#1
Veel ADHD 'ers hebben aanvallen, Borderliners ook ASPS 'ers ook meestal uiten zij het te intens en weten daarna ook niet goed hoe het verder moet.
Heb je nou iets te vaak last van serieuze onsoevereine onrechtvaardige ongerichte woedeaanvallen en funcioneer je daardoor niet meer en isoleer jij jezelf door je eigen gedrag ?
Lees dan is een boekje van Jan Bernard " Over de Rooie " en " Goed kwaad" van
Als je er dan nog niet uit bent, dan is er ook nog een club serieuze psychonauten die jouw gedrag wel kunnen veranderen mits jij daar 100% voor gaat.
Vraag mij maar per pm want er word te zwaar geleeched op mijn persoonlijkheid.
Ik durf de link niet te droppen daardoor.
Bonnie
Heb je nou iets te vaak last van serieuze onsoevereine onrechtvaardige ongerichte woedeaanvallen en funcioneer je daardoor niet meer en isoleer jij jezelf door je eigen gedrag ?
Lees dan is een boekje van Jan Bernard " Over de Rooie " en " Goed kwaad" van
Als je er dan nog niet uit bent, dan is er ook nog een club serieuze psychonauten die jouw gedrag wel kunnen veranderen mits jij daar 100% voor gaat.
Vraag mij maar per pm want er word te zwaar geleeched op mijn persoonlijkheid.
Ik durf de link niet te droppen daardoor.
Bonnie
