Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStalken

Stalken

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sow wat een gedachte Jcutter :wink:
Relax, alles komt goed joh
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie stalkt er weleens iemand?

Zeg maar een persoon waar jij dolverliefd op bent, maar ooit door bent afgewezen of wat dan ook?

In tijden waarop ik emotioneel zo labiel als de pestkanker ben, ben ik geneigd om veel in haar buurt te zijn, haar te irriteren, maar het liefst zou ik naar haar toe lopen om haar bij dr keel te grijpen en keihard in haar gezicht te schreeuwen dat ik haar liefde wil!!

F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee die neigingen heb ik gelukkig niet :)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee, doe ik niet.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je iemand "stalkt" heb je dat zelf denk ik niet eens zo bewust door.. Ja, tenzij je het doet voor het treiteren.. Maar er is een jongen geweest die cooooontinu zat te sms'en, bellen, hyve ect ect.. langs iedere weg proberen contact te zoeken.. cadeautjes opstuurde.. Ik werd er knettergek van.. Zelfs na minimaal 100 afwijzingen, die erg duidelijk bleven.. Mij hij had gewoon hoop, en was verliefd.. Best sneu hoor :(
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Das sneu voor hem, maar ooit moet je toch ook wel in gaan zien dat de ander geen interesse heeft. Een paar dagen niet terug smsen dat kan, niks geks aan. Maar als je nooit reageert etc. Dan ben je ziek van verliefdheid haha (en vaak geven vrouwen de jongen ook wel het idee dat ze hem leuk vindt, dat ter zijde)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Jcutter, een jongen stalken is volgens mij veel leuker, die doen spannendere dingen, en daar kun je nog een flink potje mee vechten als ze de stalker beu zijn.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee, nog nooit gedaan.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flameon zei:
Das sneu voor hem, maar ooit moet je toch ook wel in gaan zien dat de ander geen interesse heeft. Een paar dagen niet terug smsen dat kan, niks geks aan. Maar als je nooit reageert etc. Dan ben je ziek van verliefdheid haha (en vaak geven vrouwen de jongen ook wel het idee dat ze hem leuk vindt, dat ter zijde)
Klik om te vergroten...
Dat niet terug sms'en heb ik ook gedaan inderdaad.. zelfs mobiele nummer geblokkeerd enzo... Heb hem altijd afgewezen. Elke weekend probeerde hij me te zoenen (was een vriend van iemand waar ik toendertijd nog redelijk veel mee om ging, dus dat is vrij moeilijk dan om te ontwijken). Maar dat was me was joh haha!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het probleem van vrouwen is, en vast ook wle van mannen, dat ze niet duidelijk zijn:
"frits ik moet je niet. Probeer je me nu alweer te kussen? Ik heb je toch al drie keer gezegd dat ik je niet mag"
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vanadesse zei:
Elke weekend probeerde hij me te zoenen!
Klik om te vergroten...

een honkbalknuppel is duidelijk genoeg hoor.
V
VerzonnenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik herken wel wat je bedoelt. 5 jaar geleden had ik wel iets vergelijkbaars. Ik typte ik altijd sms'jes op mijn telefoon die ik dan niet verstuurde. En ook niet kon versturen want ik had haar nummer niet. Ging op school op plekken staan waar ik haar sowieso tegen zou komen, terwijl we elkaar nog nooit gesproken hadden. Want dat durfde ik niet.
Ik kende zelfs haar rooster met lokalen erbij uit mij hoofd.

Sindsdien nooit meer last van gehad. Maarja ik was ook 15 en compleet onervaren met alles wat maar met liefde te maken heeft.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
jeetje dat is ook wel ziek verzonnen :wink:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat nou als ik mezelf ophang op een plek waar ik zeker weet dat zij mij als eerste vind?
Er veel mee bereiken doe ik niet, maar ik ben van mijn pijn af en ik zadel haar misschien wel op met een hoop complexen (dan geef ik het door :P )

Of ik vermoord alles wat ze lief heeft: haar ouders, huisdieren, vriendinnen, andere familieleden, enz. En zorg ervoor dat ze mij vind, degene die haar kan troosten, zodat ik haar dagelijks geestelijk gek kan maken en fysisch pijnigen met sigaretten en een vlakke hand op haar tere huid, en soms geef ik haar pikstraf en harde klappen met de gesp van mijn riem. Wat nou hulp inschakelen van familieleden, DIE ZIJN ALLEMAAL DOOD! MUWHAHAHAA :tearsofjoy:

(oké, ik weet niet waar dit zo ineens vandaan komt :beer: )
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
jeetje dat is ook wel ziek verzonnen :wink:
Klik om te vergroten...
Ziek? Hij was verliefd en wilde dat meisje graag zien. Volgens mij is dat gezond hoor.

Ergens heb je wel gelijk natuurlijk, liefde is een vreemde ziekte.

Zelf ben ik als puber jarenlang gestalkt. Ik vond het wel vet, maar m'n ouders op een gegeven moment niet meer zo. Dus die hebben toen maar de politie gebeld.
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#16
Moet zeggen dat ik ook rond m'n 15e, nadat ik was dumpt was door mijn 'eerst echte' vriendinnetje wel uitermate vaak op haar Hyves bleef kijken en mijn uitgaanspatroon afstemde op waar zij ook vaak kwam. Ook had ik het wachtwoord van haar e-mail/MSN, daar heb ik stiekem ook wel eens op gekeken. Was meer gericht op het feit dat ik wilde dat ze niet snel met een ander zou gaan. Heeft niet zo lang geduurd, denk maand ofzo. Voelt achteraf heel sneu en is ook nooit meer voorgekomen maar ach, je bent nog maar zo'n klein joch :grin:
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#17
jcutter zei:
Wat nou als ik mezelf ophang op een plek waar ik zeker weet dat zij mij als eerste vind?
Er veel mee bereiken doe ik niet, maar ik ben van mijn pijn af en ik zadel haar misschien wel op met een hoop complexen (dan geef ik het door :P )

Of ik vermoord alles wat ze lief heeft: haar ouders, huisdieren, vriendinnen, andere familieleden, enz. En zorg ervoor dat ze mij vind, degene die haar kan troosten, zodat ik haar dagelijks geestelijk gek kan maken en fysisch pijnigen met sigaretten en een vlakke hand op haar tere huid, en soms geef ik haar pikstraf en harde klappen met de gesp van mijn riem. Wat nou hulp inschakelen van familieleden, DIE ZIJN ALLEMAAL DOOD! MUWHAHAHAA :tearsofjoy:

(oké, ik weet niet waar dit zo ineens vandaan komt :beer: )
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Heb je het al geprobeerd met een geurtjee op, een nieuwe kapsel en een bosje rozen dan? :grin:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee, dat kan ik niet.
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#19
jcutter zei:
Nee, dat kan ik niet.
Klik om te vergroten...
Financiële redenen of principe kwestie?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beide.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."