#1
Ik kon af en toe flink jaloers worden, maar deed toch wel flink mijn best om er niks van te laten merken eigenlijk, vond het vrij kinderachtig van mezelf ![:flushed:]()
Serenity zei:Ik kan zelf ook verschrikkelijk jaloers zijn, maar ik sluit me aan bij Marla, totaal dezelfde situatie heb ik met DreamWeaver, ook ontzettend populair bij de vrouwen, en soms gebeurt het dan dat er een ex opduikt, ook inderdaad soms bloedmooi. Ik zelf ben er wel wat kinderachtig in, ik voel soms een vleugje jaloezie als hij een goede vriendin opzoekt, waarvan ik totaal niks hoef te vrezen, maar toch. Ik ga me dan echt kinderachtig gedragen, chagrijnig reageren en dat soort ongein. Waarschijnlijk komt het ook door onzekerheid, maargoed. Heb het wel bij ieder vriendje gehad en het is een rotgevoel. Heb nu wel geleerd ermee om te gaan. DreamWeaver weet het ook van mij, en heeft het zelf soms ook, gelukkig.
Maar Technora, jaloezie is ook gezond hoor. Als iemand totaal geen jaloezie heeft, dan is diegene ook niet blij met wat 'ie heeft toch? Zolang je het zelf maar kan handelen is er niks aan de hand in mijn ogen.
Exceptional Insight zei:Is jaloezie in deze context niet gewoon de angst om iets belangrijks kwijt te raken? Gezonde eigenschap volgens mij hoor.

nicolai zei:jaloezie...veel relaties lopen hierop stuk. zelf heb ik een vrije geest en ben eigenlijk nooit echt jaloers. ik ben er ook niet voor gemaakt om met 1 persoon te zijn, en zou het ook niet erg vinden als mijn vriendin de behoefte heeft om met andere mensen intiem te zijn.
superbia
avaritia
luxuria
invidia
gula
ira
acedia
nicolai zei:nicolai zei:jaloezie...veel relaties lopen hierop stuk. zelf heb ik een vrije geest en ben eigenlijk nooit echt jaloers. ik ben er ook niet voor gemaakt om met 1 persoon te zijn, en zou het ook niet erg vinden als mijn vriendin de behoefte heeft om met andere mensen intiem te zijn.
superbia
avaritia
luxuria
invidia
gula
ira
acedia
Dat heb ik ook echt zelf gezegd he. Het gekke is dat ik het waarschijnlijk nog meende ook. Nja, ben stront jaloers en dat zal ook wel zo blijven denk ik.
cropp zei:heb ik absoluut geen last van...
''schat ben je vandaag je ex tegen gekomen in de stad? ga je daar vanavond een biertje drinken om bij te kletsen? blijf je slapen omdat het openbaar vervoer niet meer rijd?
ja tuurlijk schatje, ik ga wel wat anders doen, nee, maakt niet uit, veel plezier he!''

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."