Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie kent Coffeeshop De Kroon op de voorburgwal

Wie kent Coffeeshop De Kroon op de voorburgwal

32 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mischien ben ik het wel onder het mom 'mandragora' :)
C
ClubbinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ilikehim2011 zei:
Hahahahaaaaaa, leuk al die reacties maar hij lijkt me geen Erik noch Johan te heten.
Als die een van die namen heeft hoeft het voor mij ECHT NIET!.Klinkt niet zo lekker als je
ah baksen bent. Totale NIET SEXY namen!

Zoals ik al eerder aangaf is hij niet een prioriteit.Ik heb wel interesse in de Budtender
maar is geen urgentie bij.


X-je
Klik om te vergroten...

Maar wat moet je ze met ze naam als je toch niet tegen hem durft te praten??
Dan weet je ze naam, en dan...???

Lach gewoon een keer lief naar hem en dan zie je meteen wel of hij ook interesse in jou heeft!
Anders stop je een keer een briefje in zijn handen als je bv. geld aan geeft.

:grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ilikehim2011 zei:
#maarIkBenOokBelachelijkSchattig
Klik om te vergroten...

picture or it didn't happen.
I
Ilikehim2011Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@Clubbin,

Ja een beetje raar allemaal.Ik heb nog nooit moeite gehad om iemand om zijn
naam te vragen.

En hij heeft gebaren gemaakt die erop lijken dat hij me ook wel interessant vindt.
Hij wordt altijd stront zenuwachtig als ik daar binnen loop dus ja....we zijn denk
ik een beetje verlegen of zo....tegen alle andere klanten praat ie honderd uit en tegen mij
praat ie met een brok in zijn keel. #maarIkBenOokBelachelijkSchattig
I
Ilikehim2011Lid
01-01-2024, 00:00
#5
PepTalk zei:
Ilikehim2011 zei:
#maarIkBenOokBelachelijkSchattig
Klik om te vergroten...

picture or it didn't happen.
Klik om te vergroten...

En wat bedoel je nou precies, ikke nie snappie
C
ClubbinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben de enige hier die belachelijk schattig is hoor :hearteyes:

Maar ff zonder grappen..trek gewoon je stoute schoenen aan en vraag een keer als je iets besteld:
"Hoe heet je eigenlijk" :wink:


Thats it...!! Gewoon DOEN :grin:
Rook desnoods eerst ff een jointje haha misschien ben je dan wat minder zenuwachtig.
C
ClubbinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Toen ik nog in Amsterdam werkte liep ik er altijd langs..had het zo gevraagd :rock:
I
Ilikehim2011Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@Clubbing,

Hahahaha! Nee ikkke ben de schattigste!

Ja, ik ga hem ook vragen want kennelijk durft hij dat ook niet bij mij.
Je liep er altijd langs, maar ben je er ooit binnen geweest?
I
Ilikehim2011Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Had ik de kans om hem aan te spreken vanavond en doe ik het weer niet.
Hij was niet eens aan het werken, maar aan het chillen.IK kan mezelf wel voor me kop slaan.

Ik ben dus in observatie mode geweest en moet zeggen, hij is gigantisch lekker (wisten jullie al)
Hij zag me wel en zei geen eens gedag....
Maarre heb wel een andere kant van hem mogen bewonderen en die bevalt me niet zo goed.

Er is wel 1 ding duidelijk HIJ HEEFT GEEN CHICK!
Hahahahaha! Jullie vragen je nu af hoe ik tot die conclusie ben gekomen natuurlijk.
Van wat ik vandaag van hem heb gezien heeft ie zeker wel een vrouwtje nodig hahahaha!m

Ik ga nog ff observeren voor ik een move maak, maar 1 ding is zeker, ik ga hem zo pakken hahahahaha!

Fijne avond allemaal! X
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
En als je nou de eerste keer dat je hem zag en leuk vond had gevraagd hoe hij heette en een praatje had gemaakt had je dit al veel eerder geweten, en had je ook geen smart gehad.

Leerpuntje :rock:
I
Ilikehim2011Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoooooooo! Ik zat er zwaar naast! De Budtender heeft een relatie.
Ik weet nu z'n naam en ben dus helemaal verdrietig!.
Jammer voor me, maar dat was dan het avontuur " de Budtender".

Een snikkende Ikke!
I
Ilikehim2011Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja dat is zo @peptalk maar alles komt op z'n tijd.
Dat neemt niet weg dat ik niet van hem kan genieten hoor.
Hij blijft de Budtender die super leuk is en misschien wel beter zo.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
PepTalk zei:
En als je nou de eerste keer dat je hem zag en leuk vond had gevraagd hoe hij heette en een praatje had gemaakt had je dit al veel eerder geweten, en had je ook geen smart gehad.

Leerpuntje :rock:
Klik om te vergroten...
Haha ja indeed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."