#1
Pff, wat kunnen jullie moeilijk doen zeg.
Besides.. alsof een mooie vrouw ook maar iets verkeerd kan doen in dit opzicht..
Besides.. alsof een mooie vrouw ook maar iets verkeerd kan doen in dit opzicht..
Gemini zei:Dione zei:Gemini zei:Haha, ik ook! Welke winkels shop je graag?
Ik ben vooral fan van online shoppen, ik kan uren op internet zoeken naar kleding![]()
Paar favo's sites:
zara.com
welikefashion.com
vila.bestsellershop.com
asos.com
topshop.com
sans-online.nl
orangebag.nl
littlesoho.com
perfectlybasics.nl
freshlabelz.nl
menatwork.nl
shop.hm.com
omoda.nl
En jij? (Ik heb even de url's verkloot, want anders had ik er te veel in 1 bericht :P)
edit: oh en ik enorm fan van lush, zou alles wel willen hebben wat zij verkopen haha. en vind de webshop http://www.applepiepussy.com ook echt super tof![]()
Haha, daar zit heel veel bij waar ik ook shop! Vooral menatwork vind ik een geweldige zaak. Evenals de Zara, Asos, Topshop (Kate Moss). Online shoppen vind ik ook geweldig. Zeker bij de H&M, want in de winkel kan ik nooit iets vinden.
Exceptional Insight zei:Pff, wat kunnen jullie moeilijk doen zeg.
Besides.. alsof een mooie vrouw ook maar iets verkeerd kan doen in dit opzicht..

Gemini zei:Dan kun je het ruilen in de winkel of je stuurt het terug. Simpel.Passen in de H&M zelf is nog kutter. Altijd lange rijen, lelijk tl-licht en andermans haren op de grond. Bah.
Matheson zei:hehe, mijn jas lijkt op die van de rechter. Was dat nou Elvis of Carty, weet t ff niet. Verder draag ik veel overhemden, v-neck en ronde nek truien, polo's, levi's, adidasjes en New Balance. Qua kapsel lijk ik ook wel aardig, alleen dan minder bloempot en geen wedge. Gewoon opzij met een beetje over m'n voorhoofd. btw, ik draag echt nooit t-shirts.
Qua make-up ben ik wat makkelijker, ik haat geplamuurde gezichten. Make-up moet je positieve punten benadrukken op een subtiele manier. Ik vind het het mooiste als je er fris uitziet en het lijkt alsof je vrijwel geen make-up draagt. Hoewel ik het ook wel mooi vind om af en toe knalrode lippenstift te dragen met zwarte eyeliner a la marilyn monroe/dita von teeseDione zei:Dan zal ik zelf ook maar eens antwoorden :P
En hoe belangrijk zijn je uiterlijk en kleding voor jezelf? Ik vind het zelf wel heel belangrijk om er leuk uit te zien. Kleding is echt mijn grootste verslaving op dit moment. Ik heb een gigantische hoeveelheid parfum, kleding en schoenen en denk niet dat er snel een shopstop komtIk merk zelf altijd dat ik me veel fijner voel als ik een beetje mijn best doe op mijn uiterlijk. Kan echt helpen om uit een dipje te komen als je even de tijd neemt om voor jezelf te zorgen. Mijn eigen kledingstijl is het beste te omschrijven in kernwoorden denk ik: klassiek, vrouwelijk, romantisch, bloemenprints, pastel, wit, vintage, high heels, stoer, zwart, leer. Dus een beetje een mix van heel vrouwelijk met wat ruige invloeden. Zo heb ik bijvoorbeeld een leren colbertje en net een leren shortje besteld. Maar dat combineer ik dan weer met wit en roze en vrouwelijke stoffen. Ik ga maar weer eens op zoek naar een modeforum denk ik, want dit interesseert niemand denk ik
![]()
Qua make-up ben ik wat makkelijker, ik haat geplamuurde gezichten. Make-up moet je positieve punten benadrukken op een subtiele manier. Ik vind het het mooiste als je er fris uitziet en het lijkt alsof je vrijwel geen make-up draagt. Hoewel ik het ook wel mooi vind om af en toe knalrode lippenstift te dragen met zwarte eyeliner a la marilyn monroe/dita von teese
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."