#1
Ja ik denk dat de drugs die je gebruikt de grootste factor is, heroine lijkt me inderdaad niet zoeen "relatie" drugs. Ik denk dat het wel gaat met dingen als paddestoelen en LSD, psychedelica. En minder goed met dingen als heroine...
Nu zou feitelijk een lichte onderverdeling kunnen maken van drugs die je in een relatie gebruikt, want de verschillende soorten dienen een ander doel in een relatie.
Zo denk ik dat psychedelica kunnen worden gebruikt om een relatie verder uit te diepen, je kunt samen nadenken en praten op een bepaald niveau waar je nuchter nooit zal komen. Je weet dan ook dat je partner 100% eerlijk is, meeste mensen kunnen bijvoorbeeld slecht liegen onder inlvoed van LSD, ik zelf vind liegen iets wat ik enorm veracht tijdens het trippen. Krijg ik een heel smerig gevoel bij.
Dan heb je ook nog de drugs die seksueel genot stimuleren, GHB, alcohol, enz.. Voor sommige mensen zelfs ketamine, alhoewel me dat maar een vage boel lijkt
Deze drugs kun je samen gebruiken voor een beter seksueel genot.
MDMA kun je in feite nog bij de psychedelica zetten omdat je hier ook goed van gaat praten, het is absoluut geen psychedelica maar je gaat er net zo goed van praten. Lijkt me wel leuk als je beide zoeen ontzettende praatkick en hebt, en je hebt iemand waar je je love-feeling mee kan delen, niet dat je volgende dag denkt: Wie heb ik allemaal een liefdesverklaring gegeven?
Dit zijn eigelijk de enige drugs die ik in een relatie zou gebruiken, heroine, coke enz.. zou ik nooit gebruiken bijvoorbeeld. Want hier staat nog lang niet alle drugs tussen, maar vind je dat er een mist die je absoluut in een relatie kunt gebruiken voel je vrij om het toe te voegen. Dit is slechts mijn persoonlijke mening![:)]()
Nu zou feitelijk een lichte onderverdeling kunnen maken van drugs die je in een relatie gebruikt, want de verschillende soorten dienen een ander doel in een relatie.
Zo denk ik dat psychedelica kunnen worden gebruikt om een relatie verder uit te diepen, je kunt samen nadenken en praten op een bepaald niveau waar je nuchter nooit zal komen. Je weet dan ook dat je partner 100% eerlijk is, meeste mensen kunnen bijvoorbeeld slecht liegen onder inlvoed van LSD, ik zelf vind liegen iets wat ik enorm veracht tijdens het trippen. Krijg ik een heel smerig gevoel bij.
Dan heb je ook nog de drugs die seksueel genot stimuleren, GHB, alcohol, enz.. Voor sommige mensen zelfs ketamine, alhoewel me dat maar een vage boel lijkt
MDMA kun je in feite nog bij de psychedelica zetten omdat je hier ook goed van gaat praten, het is absoluut geen psychedelica maar je gaat er net zo goed van praten. Lijkt me wel leuk als je beide zoeen ontzettende praatkick en hebt, en je hebt iemand waar je je love-feeling mee kan delen, niet dat je volgende dag denkt: Wie heb ik allemaal een liefdesverklaring gegeven?
Dit zijn eigelijk de enige drugs die ik in een relatie zou gebruiken, heroine, coke enz.. zou ik nooit gebruiken bijvoorbeeld. Want hier staat nog lang niet alle drugs tussen, maar vind je dat er een mist die je absoluut in een relatie kunt gebruiken voel je vrij om het toe te voegen. Dit is slechts mijn persoonlijke mening