#1
Ik heb pas kinderen als ik seks wil.
BacingsPen zei:Als iedereen er zo over zou denken, zou de wereld naar mijn idee veel prettiger zijn om op te leven. (misschien wel saaier)
Drientje zei:Net alsof gewenste kinderen altijd goed worden behandeld....
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Maar ik wil nooit kinderen omdat ik zelf nog een kind ben (en hopelijk blijf) en omdat ik zeker weet dat ik die kinderen een prettig leven in het vooruitzicht stel.
Zou ik nou geen seks mogen hebben?
En als ik me nou steriliseer?
nou,...soms heb je idd geen slechte gedachten,..let wel-het zijn je eigen woorden hoor!!!Drientje zei:Net alsof gewenste kinderen altijd goed worden behandeld....
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Maar ik wil nooit kinderen omdat ik zelf nog een kind ben (en hopelijk blijf) en omdat ik zeker weet dat ik die kinderen een prettig leven in het vooruitzicht stel.
Zou ik nou geen seks mogen hebben?
En als ik me nou steriliseer?
Drientje zei:Dat moest zijn omdat ik niet zeker weet of ik die kinderen een prettig leven
Ik haat kinderen.ik doe mijn best zei:nou,ik weet dat we het niet altijd met elkaar eens zijn,maar mocht jij ooit kinderen krijgen,..weet ik zeker dat je er zeker goed voor gaat zorgen,omdat jouw betrokkenheid bij volwassen mensen al groot is,..dan zeker bij kinderen.Drientje zei:Dat moest zijn omdat ik niet zeker weet of ik die kinderen een prettig leven in het vooruitzicht stel.![]()
Drientje zei:En dat is niet zacht uitgedrukt. Serieus. Een jengelend kind in de supermarkt en ik ben in staat om het te slaan. Mijn buren hebben een baby en nu gaat het gelukkig wel weer maar ik slaap met oordopjes om het gejank niet te horen. Geef mij maar een kind wat al opgevoed is en niet jankt om te manipuleren.
Maar jij bent al een stukje ouder en als jij jankt durft ik je niet te slaan want je bent veel te lief.W.F.L. zei:Drientje zei:En dat is niet zacht uitgedrukt. Serieus. Een jengelend kind in de supermarkt en ik ben in staat om het te slaan. Mijn buren hebben een baby en nu gaat het gelukkig wel weer maar ik slaap met oordopjes om het gejank niet te horen. Geef mij maar een kind wat al opgevoed is en niet jankt om te manipuleren.
Beter blijf ik tot november nog even uit je buurt dus :')
Ja, zijn lekker koppie is onweerstaanbaar!Drientje zei:Maar jij bent al een stukje ouder en als jij jankt durft ik je niet te slaan want je bent veel te lief.W.F.L. zei:Drientje zei:En dat is niet zacht uitgedrukt. Serieus. Een jengelend kind in de supermarkt en ik ben in staat om het te slaan. Mijn buren hebben een baby en nu gaat het gelukkig wel weer maar ik slaap met oordopjes om het gejank niet te horen. Geef mij maar een kind wat al opgevoed is en niet jankt om te manipuleren.
Beter blijf ik tot november nog even uit je buurt dus :')![]()
Ja... En met zoveel verschillende soorten vrouwen? Echt niet... Een meisje moet wel speciaal(of heel mooi) zijn om er seks mee te hebben.. Ik zou zelfs nog niet gratis naar de hoeren gaan, en als er dan toch een hoer bij zit die wel goed genoeg is dan weet ik zeker dat ik daar een flinke prijs voor moet gaan betalen!Vigilante zei:Als we volgens moedertje natuur leven en neuken echt alleen voor voortplanting is zou je dat dus ook zó vaak mogelijk moeten doen![]()
Drientje zei:Ik haat kinderen.ik doe mijn best zei:nou,ik weet dat we het niet altijd met elkaar eens zijn,maar mocht jij ooit kinderen krijgen,..weet ik zeker dat je er zeker goed voor gaat zorgen,omdat jouw betrokkenheid bij volwassen mensen al groot is,..dan zeker bij kinderen.Drientje zei:Dat moest zijn omdat ik niet zeker weet of ik die kinderen een prettig leven in het vooruitzicht stel.![]()
En dat is niet zacht uitgedrukt. Serieus. Een jengelend kind in de supermarkt en ik ben in staat om het te slaan. Mijn buren hebben een baby en nu gaat het gelukkig wel weer maar ik slaap met oordopjes om het gejank niet te horen. Geef mij maar een kind wat al opgevoed is en niet jankt om te manipuleren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."