Johnny Speer zei:
ik had gehord dat gevaarlijk is.
Als je in een goede conditie verkeert is het niet gevaarlijk. Zoals uit de reacties hier blijkt kan het wel gevaarlijk zijn met drugs. Ook als je gezond en sterk bent. Het gecombineerde gebruik van cocaine en viagra is in ieder geval zeer riskant. Hierdoor kan je hart in ernstige problemen komen. Reden: coca vernauwt de bloedvaten en jaagt mede daardoor de hartslag op terwijl viagra precies het omgekeerde doet. Viagra maakt de bloedvaten wijder.
Hierdoor ontvangt je hart tegenstrijdige opdrachten waardoor de kans op een hartaanval vergroot wordt.
Het is totaal onzinnig om het als partydrug te gebruiken want je krijgt er geen roes van. Als je het vanwege erectieproblemen gebruikt, dan raadt ik je echter Cialis aan. In tegenstelling tot Viagra, dat maar enkele uren werkt, kan viagra's neefje Cialis tot 36 uur werkzaam blijven. Als je een leuke meid aan de haak slaat en jullie zijn daar beiden voor in de mood, dan kan je lekker het hele weekend doorblijven ketsen, als je tenminste geil van jezelf bent. :P
Heb zelf wel eens Cialis geslikt nadat ik zo veel gezopen en gesnoven had dat ik erg onzeker was of ik op erotisch gebied nog iets kon betekenen voor de vamp die me tegen sluitingstijd in een club vroeg haar naar huis te begeleiden. Kreeg het ook door een maat toegestopt en wist toen totaal niet dat het linke soep voor me was. Of het in die gedrogeerde toestand gewerkt zou hebben kan ik je niet zeggen want die babe viel op haar bank onmiddelijk in mijn armen in slaap.
Of het werkte toen ze 's avonds uit haar werk kwam en ik inmiddels op krachten gekomen tijdens het tv kijken aan haar begon te friemelen kan ik ook niet bepalen, want in nuchtere toestand hoef ik maar een paar borsten in mijn gezicht te voelen and the rocket is ready to launch.
Zou zeggen: als je dit soort hulpmiddelen voor bejaarden niet nodig hebt, slik ze dan niet. Vooral niet omdat er ook een hoop imitatie-viagra in omloop is, die voor iedereen gevaarlijke bestanddelen bevat
![:openmouth:]()