Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn gezondheid

Mijn gezondheid

22 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ha wouw, wat een indruk kan LSD op iemand hebben he?

Het enige slechte wat ik nu nog doe is dus alcohol in niet te grote hoeveelheden en dus heeeeeeeeel soms een pilletje (eens in de drie maanden ofzo).
Naja dat vind ik het wel waard, maar gewoon lekker zuinig met me lichaam zijn, je hebt er tenslotte maar één.
Ik sport ook en eet ontzettend gezond, dus komt wel goed met mij :P

Maar dit alles is eigenlijk wel zo gekomen, met gedeeltelijk de hulp van truffels.
De verstandige gedachten over roken en blowen en drinken waren al onbewust licht aanwezig, maar die truffels gaven mij het besef.
Wat een positieve invloed hebben die truffels op me gehad.
Ik kan serieus wel zeggen dat truffels mijn leven hebben gebeterd. Niet dat het ooit slecht met mij ging, maar het kan altijd beter en gezonder :grin:

Wat kunnen psychedelica toch goede dingen doen met de mens.

En dan te bedenken dat er van die mannen in dure pakken zijn, die zeer waarschijnlijk zelf alcohol drinken, die dan zeggen dat paddo's en dergelijke drugs zijn en een gevaar voor de maatschappij zijn en verboden moeten worden
Haha, wat een lachertjes :tearsofjoy:
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wow willemvaag, wat heftig :(

Maar goed om te horen hoe je je nu gedraagt!
Ik ken je niet, maar ben toch trots op je, haha.

Blijf inderdaad goed op je gezondheid letten en als ik je een tip mag geven die je waarschijnlijk zelf niet besefte is dat toch: probeer eten als brood (wat jij miss als gezond beschouwd) te vervangen door groenten en fruit. Ik ben geen zweverig type, maar de genezende kracht van groente en fruit wordt onderschat. Het lichaam is gemaakt voor dit soort natuurlijke producten en niet voor dingen als brood. Ik eet ook meer groente en fruit tegenwoordig en voel me veel gezonder! :mrgreen:

En af en toe drugs hoeft uiteraard geen probleem te zijn :wink:

En maak je asjeblieft niet druk over je hart of iets dergelijks, want het lichaam is ongelofelijk sterk. Aangezien je deze schadelijke activiteiten hebt uitgevoerd op jonge leeftijd zou ik me niet zo druk maken.

Maar goed dat je je bewust bent!

Groetjes
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha wat leuk om te horen (: Ik leef van mezelf ook al best gezond, maar "sinds drugs" ben ik me daar ook wel wat bewuster van geworden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."