#1
Ben een aantal dagen van mijn dagroutine afgeweken en gewoon gedaan waar ik zin in had. BEn niet meer koud wezen douchen, mediteren, wandelen of wat dan ook. HEb zeer veel junkfood gegeten en de hele dag op youtube gezeten. Met als resultaat: slecht slapen, angstig dromen, last hebben van onzekere-, angstige-, en deprimerende gedachten. Precies de dingen waarvoor ik medicijnen ben gaan slikken. Ik ga vandaag een hersteldag inlassen: 5min koud douchen, 20min mediteren en dan een lange boswandeling maken. Oja, en 3 kleine maaltijden eten volgens de richtlijnen van voedingscentrum. Kennelijk is dit toch het levensstijl wat ik echt nodig ben. Ik baal er alleen van dat ik op vaste tijdstippen moet gaan slapen en opstaan, ivm het melatonine verhaal / biologische klok verhaal. Ik moet er maar mee leren leven, maar ik kan zo wel medicijnvrij een gelukkig bestaan opbouwen. Het koude douchen geeft mij veel zelfvertrouwen en kracht. Het zorgt er voor dat ik lekker diep en goed slaap. Kan niet wachten totdat ik ijsbaden kan nemen.
