Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Clubbin, Ja een beetje raar allemaal.Ik heb nog nooit moeite gehad om iemand om zijn naam te vragen. En hij heeft gebaren gemaakt die erop lijken dat hij me ook wel interessant vindt. Hij wordt altijd stront zenuwachtig als ik daar binnen loop dus ja....we zijn denk ik een beetje verlegen of zo....tegen alle andere klanten praat ie honderd uit en tegen mij praat ie met een brok in zijn keel. #maarIkBenOokBelachelijkSchattig"
"PepTalk zei: Ilikehim2011 zei: #maarIkBenOokBelachelijkSchattig Klik om te vergroten... picture or it didn't happen. Klik om te vergroten... En wat bedoel je nou precies, ikke nie snappie"
"@Clubbing, Hahahaha! Nee ikkke ben de schattigste! Ja, ik ga hem ook vragen want kennelijk durft hij dat ook niet bij mij. Je liep er altijd langs, maar ben je er ooit binnen geweest?"
"Had ik de kans om hem aan te spreken vanavond en doe ik het weer niet. Hij was niet eens aan het werken, maar aan het chillen.IK kan mezelf wel voor me kop slaan. Ik ben dus in observatie mode geweest en moet zeggen, hij is gigantisch lekker (wisten jullie al) Hij zag me wel en zei geen eens gedag.... Maarre heb wel een andere kant van hem mogen bewonderen en die bevalt me niet zo goed. Er is wel 1 ding duidelijk HIJ HEEFT GEEN CHICK! Hahahahaha! Jullie vragen je nu af hoe ik tot die conclusie ben gekomen natuurlijk. Van wat ik vandaag van hem heb gezien heeft ie zeker wel een vrouwtje nodig hahahaha!m Ik ga nog ff observeren voor ik een move maak, maar 1 ding is zeker, ik ga hem zo pakken hahahahaha! Fijne avond allemaal! X"
"Zoooooooo! Ik zat er zwaar naast! De Budtender heeft een relatie. Ik weet nu z'n naam en ben dus helemaal verdrietig!. Jammer voor me, maar dat was dan het avontuur " de Budtender". Een snikkende Ikke!"
"Ja dat is zo @peptalk maar alles komt op z'n tijd. Dat neemt niet weg dat ik niet van hem kan genieten hoor. Hij blijft de Budtender die super leuk is en misschien wel beter zo."
"@TufNut, Ik hoop het niet voor hem! Hij gaat dan meteen breken z'n chick en Ik wil geen HomeWrecker zijn. Sowieso ga ik blijven genieten vd man en wie weet komt het ervan op een dag. X-je"
"Hi Allemaal, Wie kent Coffeeshop de Kroon op de voorburgwal?. Ik ken deze shop sinds een jaar en ben de afgelopen tijd regelmatig geweest. Mijn bezoekjes waren niet voor de jointjes, maar voor de budtender.Ik weet zijn naam niet en durf het ook niet te vragen.Kent iemand de ooow zo lekkere budtender toevallig, zo ja is hij single of in een relatie. Vast bedankt, Een zeer verliefde ikke"
"Hahaha, Allemaal bedankt voor je reacties. @TufNut, het zou kunnen, maar je moet niet zo negatief zijn.Hij is gewoon cute en klaar. @Jaapi, Ik ga hem niet zelf vragen, kan geen eens boe of bah tegen de man zeggen laat staan vragen hoe die heet. Al met al super bedankt voor jullie adviezen. X"
"@TufNut, OOOOw erop afstappen is ook mijn motto....maaarrrr de chemie is te hoog....ben bang dat ik de man dan meteen opeet...dat is ook geen doen. Het komt vast wel goed.Laat het wel weten wanneer het zover is. X-je"