#1
Ik zei toch melatonine is prima inslaap/doorslaapmiddel (moet je er niet te weinig nemen anders word je in de nacht in een keer klaarwakker,dus neem vlak voordat ik naar bed ga er altijd nog 2 a 4 bij 0,1mg per stuk.
Veder heb ik wel vaker de mening uiteen horen lopen van,ik merk er niks van en de ander juist wel goede merkte.
Veder heb ik wel vaker de mening uiteen horen lopen van,ik merk er niks van en de ander juist wel goede merkte.
.