Haha, dit is wel heel erg grappig, omdat ik dit bericht een aardige tijd geleden heb gepost en er nu heel veel is gebeurd en ik heel veel tips lees die ik nu ook al doe uit mezelf!
UNiversalflow ik ben al gestopt met die aspartaam troep. En zero ik heb dit vervangen voor pilletjes van de.... Tuinen, haha.
En ik kan je vertellen dat dit ook veel beter werkt!
Maar blijkbaar is het ook niet zomaar een probleem, ik lijd namelijk aan chronische constipatie, zo blijkt. Ik loop nu ook bij een bekkenbodemfysiotherapeut.... Had ik veel eerder moeten doen.
Universalflow ook eet ik iedere ochtend al lijnzaad, haha heel grappig dat al die dingen die jullie mij aanraden ik al heb gedaan. Ben wat biologischer bezig om het zo te noemen., omdat ik weet dat mijn darmproblemen nooit zullen verdwijnen kan ik beter dagelijks natuurlijk middelen gebruiken die me hiermee helpen.
En blowen doe ik ook veel minder! Misschien dat ik er een klein beetje over heen ben gegroeid, ik vind het nu gewoon leuk voor af en toe en zeker niet "om maar in slaap te komen" en dan zijn het ook jointjes waar de gemiddelde stoner (die ik wel ooit was) me om zou uitlachen
Voor mij is nu één gram hasj 6 jointjes! XD lekker goedkoop ook
En jah die alcohol dan, dat is gewoon ook minder geworden
![:)]()
Sinds ik een tijdje geleden truffels heb gegeten (3e keer) heb ik alweer iets heel goeds geleerd, namelijk om minder te drinken en jah eigenlijk zijn alle levensveranderende dingen die ik me heb voorgenomen in een truffelspace nogsteeds waarheid. Zoals minder roken, minder blowen en nu dus ook minder drinken. Wouw bijzonder eigenlijk hoe drugs je helpt minder drugs te gebruiken.... of naja het besef kan geven dat je minder moet gebruiken
Minder alcohol drinken is ook veel leuker, want ik ga toch altijd wel helemaal los, ook nuchter, dus wat voegt drank dan toe? Alleen maar dat alles moeilijker wordt en de volgende ochtend niet zo'n pretje is... Gewoon beetje is leuk, maar tis idd echt een hele gevaarlijke harddrugs die mensen als normaal zien.
Zaterdagavond wordt het maar een andere harddrugs... Een pilletje
Maar ik houdt me natuurlijk aan de spelregels en als je het verstandig doet, is het zeker niet gezond, maar ook zeker niet schadelijker dan een avondje goed zuipen.
Uiteraard niet te vaak doen.
Dus ik vind dat ik tegenwoordig wel een mooie balans heb tussen een gezond, maar ook heel leuk leven
Groetjes
