Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe belangrijk is het uiterlijk voor jou?

Hoe belangrijk is het uiterlijk voor jou?

66 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pff, wat kunnen jullie moeilijk doen zeg.

Besides.. alsof een mooie vrouw ook maar iets verkeerd kan doen in dit opzicht..
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gemini zei:
Dione zei:
Gemini zei:
Haha, ik ook! Welke winkels shop je graag?
Klik om te vergroten...

Ik ben vooral fan van online shoppen, ik kan uren op internet zoeken naar kleding :tearsofjoy:

Paar favo's sites:

zara.com
welikefashion.com
vila.bestsellershop.com
asos.com
topshop.com
sans-online.nl
orangebag.nl
littlesoho.com
perfectlybasics.nl
freshlabelz.nl
menatwork.nl
shop.hm.com
omoda.nl

En jij? (Ik heb even de url's verkloot, want anders had ik er te veel in 1 bericht :P)

edit: oh en ik enorm fan van lush, zou alles wel willen hebben wat zij verkopen haha. en vind de webshop http://www.applepiepussy.com ook echt super tof :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, daar zit heel veel bij waar ik ook shop! Vooral menatwork vind ik een geweldige zaak. Evenals de Zara, Asos, Topshop (Kate Moss :hearteyes:). Online shoppen vind ik ook geweldig. Zeker bij de H&M, want in de winkel kan ik nooit iets vinden.
Klik om te vergroten...

Online shoppen bij de H&M? Die hebben een winkel, ik zou het liever daar passen. Straks bestel je een maatje te groot en zit je met een shirtje wat over je schouders hangt. :P
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Exceptional Insight zei:
Pff, wat kunnen jullie moeilijk doen zeg.

Besides.. alsof een mooie vrouw ook maar iets verkeerd kan doen in dit opzicht..
Klik om te vergroten...

Ja, al die wijde rockband t-shirts en lelijk ongestijld haar, bleeh :kots:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan kun je het ruilen in de winkel of je stuurt het terug. Simpel. :) Passen in de H&M zelf is nog kutter. Altijd lange rijen, lelijk tl-licht en andermans haren op de grond. Bah.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oh nee. Niet een lijst met online winkels. :openmouth:
Haal het weg. Ik heb vorig jaar zo veel geld uitgegeven aan kleding en sommige van deze winkels kende ik nog niet. Must.. stop.. shopping... :xtc: :xtc: :xtc:

@ Fresh:
Maar soms ook wel vervelend om alles zo goed te ruiken. Zelfs een gewassen piemel ruikt dan nog naar... ehh ja hoe kan ik dat nou het best omschrijven... vlees uit blik? :flushed:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gemini zei:
Dan kun je het ruilen in de winkel of je stuurt het terug. Simpel. :) Passen in de H&M zelf is nog kutter. Altijd lange rijen, lelijk tl-licht en andermans haren op de grond. Bah.
Klik om te vergroten...

Exactly! Het is ook altijd druk in die winkel en ik kan er nooit iets vinden, terwijl ik online vaak genoeg leuke dingen zie :) En online kun je gewoon relaxed zoeken en dan thuis op je gemak passen, veel chiller.
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben niet zo moeilijk qua smaak.
Mijn vriend ziet er gewoon leuk uit imo.
Gewoon een leuke spijkerbroek met of skateschoenen/nikes, leuk t-shirt erop ^^!
Hij heeft geen haar, en dat staat hem goed:grin:.

Zelf ben ik ook niet zo'n zeikerd als het op kleding aankomt.
Gewoon leuke broeken skinny of een beetje baggy en dan met mijn sneakers (skate).
Ben zelf niet echt een meisje-meisje, als het leuk staat en goed past is het prima! :)
Verder ben ik niet echt van make-up, ja mascara e.d maar geen plamuurlagen.
Hou van naturel(:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#8
De kleding van een vrouw maakt me niet zoveel uit. De uitstraling van een vrouw bepaalt de aantrekkelijkheid. Natuurlijk moet ze er dan nog wel aardig uitzien (geen hele dikke vrouw ofzo), maar uitstraling kan een supermooie vrouw gewoontjes laten lijken en een niet zo mooie vrouw supersexy. Daarnaast vind ik het ook wel fijn als een vrouw lief is en een beetje naïef.

Zelf kleed en verzorg ik me over het algemeen best goed volgens mij, al ben ik verre van ijdel.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#9
tsja vele hier zullen 't echt onzin vinden maar ik ben echt een beetje van de merkkleding; burberry, iceberg, cp company, stone island, zanone, sun 68, boss orange, dsqaured2 en canalli zijn daar een paar voorbeelden van. nu is 't niet dat ik er als een of andere tjappie of marrokaan bijloop. 't merkje mag zichtbaar zijn, maar ik hoef echt niet n grote burberry print op mn ellebogen of schouders, dat vind ik dan toch te opzichtig. hetzelfde geld voor schoenen, de voorkeur gaat naar wit, maar er hoeft echt geen "gelakt" leer (die latex look) op te zitten.

draag dus vooral nette kleren maar wel 't liefste op een beetje een casual manier :)

verder was ik me toch 2 maal per dag (d'r is niks erger dan naar zweet stinken imho), altijd n geurtje op, en altijd geschoren voor ik opstap ga of wat afspreek.

en t kapsel kan ook varieeren. van lang krullend tot 3 mm gemillimeterd, zo lang k maar niet naar de kapper hoef :)

bij een meisje maakt t me overigens niet zo heel erg uit, de voorkeur gaat toch naar de voorbeelden van dione maar ze mag ook best wat netter gekleed zijn. heb overigens niks met dt extreem alto of rock-look. en verzorging toch wel 't zelfde als m'n eigen. lekker ruiken, verzorgd uitzien en zeker geen laag schmink. dat ordinaire (grote oorbellen, luipaardprintjes, bont, te korte rokjes en glanzende legging etc) kan ik aantrekkelijk vinden maar dan ook echt alleen maar "voor n avond." k zou nooit n vriendinnetje willen dat altijd zo uitziet.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Verzorging en hygiëne vind ik belangrijk. Eentje die junkfood vreet, niet sport, onhygiënisch is, die is alleen goed voor een avontuurtje, mits ze er neukbaar uitziet (anders neuk ik haar niet, duhh). Verder kan ze zich laten uitwonen door smegma penissen en zichzelf jaarlijks trakteren op een D&E abortusje of twee.. :sunglasses:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Matheson zei:
hehe, mijn jas lijkt op die van de rechter. Was dat nou Elvis of Carty, weet t ff niet. Verder draag ik veel overhemden, v-neck en ronde nek truien, polo's, levi's, adidasjes en New Balance. Qua kapsel lijk ik ook wel aardig, alleen dan minder bloempot en geen wedge. Gewoon opzij met een beetje over m'n voorhoofd. btw, ik draag echt nooit t-shirts.
Klik om te vergroten...

Elvis :P Ik draag wel t shirts hehe zitten wel makkelijk maar niet echt veel verschillende. Enkel witte of zwarte met muziekshit erop.

Wedges vind ik trouwens er niet echt chill uitzien hehe, lijkt wat op een emokapsel.

Maar over jassen gesproken, ik ga morgen kleren scoren in Antwerpen zal nog wel laten horen als ik iets boeiends gekocht heb maar verwacht eigenlijk vooral nog meer van hetzelfde :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Die chicks hebben volgens mij allemaal anorexia.

En OT: Zolang ze niet *lelijk* zijn kijk ik naar de persoonlijkheid. Als ze *wel* lelijk zijn, dan blijf ik er gewoon vrienden mee.. Er moet wel een beetje aantrekkingskracht zijn natuurlijk.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vind je het belangrijk dat je vriend(in) veel tijd aan zijn/haar uiterlijk besteedt of kan het je niet veel schelen?
Wat voor kledingstijl zou je het liefste zien bij je vriend(in)?
Voor de mannen/lesbo's/bi's: hou je van een lekker laagje plamuur op het gezicht van je vriendin of liever au naturelle?
Voor de vrouwen/homo's: mag je vriend langer voor de spiegel staan dan jij?
En hoe belangrijk zijn je uiterlijk en kleding voor jezelf?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het boeit me echt niet veel, zolang ze er niet als een clown bij lopen.. Ik heb low-maintenance vriendjes gehad (neanderthaler :grin: ) en high-maintenance vriendjes gehad zoals nu. Ik vind het echt prima zolang ze gewoon netjes zijn, niet stinken en niet als een debiel rondlopen.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zolang het maar verzorgd is en bij die persoon past. Uitstraling doet het meest voor iemand. Het hoeft niet de laatste mode te zijn en ook niet perfect bij elkaar te passen. Zolang het maar bij die persoon past.

Ikzelf geef redelijk veel om mijn uiterlijk. Niet als ik gewoon naar school ga. Daar verschijn ik zonder make-up en doe ik weinig moeite voor mijn outfit. Als ik uitga of 's avonds met iemand afspreek, vind ik het wel prettig er mooi uit te zien.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind een laagje plamuur uberlelijk. Ik houd van naturel, dan kan ik ook de bloskleur van mijn vriendin zien wat als een soort barometer werkt, zoals haar lichaamstaal.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan zal ik zelf ook maar eens antwoorden :P

Vind je het belangrijk dat je vriend(in) veel tijd aan zijn/haar uiterlijk besteedt of kan het je niet veel schelen? Ik vind het wel belangrijk dat hij er verzorgd uit ziet, maar heel ijdel hoeft hij niet te zijn. Maar een lekker geurtje, goed kapsel en leuke kleding vind ik wel erg fijn.

Wat voor kledingstijl zou je het liefste zien bij je vriend(in)? Verschilt heel erg per persoon. Ik vind het altijd wel erg mooi als hij een licht baggy spijkerbroek draagt. Niet hiphop baggy (hoewel dat ook leuk kan zijn) en ook niet super strak (hoewel sommige mannen dat ook wel goed kunnen hebben), maar gewoon een relaxed zittende spijkerbroek :grin: En dan een leuk shirt met colbertje of een fijne hoodie. Leuke sneakers eronder. Ik hou wel van trendy jongens, maar dan wel de genen met wat lef en een eigen stijl. Niet van die makke modeschaapjes.

Voor de vrouwen/homo's: mag je vriend langer voor de spiegel staan dan jij? Mag wel, maar niet té lang graag. Ik sta zelf ook niet super lang voor de spiegel en heb geen zin om lang te wachten tot ieder haartje perfect zit :grin:

En hoe belangrijk zijn je uiterlijk en kleding voor jezelf? Ik vind het zelf wel heel belangrijk om er leuk uit te zien. Kleding is echt mijn grootste verslaving op dit moment. Ik heb een gigantische hoeveelheid parfum, kleding en schoenen en denk niet dat er snel een shopstop komt :tearsofjoy: Ik merk zelf altijd dat ik me veel fijner voel als ik een beetje mijn best doe op mijn uiterlijk. Kan echt helpen om uit een dipje te komen als je even de tijd neemt om voor jezelf te zorgen. Mijn eigen kledingstijl is het beste te omschrijven in kernwoorden denk ik: klassiek, vrouwelijk, romantisch, bloemenprints, pastel, wit, vintage, high heels, stoer, zwart, leer. Dus een beetje een mix van heel vrouwelijk met wat ruige invloeden. Zo heb ik bijvoorbeeld een leren colbertje en net een leren shortje besteld. Maar dat combineer ik dan weer met wit en roze en vrouwelijke stoffen. Ik ga maar weer eens op zoek naar een modeforum denk ik, want dit interesseert niemand denk ik :tearsofjoy: :beer: Qua make-up ben ik wat makkelijker, ik haat geplamuurde gezichten. Make-up moet je positieve punten benadrukken op een subtiele manier. Ik vind het het mooiste als je er fris uitziet en het lijkt alsof je vrijwel geen make-up draagt. Hoewel ik het ook wel mooi vind om af en toe knalrode lippenstift te dragen met zwarte eyeliner a la marilyn monroe/dita von teese

Erm ok.. Het is denk ik wel duidelijk dat ik het wel heel belangrijk vind, maar dan vooral voor mezelf. Bij een jongen vind ik het belangrijker dat hij goed verzorgd is. Het draait toch meer om zijn uitstraling dan zijn uiterlijk voor mij.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha, maar het zijn ook meestal de vrouwen die ik zelf niks vind die zich niet kunnen kleden. :grin:

Of misschien lijkt dat maar zo inderdaad ja :P Haha.
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik hou persoonlijk wel van 'vrouwelijke' vrouwen. Wel met mate natuurlijk!
M'n vriendin draagt wel bijna altijd hakken en ook best vaak jurkjes.
Qua make-up is ze gematigd, daar ben ik ook wel blij mee. Ze is wel erg verzorgd in de zin van verschillende soorten shampoos, douchegel, scrub en weet ik veel wat. Maar qua make-up 99/100 keer alleen mascara en nagellak. Heel zelden lipstick. Wel geurtje.
Qua sierraden niet en daar ben ik blij om, heb helemaal niets met sierraden. Alleen oorbellen en een ring ofzo. Prima, verder geen kettingen en andere frummels.
Oftewel, ik ben prima tevreden :grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dione zei:
Dan zal ik zelf ook maar eens antwoorden :P
En hoe belangrijk zijn je uiterlijk en kleding voor jezelf? Ik vind het zelf wel heel belangrijk om er leuk uit te zien. Kleding is echt mijn grootste verslaving op dit moment. Ik heb een gigantische hoeveelheid parfum, kleding en schoenen en denk niet dat er snel een shopstop komt :tearsofjoy: Ik merk zelf altijd dat ik me veel fijner voel als ik een beetje mijn best doe op mijn uiterlijk. Kan echt helpen om uit een dipje te komen als je even de tijd neemt om voor jezelf te zorgen. Mijn eigen kledingstijl is het beste te omschrijven in kernwoorden denk ik: klassiek, vrouwelijk, romantisch, bloemenprints, pastel, wit, vintage, high heels, stoer, zwart, leer. Dus een beetje een mix van heel vrouwelijk met wat ruige invloeden. Zo heb ik bijvoorbeeld een leren colbertje en net een leren shortje besteld. Maar dat combineer ik dan weer met wit en roze en vrouwelijke stoffen. Ik ga maar weer eens op zoek naar een modeforum denk ik, want dit interesseert niemand denk ik :tearsofjoy: :beer: Qua make-up ben ik wat makkelijker, ik haat geplamuurde gezichten. Make-up moet je positieve punten benadrukken op een subtiele manier. Ik vind het het mooiste als je er fris uitziet en het lijkt alsof je vrijwel geen make-up draagt. Hoewel ik het ook wel mooi vind om af en toe knalrode lippenstift te dragen met zwarte eyeliner a la marilyn monroe/dita von teese
Klik om te vergroten...

Met mij kun je praten. Ik ben op gek op mode en nieuwe kleren! Mijn stijl is echter elke dag anders. De ene dag heb ik zin om helemaal classy de deur uit te gaan. Jurkje, enkellaarsjes etc. terwijl ik de dag erop meer voor de look ga die jij beschrijft. Pastel, bloemenprinten. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."