#1
@TufNut,
Ik hoop het niet voor hem! Hij gaat dan meteen breken z'n chick en
Ik wil geen HomeWrecker zijn.
Sowieso ga ik blijven genieten vd man en wie weet komt het ervan op een dag.
X-je
Ik hoop het niet voor hem! Hij gaat dan meteen breken z'n chick en
Ik wil geen HomeWrecker zijn.
Sowieso ga ik blijven genieten vd man en wie weet komt het ervan op een dag.
X-je

Stap er gewoon op af. Nee heb je al....