Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet ''Ik heb pas seks als ik kinderen wil'' Topic

Het ''Ik heb pas seks als ik kinderen wil'' Topic

67 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb pas kinderen als ik seks wil.
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#2
BacingsPen zei:
Als iedereen er zo over zou denken, zou de wereld naar mijn idee veel prettiger zijn om op te leven. (misschien wel saaier)
Klik om te vergroten...

En waarom zou de wereld dan prettiger zijn? Wat is er leuk aan om met z'n allen geen seks te hebben? Zodat jij niet de enige bent die deze mening heeft? Laat iedereen lekker doen watie wil. Mijn mening over deze stelling kun je denk ik wel raden :wink:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben het stiekem wel een beetje met Ben eens. Niet dat ik vind dat liefdeloze seks niet moet kunnen, maar op zich zou het wel mooi zijn als iedereen pas seks met elkaar had als ze van elkaar zouden houden, en als ze zouden accepteren dat er kinderen van kunnen komen. Maar dat is makkelijk praten voor mij, ik heb nog nooit seks gehad met iemand waar ik geen gevoelens voor had. Ik zeg niet dat het per se zo moet, en dat we heel moeilijk moeten gaan doen over seks, maar als het zo zou zijn zou dat misschien wel beter zijn. Helaas zit dat niet in de aard van de mens, ben ik bang. :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Net alsof gewenste kinderen altijd goed worden behandeld....

Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Maar ik wil nooit kinderen omdat ik zelf nog een kind ben (en hopelijk blijf) en omdat ik zeker weet dat ik die kinderen een prettig leven in het vooruitzicht stel.

Zou ik nou geen seks mogen hebben?

En als ik me nou steriliseer?
Klik om te vergroten...

Dat had ik bewust nog even achterwegen gelaten.... Want inderdaad, zelfs gewenste kinderen worden soms slecht behandeld, of ze blijken achteraf ineens niet meer zo gewenst als gedacht...

Volgens mij zijn er niet zoveel meisjes die geen kinderen willen omdat ze zichzelf nog als kind zien... Ik denk dat veel meisjes daar niet eens goed over nadenken! Helaas zijn er wel veel meisjes die een kind ''nemen'' omdat ze geloven zo eindelijk volwassen te worden... Of meisjes die ongelukkig zijn en een kind nemen om denken zo gelukkig te worden... (kan in sommige gevallen ook wel zo zijn, maar vaker maakt dat het leven van zo'n meisje alleen maar lastiger..)

Als je je zou sterriliseren, dan sluit je het krijgen van kinderen uit en zijn alle risico's die je neemt door ''zomaar'' seks te hebben enkel voor je zelf... Ik heb wel gehoord van (vooral mannen) die dit al gedaan hebben... Ook ten behoeve van hun vrouw, zodat die de pil niet meer hoeft te slikken... (dat schijnt, als je het jaren lang gebruikt, toch ook niet heel gezond te zijn...)

Voor een jonge vrouw zoals jij lijkt het me een beetje overdreven maar inderdaad, dat is wel een manier om uit te sluiten dat je kinderen krijgt, hangt er van af hoe zeker je van je zaak bent?!

Ps, zou niet willen spreken over mogen of moeten... Iedereen moet het tenslotte voor zichzelf bepalen... Wilde aankaarten dat men nog altijd ''te makkelijk'' seks heeft zonder bewust na te denken over de mogelijke gevolgen... Ik zie zoveel egoistische ouders die niet goed omgaan met hun kinderen of ze verwaarlozen... Als ze beter hadden nagedacht hadden ze geen kinderen, of in ieder geval gewacht tot ze daar ook echt aan toe zouden zijn..

gelukkig woren tegenwoordig niet heel veel meisjes al voor hun 20e zwanger, dus er is er al ''verbetering'' ten opzichte van vroeger, toen werden er vooral veel kinderen geboren om als echtpaar te kunnen overleven.. (denk aan de industriele revolutie, waar vooral ook kinderen in de fabrieken werkten samen met hun moeder.)
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Net alsof gewenste kinderen altijd goed worden behandeld....

Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Maar ik wil nooit kinderen omdat ik zelf nog een kind ben (en hopelijk blijf) en omdat ik zeker weet dat ik die kinderen een prettig leven in het vooruitzicht stel.

Zou ik nou geen seks mogen hebben?

En als ik me nou steriliseer?
Klik om te vergroten...
nou,...soms heb je idd geen slechte gedachten,..let wel-het zijn je eigen woorden hoor!!!
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#6
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pfff wat een discussie zeg,

ik zeg wie niet waagt niet wie niet wint. En dat is met alles zo ook met sex.
Kinderen en sex staan los als je gewoon ontspanning en uiting van liefde wilt (of gewoon focking geil bent).

dus vind het beetje overdreven allemaal
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Dat moest zijn omdat ik niet zeker weet of ik die kinderen een prettig leven
Klik om te vergroten...
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#9
Monogamie is een cultureel verschijnsel en geen evolutionair verschijnsel. Het stelt ook allemaal niet zo veel voor. Zat moraalridders zeggen alleen seks met degene te hebben van wie ze te houden, om vervolgens te trouwen en kinderen te nemen, en in hun midlife te scheiden omdat ze iets beters op het pad komen.

Ik heb momenteel een vriendin maar ik weet zeker dat ik er weer vrolijk op los ga neuken als het uit gaat.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik doe mijn best zei:
Drientje zei:
Dat moest zijn omdat ik niet zeker weet of ik die kinderen een prettig leven in het vooruitzicht stel.
Klik om te vergroten...
nou,ik weet dat we het niet altijd met elkaar eens zijn,maar mocht jij ooit kinderen krijgen,..weet ik zeker dat je er zeker goed voor gaat zorgen,omdat jouw betrokkenheid bij volwassen mensen al groot is,..dan zeker bij kinderen. :wink:
Klik om te vergroten...
Ik haat kinderen.

En dat is niet zacht uitgedrukt. Serieus. Een jengelend kind in de supermarkt en ik ben in staat om het te slaan. Mijn buren hebben een baby en nu gaat het gelukkig wel weer maar ik slaap met oordopjes om het gejank niet te horen. Geef mij maar een kind wat al opgevoed is en niet jankt om te manipuleren.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als we volgens moedertje natuur leven en neuken echt alleen voor voortplanting is zou je dat dus ook zó vaak mogelijk moeten doen :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
En dat is niet zacht uitgedrukt. Serieus. Een jengelend kind in de supermarkt en ik ben in staat om het te slaan. Mijn buren hebben een baby en nu gaat het gelukkig wel weer maar ik slaap met oordopjes om het gejank niet te horen. Geef mij maar een kind wat al opgevoed is en niet jankt om te manipuleren.
Klik om te vergroten...

Beter blijf ik tot november nog even uit je buurt dus :')
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
Drientje zei:
En dat is niet zacht uitgedrukt. Serieus. Een jengelend kind in de supermarkt en ik ben in staat om het te slaan. Mijn buren hebben een baby en nu gaat het gelukkig wel weer maar ik slaap met oordopjes om het gejank niet te horen. Geef mij maar een kind wat al opgevoed is en niet jankt om te manipuleren.
Klik om te vergroten...

Beter blijf ik tot november nog even uit je buurt dus :')
Klik om te vergroten...
Maar jij bent al een stukje ouder en als jij jankt durft ik je niet te slaan want je bent veel te lief. :flushed:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
W.F.L. zei:
Drientje zei:
En dat is niet zacht uitgedrukt. Serieus. Een jengelend kind in de supermarkt en ik ben in staat om het te slaan. Mijn buren hebben een baby en nu gaat het gelukkig wel weer maar ik slaap met oordopjes om het gejank niet te horen. Geef mij maar een kind wat al opgevoed is en niet jankt om te manipuleren.
Klik om te vergroten...

Beter blijf ik tot november nog even uit je buurt dus :')
Klik om te vergroten...
Maar jij bent al een stukje ouder en als jij jankt durft ik je niet te slaan want je bent veel te lief. :flushed:
Klik om te vergroten...
Ja, zijn lekker koppie is onweerstaanbaar! :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Klik om te vergroten...



Ik zie de gelijkenis. :smoke:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wie maakt een poll?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vigilante zei:
Als we volgens moedertje natuur leven en neuken echt alleen voor voortplanting is zou je dat dus ook zó vaak mogelijk moeten doen :wink:
Klik om te vergroten...
Ja... En met zoveel verschillende soorten vrouwen? Echt niet... Een meisje moet wel speciaal(of heel mooi) zijn om er seks mee te hebben.. Ik zou zelfs nog niet gratis naar de hoeren gaan, en als er dan toch een hoer bij zit die wel goed genoeg is dan weet ik zeker dat ik daar een flinke prijs voor moet gaan betalen!

Als het niet mogelijk zou zijn om zwangerschap tegen te gaan, was ik tot mijn 20e nog maagd en zou dat meisje nog steeds mijn vriendin zijn denk ik... :wink:

Jij zou tussen de 5-20 verschillende vrouwen hebben zwanger gemaakt?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
ik doe mijn best zei:
Drientje zei:
Dat moest zijn omdat ik niet zeker weet of ik die kinderen een prettig leven in het vooruitzicht stel.
Klik om te vergroten...
nou,ik weet dat we het niet altijd met elkaar eens zijn,maar mocht jij ooit kinderen krijgen,..weet ik zeker dat je er zeker goed voor gaat zorgen,omdat jouw betrokkenheid bij volwassen mensen al groot is,..dan zeker bij kinderen. :wink:
Klik om te vergroten...
Ik haat kinderen.

En dat is niet zacht uitgedrukt. Serieus. Een jengelend kind in de supermarkt en ik ben in staat om het te slaan. Mijn buren hebben een baby en nu gaat het gelukkig wel weer maar ik slaap met oordopjes om het gejank niet te horen. Geef mij maar een kind wat al opgevoed is en niet jankt om te manipuleren.
Klik om te vergroten...


nou gezellig en jij komt zo meteen bij mij op kraamvisite! :P

Voor de rest vind ik dit maar een beetje een gefrustreerd topic, maar dat is mijn mening natuurlijk...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
jaja Marla'tje, Ik weet best dat je mijn topics het liefst allemaal in de prullenbak ziet belanden :grin:

Ik bedoel het echt niet verkeerd en als ik aandacht wil blijf ik niet achter mijn pc'tje zitten... Soms ben ik gewoon toe aan een discussie en dat lukt het beste door een beetje ''extreem'' te zijn..

Voor moeder-figuren ben ik trouwens bang want:

Ik zal er verder maar niet op in gaan :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."