Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeer zwanger?

Weer zwanger?

68 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Prikpil is een optie .... zitten echter ook veel nadelen aan heb ik al eens vaker gehoord en van dichtbij vernomen. Google maar eens!
Voor dat spiraal moet je inderdaad in het ziekenhuis zijn. Dus ik zou zeggen, ga er gewoon eens heen. Dat is de gemakkelijkste oplossing en daar krijgen die doktors voor betaald
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij mag elke vorm van anticonceptie zonder toestemming van de ouders. Kan me vergissen ook natuurlijk.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
Volgens mij mag elke vorm van anticonceptie zonder toestemming van de ouders. Kan me vergissen ook natuurlijk.
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik ook. Maargoed ik denk niet dat DF de echte oplossing kan geven, dus endor .....
Ga gewoon ff naar het ziekenhuis terug, leg het probleem voor en laat je daar voorlichten oid
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#4
We zullen naar het ziekenhuis gaan.
Hier in de buurt hebben we een ziekenhuis waar ja gratis kan langsgaan.
Toch bedankt voor de tips. :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
De pil is tot je 21ste zelfs gratis in België.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen dank, succes ermee!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet te hoog, dat doet pijn :wink:

ahhhhhhhhhhhhhhhhhh sorry kerel .... is prima!
Succes ermee
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
tsjjjj
een persoon van 17 heeft nog altijd alle recht om zelf te bepalen wat betreft gezondheid enshit..
ik bedoel zodadelijk is dat spiraaltje aan het zwemmen en komt het uit ergens anders waar het dus niet hoort.

ennuh Dokters hebben zwijgplicht!!! daardoor kan ze andere anticonceptie kiezen, enja kost geld, maar daar kan jij toch aan meebetalen, je bent toch haar vriendin is het niet?

daar hoeven haar ouders dus nix v. te weten, tis haar lichaam.

Ik heb vroeger(gheh sjee wat klinkt dat oud) toen ik jonger was, zelf de pil aangevraagd. daar wisten me ouden helemaal nix van. dusja
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
De pil is tot je 21ste zelfs gratis in België.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Wie heeft je dat wijsgemaakt???
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
KoxBox zei:
Sublimo zei:
De pil is tot je 21ste zelfs gratis in België.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Wie heeft je dat wijsgemaakt???
Klik om te vergroten...

Wist je dat echt niet ? :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Sublimo zei:
De pil is tot je 21ste zelfs gratis in België.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Wie heeft je dat wijsgemaakt???
Klik om te vergroten...

Wist je dat echt niet ? :grin:
Klik om te vergroten...
Waarom moet dan zowat ieder meisje dat ik ken betalen voor de pil?

Of bedoel je dat social security zo goed als (zo niet, alles) alles terug betaald?
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
nou Hier in nederland is de pil echnie gratis hoor.

k moet d'r gewoon voor betalen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
KoxBox zei:
Waarom moet dan zowat ieder meisje dat ik ken betalen voor de pil?

Of bedoel je dat social security zo goed als (zo niet, alles) alles terug betaald?
Klik om te vergroten...

Alles wordt terug betaald. Dan is het toch gratis. :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Waarom moet dan zowat ieder meisje dat ik ken betalen voor de pil?

Of bedoel je dat social security zo goed als (zo niet, alles) alles terug betaald?
Klik om te vergroten...

Alles wordt terug betaald. Dan is het toch gratis. :P
Klik om te vergroten...
Dan geef ik je gelijk, dat wist ik niet dat echt alles terug betaald werd. :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Waarom moet dan zowat ieder meisje dat ik ken betalen voor de pil?

Of bedoel je dat social security zo goed als (zo niet, alles) alles terug betaald?
Klik om te vergroten...

Alles wordt terug betaald. Dan is het toch gratis. :P
Klik om te vergroten...
Dan geef ik je gelijk, dat wist ik niet dat echt alles terug betaald werd. :grin:
Klik om te vergroten...

Normaal gezien betaal je niks bij het afrekenen. De rekening wordt verzonden naar de ziekenkas.

Misschien dat er in heel uitzonderlijke gevallen mensen gaan zijn die wel een klein beetje moeten betalen, dat kan. Maar de meeste krijgen het toch gratis. :)
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sublimo zei:
Normaal gezien betaal je niks bij het afrekenen. De rekening wordt verzonden naar de ziekenkas.

Misschien dat er in heel uitzonderlijke gevallen mensen gaan zijn die wel een klein beetje moeten betalen, dat kan. Maar de meeste krijgen het toch gratis. :)
Klik om te vergroten...

Toch vreemd dan, mijn vriendin moet de ene keer wel betalen en dan weer niet. :P
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#17
OnderDeEik zei:
Sublimo zei:
Normaal gezien betaal je niks bij het afrekenen. De rekening wordt verzonden naar de ziekenkas.

Misschien dat er in heel uitzonderlijke gevallen mensen gaan zijn die wel een klein beetje moeten betalen, dat kan. Maar de meeste krijgen het toch gratis. :)
Klik om te vergroten...

Toch vreemd dan, mijn vriendin moet de ene keer wel betalen en dan weer niet. :P
Klik om te vergroten...
Dat komt omdat ze hier in nederland,de pil,een aantal x vergoeden per jaar.De overige mnd/kwartaal moet je zelf betalen.D.m.v-eigen risico.Dat is toch de eerste 155-euro is voor jezelf.Ik zeg nu dit wel maar,..bij mijn vriendin werkt het wel zo,kan mischien ook aan je zorgverzekeraar liggen hoor!!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Prikpil kan ik je wel afraden.

Ik heb hem nu 1,5 jaar gehad en heel veel aangekomen en erg vaak stevige buikkrampen alsof ik ongesteld moest worden. Echt zo erg dat ik met een kruik op de bank zat.

Nu ik ermee gestopt ben ben ik ook weer heel erg ongesteld. Niet normaal, alsof mijn lichaam alle keren dat ik niet ongesteld ben geweest in moet halen.

Dat is wel het enige voordeel aan de prikpil, je word niet ongesteld.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
OnderDeEik zei:
Sublimo zei:
Normaal gezien betaal je niks bij het afrekenen. De rekening wordt verzonden naar de ziekenkas.

Misschien dat er in heel uitzonderlijke gevallen mensen gaan zijn die wel een klein beetje moeten betalen, dat kan. Maar de meeste krijgen het toch gratis. :)
Klik om te vergroten...

Toch vreemd dan, mijn vriendin moet de ene keer wel betalen en dan weer niet. :P
Klik om te vergroten...

Wat ik hier verteld heb geldt wel alleen voor België, in Nederland zit dat anders in elkaar. :)
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Prikpil kan ik je wel afraden.

Ik heb hem nu 1,5 jaar gehad en heel veel aangekomen en erg vaak stevige buikkrampen alsof ik ongesteld moest worden. Echt zo erg dat ik met een kruik op de bank zat.

Nu ik ermee gestopt ben ben ik ook weer heel erg ongesteld. Niet normaal, alsof mijn lichaam alle keren dat ik niet ongesteld ben geweest in moet halen.

Dat is wel het enige voordeel aan de prikpil, je word niet ongesteld.
Klik om te vergroten...


Ik vind 'm wel relaxed, en ben in tegenstelling tot met de hormoonstaaf niet aangekomen. Zelfs afgevallen.
En niet ongesteld worden is net zo fijn! Is m'n vriend ook wel blij mee, geen zeikerige vriendin. :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."