Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk viel ineens neer

Ik viel ineens neer

33 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#1
acht.zes zei:
brainzapps
Klik om te vergroten...
wat houden die brainzapps precies in? Heb er zelf namelijk regelmatig last van. M'n middelen gebruik is niet extreem, eens per maand of 2 maanden xtc. Hangt maar net van t aantal feestjes af.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
spongecola zei:
wat houden die brainzapps precies in? Heb er zelf namelijk regelmatig last van. M'n middelen gebruik is niet extreem, eens per maand of 2 maanden xtc. Hangt maar net van t aantal feestjes af.
Klik om te vergroten...

Ik heb er nooit echt onderzoek naar gedaan maar het lijkt me een soort kortsluiting in je hersenen, een ontlading van elektrische stroom die je ervaart als schokken. Het is een van de eerste symptomen de je kan ervaren na te vaak en of te veel XTC.

Ik heb hier in de jaren negentig veel last van gehad toen ik bijna elke week aan de XTC zat. Toen ik ook last kreeg van de andere klachten ben ik met XTC gestopt, en de brainzapps verdwenen vrij snel.

Inmiddels gebruik ik alweer een tijd af en toe XTC maar dus nooit vaker dan om de 3 maanden, die brainzapps heb ik nooit meer ervaren. Krijg ik er wel weer 1 dan stop ik onmiddellijk met XTC voor langere tijd.
P
PinkUnicorn013Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat ik net te maken heb gehad met die zogenoemde Brain Zaps.
Niet prettig, ik hou het maar gewoon bij de 3 maanden regel... ben namelijk net 18, zou zonde zijn als ik mijn lichaam verpest door elke week hard te gaan.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#4
PinkUnicorn013 zei:
zou zonde zijn als ik mijn lichaam verpest door elke week hard te gaan.
Klik om te vergroten...
Als die nog niet verpest is door het feit dat je drugs gebruikt, haha.
Geloof me, als je eenmaal die pauze hebt gehad en weer XTC gebruikt, dan snap je waarom die 3 maanden regel er is. XTC is om de 3 maanden ook gewoon het lekkerst.
P
PinkUnicorn013Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan ga ik me nu ook aan die 3 maanden regel houden
Vraagje, kan ik wel 2CB/LSD doen in minder dan 3 maanden? Aangezien het Psychedelica Drugs zijn, en geen op peppers.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
PinkUnicorn013 zei:
Dan ga ik me nu ook aan die 3 maanden regel houden
Vraagje, kan ik wel 2CB/LSD doen in minder dan 3 maanden? Aangezien het Psychedelica Drugs zijn, en geen op peppers.
Klik om te vergroten...
Maakt niet uit wat voor drug. Alles met mate. Gewoon lekker elke keer 2/3 maanden wachten .
P
PinkUnicorn013Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Is goed, bedankt!
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kijk anders eventjes naar dit filmpje;

https://video.vice.com/nl/video/de-bijsluiter-drugcombinaties/5b30adf1be407719fc020d73

Ook de andere video's betreft XTC etc
P
PinkUnicorn013Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had zojuist een paar minuten geleden (13:11) dat ik te snel op stond en naar de deur liep, ik deed de deur open en ik viel ineens op de grond en was voor 10 seconden aan het stuiptrekken en ronddraaien, daarna kon ik wel gelijk normaal opstaan.

Gebeurt dit vaker? Heb het nooit meegemaakt.
Mijn twijfels gaan naar mijn slaapgebrek en gebruik van gisteren (Zaterdagnacht) en vannochtend namelijk:

1.5x XTC (250MG per pil)
0.40gm Speed
7.50gm Truffels (werkte licht omdat ik de smaak niet hield en het te snel weg deed)

Vond het een rare ervaring.
Mijn hart bonkt ook harder, sneller en ik merk ook dat hij bonkt, wat ik normaal niet heb!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Je bedoelt of het 'normaal' is?

Nee.

Ga even naar de dokter met je verhaal. Die is medisch onderlegd, weet je achtergrond en hij kan je verder helpen.
P
PinkUnicorn013Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Bedankt voor je reactie.

Het was maar net 10 seconden, en nu is alles gewoon wel helder, mijn laatste inname van HD was vanochtend om 7:00 (0.10gm s)
Lijkt me niet dat ik daarom zo hard op de grond begon te trippen
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben geen dokter, maar klinkt als een soort van epileptische aanval.

Ik denk niet dat je hier mensen zal vinden die reageren zo van 'oh, is normaal, niks aan de hand'.

Gewoon even langsgaan bij de dokter dus voor je eigen veiligheid/gezondheid. Gewoon alles vertellen, die mensen hebben beroepsgeheim, er zal niks uitlekken.
P
PinkUnicorn013Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb dit ook nooit eerder gehad, dat is meer hetgeen wat mij laat twijfelen.
Als het meerdere malen blijft gebeuren ga ik wel langs de huisarts
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, ga lekker wachten tot je vaker neergaat... :flushed:
Gewoon ff je huisarts bellen. Dit is zeker niet gewoon. Bellen kan geen kwaad. Huisarts heeft geheimhoudingsplicht als je 16 jaar of ouder bent.
En ff van de drugs afblijven voorlopig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."