Ach, het voelt soms heel fijn om zulke scenario's te bedenken. Gelukkig heb ik de tegenwoordigheid van geest om er niks mee te doen. Ik heb de aanleg om gek te worden, maar ik onderdruk die psychotische en agressieve kant van me maar gewoon. Als ik echt gek word van mezelf zet ik het gewoon op een zuipen en is het allemaal even voorbij. Misschien ook niet de beste oplossing, maar dan hoef ik in ieder geval geen levens te verwoesten of wetten te overtreden.
Ik heb wel eens toen ik nog een heel pathetisch pubertje was een ex echt elke dag sms'jes zitten sturen. Volgens mij is dat iets waar ieder pubertje met een gebroken hart wel eens meemaakt. Vrij treurig, en sindsdien doe ik dat soort gekkigheid dan ook niet meer.
Olle
#4
@jcutter: wauw, psycho!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.