#1
Mijn ervaringen..
Speed: moeilijk, maar zalig als je dan toch komt
XTC: nog maar 1x gedaan, lang geleden, was ook redelijk moeilijk en voelde ook niet anders dan anders...
GHB: ow yeah![:)]()
Hero: lukte zelden en als het lukte was het niet veel soeps![:)]()

Speed: moeilijk, maar zalig als je dan toch komt
XTC: nog maar 1x gedaan, lang geleden, was ook redelijk moeilijk en voelde ook niet anders dan anders...
GHB: ow yeah
Hero: lukte zelden en als het lukte was het niet veel soeps

:P