Van goede coke krijg ik nooit hartkloppingen.
Helemaal niks.
Hoe mijn lichaam reageerd op speed is ook niet normaal.
Al is de speed zuiver, dat wist ik al vanaf vroeger.
Ik moet het gewoon niet nemen.
Maar thanks voor de info ik ga die pillen ook niet proberen.
Verstandig, maar mocht je ze ooit kunnen krijgen in wat voor vorm dan ook, en je weet zeker dat het Dex is, vind ik het toch waard om te proberen omdat vele wel aangeven dat het leuk is met bv een avondje stappen. Nachtjes doorhalen doe je er sowieso mee, of 2 of 3 als je dit graag wilt, maar je snapt zelf wel dat dat niet aan te raden is.
In lage doseringen is het zeker een goeie oppepper als je even vaart moet maken met bijvoorbeeld werk of school of eigenlijk wat je ook maar wilt, productief zal je er wel van worden.
Ondanks dat je Dex (In hogere doseringen) kan vergelijken met speed, betekent het niet dat je niet moet uitkijken met het gebruik hier van. Niet omdat het persee gevaarlijk is maar meer omdat het zeer verslavend is, als je dit te vaak gebruikt om bijvoorbeeld werk af te maken of om beter de dag door te komen ivm de energie boost zal je vrij snel afhankelijk van Dex worden.
Maar ik wil je natuurlijk niet aansporen om het te gebruiken, maar af en toe een lage dosis Dex zal minder schadelijk wezen dan een puntje pep dus is in zekere zin een goede vervanging. Dat zal ook wel het verslavende wezen...
ps; Ik zal wel een beetje in herhaling vallen van Psychedelibee maar van dex praat of typ ik ook veel meer, dus ik moest toch ergens die energie kwijt haha
![:grimacing:]()
![:sweat:]()