#1
genoeg kratten pils

Wel een matras vol vlekken, dan is het af.Dopezilla zei:TL-licht, kant en klaar maaltijd en red bull op tafel, en een matras in de hoek van de kamer. Dan moet het goedkomen.
Olle
Dopezilla zei:TL-licht, kant en klaar maaltijd en red bull op tafel, en een matras in de hoek van de kamer. Dan moet het goedkomen.
Olle
Drientje zei:Wel een matras vol vlekken, dan is het af.Dopezilla zei:TL-licht, kant en klaar maaltijd en red bull op tafel, en een matras in de hoek van de kamer. Dan moet het goedkomen.
Olle
Drientje zei:Toch knap dat je out gaat van keta. Normaal beland je in een k-hole en ben je daarna zo fris als een hoentje.
Ketamine is ook het enige verdovingsmiddel wat je hartslag en ademhaling niet dempt dus ik vermoed dat je toen je gereanimeerd moest worden wel meer op had dan alleen keta.
Ketamine is een HEEL erg veilig middel wat nog steeds in de veterinaire wereld gebruikt wordt als ook voor mensen met brandwonden:
Ketamine
Dit analgetisch en anesthetisch middel wordt gebruikt ter aanvulling van de conventionele analgesie bij de verbrande patiënt, omdat het de N-methyl-D-aspartaat-glutamaatreceptoren van het nociceptieve zenuwstelsel blokkeert. Deze NMDA-receptoren zijn immers betrokken bij hyperalgesie en gewenning aan narcotische analgetica. Ketamine is doeltreffend als co-analgeticum in lage dosissen van minder dan 0,2 mg/kg. Bij volwassenen en kinderen kan het via continue intraveneuze infusie worden toegediend in een dosis van 0,04 à 0,12 mg/kg/uur (eventueel na een bolus < 0,2 mg/kg).
In doseringen lager dan gebruikt voor narcose, wordt ketamine ook als drug gebruikt, het wordt dan Special K (ook Vitamin K of de afkorting ket worden gebruikt) genoemd. Ketamine wordt meestal gesnoven, maar sommige gebruikers nemen het ook oraal of spuiten het in. Om het middel te kunnen snuiven wordt de ketamine, die voor medische toepassingen in vloeibare vorm wordt gebruikt, uitgekookt tot een kristallijn poeder. Lagere doseringen maken de gebruiker dromerig, hogere doseringen kunnen leiden tot een K-Hole, waarbij de gebruiker zich amper bewust is van zijn omgeving en moeilijk kan bewegen. Lage doses ketamine worden ook als party-drugs gebruikt, waarbij de lichte dromerigheid en verzwakking van lichamelijke prikkels de gebruiker toelaten meer in de muziek op te gaan. Hogere doses zijn psychedelisch van aard en vereisen dat de gebruiker gaat liggen omdat bewegingen, evenwicht en tastzin sterk verstoord worden door de verdovende eigenschappen van de stof. De stof wordt dan ook geclassificeerd onder dissociatieve psychedelica, omdat het de gebruiker losmaakt van de waarnemingen van zijn lichaam.
Dus out gaan van ketamine is in mijn ogen praktisch onmogelijk. Ik ben een ervaren keta gebruiker, heb zowel lage als hele hoge dosissen tot mij genomen en ik ben nog nooit out gegaan van keta.
Drientje zei:Hey kijk, dat maakt de diagnose even een tikje anders dan alleen puur keta in een gezond mensenlichaam.
Heb je verder nog problemen met het gebruik van drugs en je hart? Lijkt mij dat jij wel twee keer nadenkt voor je iets naar binnen schuift.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."