Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips, ergernissen,

Tips, ergernissen,

31 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik bedoelde juist alles te zeggen behalve dat klaarkomen voor mij hetzelfde is al bemind worden.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Matheson zei:
Ik bedoelde juist alles te zeggen behalve dat klaarkomen voor mij hetzelfde is al bemind worden.
Klik om te vergroten...
Dan heb ik dat verkeerd gelezen.

Terminologie van beminnen is zo breed!

En het is ook nog eens een prachtig woord.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik presteer goed onder druk van een revolver tegen mijn hoofd en de slet die sigaretten op mijn borsten uitdrukt, zodra ik het ritme niet goed bij hou...Kut concentratie, kut slet met haar wensenlijst :angry:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zak er over en gaan! Niet nadenken.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#6
:tearsofjoy: :tearsofjoy:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Matheson zei:
Drientje zei:
Matheson zei:
Ja, en een man wil ook bemind worden. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Meestal weten vrouwen wel hoe dat moet. Mannen hebben niet zoveel "knopjes" als vrouwen.
Klik om te vergroten...


Ben ik toch niet helemaal met je eens. Maar misschien ben ik daar niet ervaren genoeg voor.
In de zin van dat ik het niet met je eens ben dat vrouwen zomaar weten hoe het moet. Ik bedoel een vrouw hoeft niet veel te doen om mij te laten klaarkomen, maar dat is ook niet helemaal wat ik bedoel. [/vaaggelul modus] :rock:

Oke, wacht. Ik las een keer een stuk van Robert Vuijstje over dat vrouwen zich toch vaak niet helemaal lijken over te geven. Hij zij daarin wat dingen die ik echt rake praat vond.

Zoals je ziet, kan ik het niet uitleggen. :tearsofjoy:

En ja, ik weet dat het geven en nemen en het hangt van allebei af en bla bla bla.
Nevermind.
Klik om te vergroten...

Haha ik kom niet meer bij. :grin: :grin: No offence trouwens, maar het is nogal grappig neergezet. :P
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan ik me voorstellen. :grin: Ik kan mijn gedachtes en argumenten vaak niet goed naar buiten brengen. Een discussie voeren is voor mij ook vrij lastig, om eerlijk te zijn. Ik heb vaak een erg sterke mening ergens over en die wil ik wel eens dolgraag goed uiten, maar het lukt me zelden.

Iets met formuleren denk ik. En daarbij dat ik constant zijwegen bewandel enzo, heb altijd erg veel woorden nodig.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik gooi meestal met ongenuanceerde uitspraken waar ik dan later op moet terugkomen. Maar het klinkt op die moment ook altijd zo leuk :grin: Van ja "dit is echt kut!!" of "dit is echt super vet!!" maar nuanceren ho maar. :flushed: :grin: Niet dat ik het zelf niet geloof, maar het is nogal onhandig verwoord wat ik zeg soms. Op internet valt dan nog wel mee. :P
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#10
waar blijven de echte pro tips nou?
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#11
van zodra ik weer uitgebreid kan typen. met één hand lukt het echt niet lange teksten te schrijven.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
seth zei:
van zodra ik weer uitgebreid kan typen. met één hand lukt het echt niet lange teksten te schrijven.
Klik om te vergroten...

Wat heb je met die andere hand gedaan ? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."