Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat ga je op Valentijnsdag doen??

Wat ga je op Valentijnsdag doen??

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Biertje zei:
Nee.

Whisky drinken?
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb een Finlaggan in mij glas, en jij?

Whisky, mijn enige troost in mij treurige leven.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toch nog ff tussen school en werk seks gehad :grin:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#3
pfff, valentijn en mijn vriendin is nergens te bespeuren tot volgende week :angry:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn lieverd verraste me met een onverwachts bezoekje en een roos. :hearteyes:
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ontzettend clichématig gebeuren. Mijn vriendin en ik doen er niets aan, nooit gedaan ook. Als ik haar ooit wil verrassen met een boeket rozen doe ik dat wel spontaan zeg. Betaal ik er tenminste ook de normale prijs voor op de markt.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb haar meegenomen naar Dew Scented, Melechesh en Nile. :rock:

Death metal is pas romantisch! :rock:

Olle
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb gehuild.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Petrovic zei:
Biertje zei:
Nee.

Whisky drinken?
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb een Finlaggan in mij glas, en jij?

Whisky, mijn enige troost in mij treurige leven.
Klik om te vergroten...

Was een glenlivet.
Alles is op:(
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Filmpje kijken, uitkateren, rukken. The usual.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spreekt voor zich zou ik zeggen..
Ga je nog iets speciaals doen voor je vriendje/vriendinnetje..??
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geen tijd :(
Moet van 9 tot 15:45 naar school en dan van 16 tot 23 werken.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#12
in samenspraak met mijn vriendin doen we niets, ach, misschien fix ik wat coke
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
seth zei:
in samenspraak met mijn vriendin doen we niets, ach, misschien fix ik wat coke
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik mis een Poll met, iets met een fleshliht, de handkar.
Jezelf haten en wilendat je dood was.
En de op >9000 mag wel keertje weg blijven.
O ja neuken is optie iets leuks bioscoop
weet je vul maar in.


goed Topic FTW mdat ik zelf geen liefje heb :P dan maar verneukelen an aderen, mag ook wel is he :wink:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb een date. Ofzo.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Werken.
Doe uit principe nooit iets aan Valentijnsdag :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gewoon werken, commercieel gedoe
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn Valentijnsdag was dit weekend.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ivoos zei:
Filmpje kijken, uitkateren, rukken. The usual.
Klik om te vergroten...

Hahaha,goed plan...ik zou gaan eten met een vriendin van me, maar gaat niet door....
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stefan sms'te of ik zijn valentijn wil zijn, ik wil hem niet kwetsen, en ik vind hem wel erg aardig, maar ik denk niet dat ik er op het moment aan toe ben om enige relatie ofzo aan te gaan. Ik wil gewoon goede vrienden zijn. Ergens vind ik ook wel erg leuk al die aandacht van een jongen, maar ik kan er gewoon niet echt goed aan wennen en weet niet goed hoe ik ermee om moet gaan. Ik raak in de war van mijn gevoelens. Waarom weet ik nou niets leuks of grappigs te verzinnen wat ik tegen hem kan zeggen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."