Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeer zwanger?

Weer zwanger?

68 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Waarom moet dan zowat ieder meisje dat ik ken betalen voor de pil?

Of bedoel je dat social security zo goed als (zo niet, alles) alles terug betaald?
Klik om te vergroten...

Alles wordt terug betaald. Dan is het toch gratis. :P
Klik om te vergroten...
Dan geef ik je gelijk, dat wist ik niet dat echt alles terug betaald werd. :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Waarom moet dan zowat ieder meisje dat ik ken betalen voor de pil?

Of bedoel je dat social security zo goed als (zo niet, alles) alles terug betaald?
Klik om te vergroten...

Alles wordt terug betaald. Dan is het toch gratis. :P
Klik om te vergroten...
Dan geef ik je gelijk, dat wist ik niet dat echt alles terug betaald werd. :grin:
Klik om te vergroten...

Normaal gezien betaal je niks bij het afrekenen. De rekening wordt verzonden naar de ziekenkas.

Misschien dat er in heel uitzonderlijke gevallen mensen gaan zijn die wel een klein beetje moeten betalen, dat kan. Maar de meeste krijgen het toch gratis. :)
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
Normaal gezien betaal je niks bij het afrekenen. De rekening wordt verzonden naar de ziekenkas.

Misschien dat er in heel uitzonderlijke gevallen mensen gaan zijn die wel een klein beetje moeten betalen, dat kan. Maar de meeste krijgen het toch gratis. :)
Klik om te vergroten...

Toch vreemd dan, mijn vriendin moet de ene keer wel betalen en dan weer niet. :P
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#4
OnderDeEik zei:
Sublimo zei:
Normaal gezien betaal je niks bij het afrekenen. De rekening wordt verzonden naar de ziekenkas.

Misschien dat er in heel uitzonderlijke gevallen mensen gaan zijn die wel een klein beetje moeten betalen, dat kan. Maar de meeste krijgen het toch gratis. :)
Klik om te vergroten...

Toch vreemd dan, mijn vriendin moet de ene keer wel betalen en dan weer niet. :P
Klik om te vergroten...
Dat komt omdat ze hier in nederland,de pil,een aantal x vergoeden per jaar.De overige mnd/kwartaal moet je zelf betalen.D.m.v-eigen risico.Dat is toch de eerste 155-euro is voor jezelf.Ik zeg nu dit wel maar,..bij mijn vriendin werkt het wel zo,kan mischien ook aan je zorgverzekeraar liggen hoor!!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Prikpil kan ik je wel afraden.

Ik heb hem nu 1,5 jaar gehad en heel veel aangekomen en erg vaak stevige buikkrampen alsof ik ongesteld moest worden. Echt zo erg dat ik met een kruik op de bank zat.

Nu ik ermee gestopt ben ben ik ook weer heel erg ongesteld. Niet normaal, alsof mijn lichaam alle keren dat ik niet ongesteld ben geweest in moet halen.

Dat is wel het enige voordeel aan de prikpil, je word niet ongesteld.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
OnderDeEik zei:
Sublimo zei:
Normaal gezien betaal je niks bij het afrekenen. De rekening wordt verzonden naar de ziekenkas.

Misschien dat er in heel uitzonderlijke gevallen mensen gaan zijn die wel een klein beetje moeten betalen, dat kan. Maar de meeste krijgen het toch gratis. :)
Klik om te vergroten...

Toch vreemd dan, mijn vriendin moet de ene keer wel betalen en dan weer niet. :P
Klik om te vergroten...

Wat ik hier verteld heb geldt wel alleen voor België, in Nederland zit dat anders in elkaar. :)
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Prikpil kan ik je wel afraden.

Ik heb hem nu 1,5 jaar gehad en heel veel aangekomen en erg vaak stevige buikkrampen alsof ik ongesteld moest worden. Echt zo erg dat ik met een kruik op de bank zat.

Nu ik ermee gestopt ben ben ik ook weer heel erg ongesteld. Niet normaal, alsof mijn lichaam alle keren dat ik niet ongesteld ben geweest in moet halen.

Dat is wel het enige voordeel aan de prikpil, je word niet ongesteld.
Klik om te vergroten...


Ik vind 'm wel relaxed, en ben in tegenstelling tot met de hormoonstaaf niet aangekomen. Zelfs afgevallen.
En niet ongesteld worden is net zo fijn! Is m'n vriend ook wel blij mee, geen zeikerige vriendin. :tearsofjoy:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Prikpil kan ik je wel afraden.

Ik heb hem nu 1,5 jaar gehad en heel veel aangekomen en erg vaak stevige buikkrampen alsof ik ongesteld moest worden. Echt zo erg dat ik met een kruik op de bank zat.

Nu ik ermee gestopt ben ben ik ook weer heel erg ongesteld. Niet normaal, alsof mijn lichaam alle keren dat ik niet ongesteld ben geweest in moet halen.

Dat is wel het enige voordeel aan de prikpil, je word niet ongesteld.
Klik om te vergroten...
Mijn moeder gebruikt de prikpil al jaren, en heeft nergens last van.

Verschilt vast per persoon.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Periodieke onthouding? :mrgreen:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lauu zei:
Op een of andere manier dacht ik dat jij veel ouder was Endor....geen id waarom.
Klik om te vergroten...

Ugh , weer iemand die die opmerking geeft.
Ik verneem dat je toevallig een foto van mij hebt gezien op dit forum?
Toen ik 12 was schatte men mij 16 , zo is dat blijven evoleren.
Ik ben nu bijna 18 en men schat mij rond de 20.
Wel allemaal qua uiterlijk.
Misschien ging jij meer af op mijn karakter en persoonlijkheid? - Nah , ik dacht het niet.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Coïtus Interruptus?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vraag me eigenlijk wel een beetje af hoe jouw meisje op haar 17e al aan een abortus komt.

Je zou van de tegenwoordige meisjes toch wel denken dat ze weten dat je van neuken kindjes kan krijgen.

En het is twee maanden geleden. Dus toen ze jou al kende? Of net niet? Ik vraag me ernstig af hoe die situatie is want als ze zwanger geworden is van een ex vind ik dat jullie elkaar nogal behoorlijk snel opgevolgd zijn. Als het geen vriendje was maar een 'tussendoor' neukertje en ze is zwanger geworden zou ik haar meteen laten voor wat ze is want onveilige seks vind ik echt absoluut nogo.
En als het een verkrachting of tegen de wil in zaak is vind ik dat jullie helemaal geen seks mogen hebben.

Dat kun je onmogelijk verwerkt hebben na 2 maanden.

No offense maar ik vind het een vreemd verhaal, zeker na twee maanden geleden een abortus laten doen. Dan zou ik sowieso hele erge beschermde seks hebben met condoom en alles.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
Vraag me eigenlijk wel een beetje af hoe jouw meisje op haar 17e al aan een abortus komt.

Je zou van de tegenwoordige meisjes toch wel denken dat ze weten dat je van neuken kindjes kan krijgen.

En het is twee maanden geleden. Dus toen ze jou al kende? Of net niet? Ik vraag me ernstig af hoe die situatie is want als ze zwanger geworden is van een ex vind ik dat jullie elkaar nogal behoorlijk snel opgevolgd zijn. Als het geen vriendje was maar een 'tussendoor' neukertje en ze is zwanger geworden zou ik haar meteen laten voor wat ze is want onveilige seks vind ik echt absoluut nogo.
En als het een verkrachting of tegen de wil in zaak is vind ik dat jullie helemaal geen seks mogen hebben.

Dat kun je onmogelijk verwerkt hebben na 2 maanden.

No offense maar ik vind het een vreemd verhaal, zeker na twee maanden geleden een abortus laten doen. Dan zou ik sowieso hele erge beschermde seks hebben met condoom en alles.
Klik om te vergroten...
de lsd begint te werken.En drientje ook!!.Maar het kan wel wat je zegt ,..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
LSD werkt uit, die heb ik gisteren avond om 09.30 genomen. :wink:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik hou jullie op de hoogte. :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dreuge zei:
Anticonceptie?? Ik heb liever die euro! :P
Klik om te vergroten...
Lol.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goeiedag allemaal.
Endor hier weer met een nieuwe vraag ! (neen ik ben niet zwanger , ik ben een man)

Mijn liefje heeft 2 maand geleden een abortus laten doen , en ze kreeg een spiraaltje daarna.
Nu kreeg ik van mensen te horen dat na een aantal maanden het spiraaltje kan verschuiven door de baarmoeder die zakt. Ik weet niet of dit klopt..
Nu heb ikzelf veel last van het feit dat ik het spiraaltje voel , en vaak ook pijn heb ervan.
Zou het kunnen dat dit toch verschoven is?

Ik hoop iets te kunnen opsteken van de reacties.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#18
http://en.wikipedia.org/wiki/Pearl_necklace_(sexuality)....
Dit is ook een goede manier van anti conceptie.. :grin:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je het spiraaltje in het begin toen het geplaatst was niet voelde en nu wel, dan is het waarschijnlijk wel wat gezakt, en zou ik als ik je vriendin was toch even dit laten nakijken. bij de gyn. deze kan em weer wat meer op de plek zetten.

succes
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#20
Druppeltje zei:
Als je het spiraaltje in het begin toen het geplaatst was niet voelde en nu wel, dan is het waarschijnlijk wel wat gezakt, en zou ik als ik je vriendin was toch even dit laten nakijken. bij de gyn. deze kan em weer wat meer op de plek zetten.

succes
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik ook.
We dachten zelf aan een andere manier van anti conceptie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."