Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGaan drugs en een relatie samen?

Gaan drugs en een relatie samen?

240 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ik denk dat de drugs die je gebruikt de grootste factor is, heroine lijkt me inderdaad niet zoeen "relatie" drugs. Ik denk dat het wel gaat met dingen als paddestoelen en LSD, psychedelica. En minder goed met dingen als heroine...

Nu zou feitelijk een lichte onderverdeling kunnen maken van drugs die je in een relatie gebruikt, want de verschillende soorten dienen een ander doel in een relatie.

Zo denk ik dat psychedelica kunnen worden gebruikt om een relatie verder uit te diepen, je kunt samen nadenken en praten op een bepaald niveau waar je nuchter nooit zal komen. Je weet dan ook dat je partner 100% eerlijk is, meeste mensen kunnen bijvoorbeeld slecht liegen onder inlvoed van LSD, ik zelf vind liegen iets wat ik enorm veracht tijdens het trippen. Krijg ik een heel smerig gevoel bij.

Dan heb je ook nog de drugs die seksueel genot stimuleren, GHB, alcohol, enz.. Voor sommige mensen zelfs ketamine, alhoewel me dat maar een vage boel lijkt :) Deze drugs kun je samen gebruiken voor een beter seksueel genot.


MDMA kun je in feite nog bij de psychedelica zetten omdat je hier ook goed van gaat praten, het is absoluut geen psychedelica maar je gaat er net zo goed van praten. Lijkt me wel leuk als je beide zoeen ontzettende praatkick en hebt, en je hebt iemand waar je je love-feeling mee kan delen, niet dat je volgende dag denkt: Wie heb ik allemaal een liefdesverklaring gegeven? :grin:


Dit zijn eigelijk de enige drugs die ik in een relatie zou gebruiken, heroine, coke enz.. zou ik nooit gebruiken bijvoorbeeld. Want hier staat nog lang niet alle drugs tussen, maar vind je dat er een mist die je absoluut in een relatie kunt gebruiken voel je vrij om het toe te voegen. Dit is slechts mijn persoonlijke mening :)
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#2
coke is mijn laatste frequent gebruikte drugs, dagelijks. Het maakt mij ook egoistischer, oppervlakkiger, onverschilliger. Geen goede ingredienten voor een relatie... toch heb ik ook mooie ervaringen, sexueel bijvoorbeeld, maar op lange termijn gaat het voor mij niet werken
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
gia79 zei:
coke is mijn laatste frequent gebruikte drugs, dagelijks. Het maakt mij ook egoistischer, oppervlakkiger, onverschilliger. Geen goede ingredienten voor een relatie... toch heb ik ook mooie ervaringen, sexueel bijvoorbeeld, maar op lange termijn gaat het voor mij niet werken
Klik om te vergroten...

Dat is wat ik bedoelde, het maakt je feitelijke "ongeschikt" voor een relatie. Je zou het dan alleen kunnen gebruiken om een sexueel mooie ervaring te krijgen. Maar voor de rest heeft het geen plaats binnen een relatie.
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#4
yep precies :tearsofjoy:
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeepbel zei:
Ik kom net uit een relatie van ongeveer iets meer dan een half jaar.
We gebruikten alle 2 Heroine. Ik ben nu 2 weken clean, en heb geen contact meer met mijn ex-lief.

Mijn antwoord op jouw vraag is: neen. Want door drugs leef je in een andere realiteit, en ook je denken en gevoelens zijn niet 'nuchter'. Ergens vind ik het alsof je niet helemaal eerlijk bent. Want dat doet die drugs nu eenmaal met je..

De drugs heeft ook mijn relatie uiteindelijk verkloot. Dus nogmaals, ik zeg Neen :)

Greetz Zeepbel. :wave:
Klik om te vergroten...

Het lijkt mij dat al ruimschoots bewezen is dat het niet waar is wat jij daar stelt.
Om voorbeelden te nemen.
Er zijn plenty relaties waarvan 1 persoon rookt en de ander niet.
Ook als beide roken zal dat niet een factor van belang zijn bij de bestendigheid van de relatie.
We hebben het hier over drugs en een verslaving.
Bij alcohol zie je dat bij recreatief gebruik er geen probleem behoeft te zijn.
Als er sprake is van een verslaving zie je dat het vaak wel problemen oplevert.
Bij Blowen zie je dat het ook niet noodzakelijk een probleem hoeft op te leveren.
Bij gebruik van LSD zie je ook dat het geen probleem behoeft op te leveren.

Bij zwaar verslavende middelen welke ook nog een zwaar financiële belasting blijken te zijn zie je dat het al snel een probleem gaat opleveren.
Bij Coke zie je dat het omdat het a duur is en b ego vergrotend is problemen oplevert.

Je kan dus niet stellen dat gebruik in een relatie niet kan.
Het kan prima.
Factoren van belang zijn echter openheid.(of beter nog gelijkheid.)
Als er sprake is van verslaving en het is slecht 1 van de partners welke gebruikt zal het moeilijker zijn.
Zeker als er dan sprake is van een middel welke zwaar verslavend duur en/of ego vergrotend is.
k
kennehLid
01-01-2024, 00:00
#6
lukt best wel, als je eerlijk bent met elkaar
mijn vriendin weet het wel, maar wordt er liever niet mee geconfronteerd
dus ga ik nooit joint roken of trippen ofzo als zij er bij is..
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#7
kenneh zei:
lukt best wel, als je eerlijk bent met elkaar
mijn vriendin weet het wel, maar wordt er liever niet mee geconfronteerd
dus ga ik nooit joint roken of trippen ofzo als zij er bij is..
Klik om te vergroten...


En juist met zijn 2 en is het zo fijn:grin:

Maar dat ze het weet en er geen bezwaar mee heeft zegt natuurlijk ook veel over haar
Top!!!!!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Nu kom je alweer met van die schotels van pupillen thuis, ga vooral zo door, je maakt jezelf en mij kapot"
Klik om te vergroten...

Nu kon ik het niet laten, maar als je schotels van pupillen hebt moet je eigenlijk niet thuis zijn :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
Drientje zei:
Nu kom je alweer met van die schotels van pupillen thuis, ga vooral zo door, je maakt jezelf en mij kapot"
Klik om te vergroten...

Nu kon ik het niet laten, maar als je schotels van pupillen hebt moet je eigenlijk niet thuis zijn :grin:
Klik om te vergroten...
Nee maar ja, ooit moet je een keer naar huis toch?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
W.F.L. zei:
Drientje zei:
Nu kom je alweer met van die schotels van pupillen thuis, ga vooral zo door, je maakt jezelf en mij kapot"
Klik om te vergroten...

Nu kon ik het niet laten, maar als je schotels van pupillen hebt moet je eigenlijk niet thuis zijn :grin:
Klik om te vergroten...
Nee maar ja, ooit moet je een keer naar huis toch?
Klik om te vergroten...

Als er familie langskomt wel. :(

:grin:

[Dan is alles al op natuurlijk! :grin: ]
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik verwacht niets anders van jou, of je laat het achter op een groezelige glasplaat ergens in een huiskamer.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
Ik verwacht niets anders van jou, of je laat het achter op een groezelige glasplaat ergens in een huiskamer.
Klik om te vergroten...


Wat is het hier toch stoffig jongen... Eens even die tafel afvegen met een natte doek.

NEE MAMA, NEE.....
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
Drientje zei:
Ik verwacht niets anders van jou, of je laat het achter op een groezelige glasplaat ergens in een huiskamer.
Klik om te vergroten...


Wat is het hier toch stoffig jongen... Eens even die tafel afvegen met een natte doek.

NEE MAMA, NEE.....
Klik om te vergroten...
Zoiets ja. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
je laat het achter op een groezelige glasplaat ergens in een huiskamer.
Klik om te vergroten...

My style. :sunglasses: Het wordt al beter heh! :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
W.F.L. zei:
Drientje zei:
je laat het achter op een groezelige glasplaat ergens in een huiskamer.
Klik om te vergroten...

My style. :sunglasses: Het wordt al beter heh! :grin:
Klik om te vergroten...
Ja nu nog wat prateriger en je mag blijven....
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Ja nu nog wat prateriger en je mag blijven....
Klik om te vergroten...

Komt goed. :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sublimo zei:
Sublimo zei:
Kunnen ze hier zien hoelang je in totaal online bent geweest ? :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Sublimo zei:
Je had het dus niet tegen mij. :flushed:
Klik om te vergroten...
Sublimo is een beetje para?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
Sublimo zei:
Sublimo zei:
Kunnen ze hier zien hoelang je in totaal online bent geweest ? :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Sublimo zei:
Je had het dus niet tegen mij. :flushed:
Klik om te vergroten...
Sublimo is een beetje para?
Klik om te vergroten...

Nee, eigenlijk helemaal niet. :)

Ik vond het gewoon stom staan als ik op iets gereageerd had wat niet op mij bedoeld was.

En ik wil graag weten hoelang ik al online ben, ik sinds zit gisteravond ergens bijna non-stop op DF. :) Ik dacht dat jij me misschien een tijd kon geven, leek me leuk.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee geen tijd te zien zover ik weet :)
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik dacht al of ze het tegen mij of sublimo had. Ik zat juist dus, afgang bespaard

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."