kan wezen, wat na het lachen word alles rood voor mijn ogen)
Klik om te vergroten...

Beter geen comedies kijken jij :grin:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Liesette zei:
adhd komt zelden alleen het heeft 20 jaar nodig nodig om te groeien tot psychopaat.
Klik om te vergroten...

:confused: :confused: :confused: Bull shit...
j
joolie-ahLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ben het met r@ eens dat dat bullshit is.
heb overigens een aantal jaren geleden het boek "over de rooie" gekocht, ik herkende veel mensen, behalve mijzelf, uitgeleend aan mijn zus ( ik d8 dat zij het harder nodig had :grin: ) ik moet het toch maar weer eens kritisch gaan lezen :flushed:
j
joolie-ahLid
01-01-2024, 00:00
#9
dus als je 19 jaar adhd hebt moet je dan nog 1 jaar w88 om psychopaat te worden ?
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja, dat heb je bij het rechte eind!
j
joolie-ahLid
01-01-2024, 00:00
#11
balen, dan ben ik over tijd :angry:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Weldegelijk last van mede door stoornissen en gebruik.
Meestal buiten het zicht van andere probeer ik het te houden,maar zweten,rood hoofd,extra spierspanning zijn de voortekenen waar het hopelijk meestal bij blijft.
Explosie's zijn het moeilijkst dan word ik een sloper van spullen met achteraf spijt.(dure luchtjes kapot gooien,computer kapot maken (€800,00) en veel mooie foto's,spiegelreflex,telefoons.
2x een marrokaan maar die triggerde enorm werd ook geholpen.
Etc.etc.

Lastig hoor..
M
MaximeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben (naar het schijnt) hoogbegaafd en ik heb soms ook een woede aanval.
Op een bepaald punt is het gewoon genoeg, zo heb ik een keer staan schreeuwen tegen een agent
die me per se een boete wou geven. (je gelooft het nooit maar die kerel kreeg het benauwd en nam z'n politiefiets en reed gewoon weg.)
Het is best lastig want als ik over de rooie ga gebeuren er dingen waar ik naderhand niet zo erg trots op ben meestal...

Ach jah, ventileren kan goed doen toch??
j
joolie-ahLid
01-01-2024, 00:00
#14
dat ken ik, ik heb ook een x vreselijk staan schelden en tieren tegen een agent, helaas belande ik een n8 in de cel met een nog veel hogere boete :grin:
ik heb ook heel veel dingen gedaan waar ik zeker niet trots op ben.
met goede begeleiding kom je ver hoor, ik ben al veel rustiger, neemt niet weg dat ik nog best wel eens over de rooie ga :flushed:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Carlitos zei:
2x een marrokaan maar die triggerde enorm werd ook geholpen.
Klik om te vergroten...
Gelukkig zijn die niet zo duur.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja en er zijn er genoeg.
Een groep marrokanen (8 ofzo) ging op me roggelen toen ik met me boot vaarde voor de brug.
Zware aanval,meteen de boot vastgelegd en met me anker (waarmee ik wou meppen) er achteraan gegaan.Ze renden slap weg terwijl ze met 8 man oid waren bij het kruispunt stopte ik een kreeg ik de ingeving van8 Macdonaldskanen tegen 1 blanke jongen dat verlies ik (zelfs met dat anker)

Maargoed dat is dus de aanval niet te controleren voor mezelf maar had wel uit de hand kunnen lopen want het is mocrobuurt daar.Heb er al is 2 groepen voor me deur gehad[/b
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb ADHD maar nooit van woede aanvallen. Juist belachelijk kalm als het gaat om geweld. Soms /Offtopicwel last van haast aanvallen ofzo, dan moet alles snel en als er een ding niet snel genoeg gaat doe ik alles om ervoor te zorgen dat ik daar niet door afgeremd wordt. Koop liever niks dan dat ik moet wachten bij de kassa

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."