#1
had ik eerst ook best last van, maar ik denk nu zo: als ie ergens anders iets denkt te krijgen wat ie bij mij niet zou kunnen krijgen, dan doet ie dat toch lekker, hoeft ie gelijk niet meer terug te komen, want dan is ie me niet waard ![:wink:]()
Exceptional Insight zei:Is jaloezie in deze context niet gewoon de angst om iets belangrijks kwijt te raken? Gezonde eigenschap volgens mij hoor.

nicolai zei:jaloezie...veel relaties lopen hierop stuk. zelf heb ik een vrije geest en ben eigenlijk nooit echt jaloers. ik ben er ook niet voor gemaakt om met 1 persoon te zijn, en zou het ook niet erg vinden als mijn vriendin de behoefte heeft om met andere mensen intiem te zijn.
superbia
avaritia
luxuria
invidia
gula
ira
acedia
nicolai zei:nicolai zei:jaloezie...veel relaties lopen hierop stuk. zelf heb ik een vrije geest en ben eigenlijk nooit echt jaloers. ik ben er ook niet voor gemaakt om met 1 persoon te zijn, en zou het ook niet erg vinden als mijn vriendin de behoefte heeft om met andere mensen intiem te zijn.
superbia
avaritia
luxuria
invidia
gula
ira
acedia
Dat heb ik ook echt zelf gezegd he. Het gekke is dat ik het waarschijnlijk nog meende ook. Nja, ben stront jaloers en dat zal ook wel zo blijven denk ik.
cropp zei:heb ik absoluut geen last van...
''schat ben je vandaag je ex tegen gekomen in de stad? ga je daar vanavond een biertje drinken om bij te kletsen? blijf je slapen omdat het openbaar vervoer niet meer rijd?
ja tuurlijk schatje, ik ga wel wat anders doen, nee, maakt niet uit, veel plezier he!''



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."