#1
Constipatie heb ik nooit gehad door dex gebruik.
Wel problemen met m’n blaas. Laatste half jaar 2 blaasontstekingen gehad. Zelfs enkele keren wakker geworden vd. pijn.
Als ik het nu sporadisch afwissel met Kratom heb ik er gelukkig geen last meer van.
Maar bespreek dit zeker met je huisarts!
Wel problemen met m’n blaas. Laatste half jaar 2 blaasontstekingen gehad. Zelfs enkele keren wakker geworden vd. pijn.
Als ik het nu sporadisch afwissel met Kratom heb ik er gelukkig geen last meer van.
Maar bespreek dit zeker met je huisarts!