Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie kent Coffeeshop De Kroon op de voorburgwal

Wie kent Coffeeshop De Kroon op de voorburgwal

32 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
I
Ilikehim2011Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@TufNut,

Ik hoop het niet voor hem! Hij gaat dan meteen breken z'n chick en
Ik wil geen HomeWrecker zijn.
Sowieso ga ik blijven genieten vd man en wie weet komt het ervan op een dag.

X-je
I
Ilikehim2011Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi Allemaal,

Wie kent Coffeeshop de Kroon op de voorburgwal?.

Ik ken deze shop sinds een jaar en ben de afgelopen tijd regelmatig geweest.

Mijn bezoekjes waren niet voor de jointjes, maar voor de budtender.Ik weet zijn naam niet en durf het ook niet te vragen.Kent iemand de ooow zo lekkere budtender toevallig, zo ja is hij single of in een relatie.

Vast bedankt,

Een zeer verliefde ikke
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#3
hehe :) cute

vraag het hem zelf zou ik zeggen :P
I
Ilikehim2011Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@TufNut,

OOOOw erop afstappen is ook mijn motto....maaarrrr de chemie is te hoog....ben bang dat ik de man dan meteen opeet...dat is ook geen doen.
Het komt vast wel goed.Laat het wel weten wanneer het zover is.

X-je
I
Ilikehim2011Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@mandragora,

Zucht Zucht, Pupuf!.Er komen zowat alleen maar toeristen in die tent.Dat is dus geen optie.

En ik heb wel een grote mond, maar zodra ik voor de man sta ben ik in freeze mode.
Hij durft lijkt wel ook niets tegen mij te zeggen...maar doet dan weer hele kleine lieve dingen
waaruit blijkt dat ie me ook wel okay vindt.

Ach ja, wordt vervolgt....

XoXo
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben alvast benieuwd, ik duim voor je!

Mischien kan je bij de klanten van de coffeeshop eens polsen...
C
ClubbinLid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
Volgens mij heet hij Erik.
Klik om te vergroten...


Huh hij zei tegen mij Johan?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maakt me niet uit.

Ik DENK gewoon datie Erik heet :stoned: :mrgreen:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mischien ben ik het wel onder het mom 'mandragora' :)
I
Ilikehim2011Lid
01-01-2024, 00:00
#10
PepTalk zei:
Ilikehim2011 zei:
#maarIkBenOokBelachelijkSchattig
Klik om te vergroten...

picture or it didn't happen.
Klik om te vergroten...

En wat bedoel je nou precies, ikke nie snappie
I
Ilikehim2011Lid
01-01-2024, 00:00
#11
@Clubbing,

Hahahaha! Nee ikkke ben de schattigste!

Ja, ik ga hem ook vragen want kennelijk durft hij dat ook niet bij mij.
Je liep er altijd langs, maar ben je er ooit binnen geweest?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
PepTalk zei:
En als je nou de eerste keer dat je hem zag en leuk vond had gevraagd hoe hij heette en een praatje had gemaakt had je dit al veel eerder geweten, en had je ook geen smart gehad.

Leerpuntje :rock:
Klik om te vergroten...
Haha ja indeed.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mss rijdt ie nog wel een keer een scheve schaats... Houd ons op de hoogte :wink:
I
Ilikehim2011Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hahaha, Allemaal bedankt voor je reacties.

@TufNut, het zou kunnen, maar je moet niet zo negatief zijn.Hij is gewoon cute en klaar.
@Jaapi, Ik ga hem niet zelf vragen, kan geen eens boe of bah tegen de man zeggen laat staan vragen hoe die heet.

Al met al super bedankt voor jullie adviezen.

X
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Negatief :confused: Hooguit je zelfbeeld :wave: Stap er gewoon op af. Nee heb je al....
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#16
Moeten wij verkering aan hem gaan vragen?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ilikehim2011 zei:
@mandragora,

Zucht Zucht, Pupuf!.Er komen zowat alleen maar toeristen in die tent.Dat is dus geen optie.

En ik heb wel een grote mond, maar zodra ik voor de man sta ben ik in freeze mode.
Hij durft lijkt wel ook niets tegen mij te zeggen...maar doet dan weer hele kleine lieve dingen
waaruit blijkt dat ie me ook wel okay vindt.

Ach ja, wordt vervolgt....

XoXo
Klik om te vergroten...

als je niet goed uit je woorden kom schrijf dan gewoon een briefje met alles wat je wil zeggen.
moet je maar 5 seconden binnen zijn en klaar is kees.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
wie niet waagt niet wint!
I
Ilikehim2011Lid
01-01-2024, 00:00
#19
@TufNut,
Ik vind hem super leuk, maar zou liever eerst meer van hem weten voor ik aan verkering denkt.
Wel lief van je.

X

@Mandagora,
Ik wil er wel voor gaan, maar moet ff afstand nemen anders wordt ik loca loca en dan ga ik rare dingen doen hihihihihi!. Hij is geen prioriteit maar wel een want 2 have, heb het alleen super druk met andere dingen.First thing first.
Maar mocht iemand in de tussen tijd zijn naam weten wil ik die graag weten :hearteyes:

X
C
ClubbinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ilikehim2011 zei:
Hahahahaaaaaa, leuk al die reacties maar hij lijkt me geen Erik noch Johan te heten.
Als die een van die namen heeft hoeft het voor mij ECHT NIET!.Klinkt niet zo lekker als je
ah baksen bent. Totale NIET SEXY namen!

Zoals ik al eerder aangaf is hij niet een prioriteit.Ik heb wel interesse in de Budtender
maar is geen urgentie bij.


X-je
Klik om te vergroten...

Maar wat moet je ze met ze naam als je toch niet tegen hem durft te praten??
Dan weet je ze naam, en dan...???

Lach gewoon een keer lief naar hem en dan zie je meteen wel of hij ook interesse in jou heeft!
Anders stop je een keer een briefje in zijn handen als je bv. geld aan geeft.

:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."