#1
Wil niet de topic kapen maar vanmorgen wel even koud afgedouched. Buiten adem en hield het geen minuut vol over alleen mijn benen en armen. Maar daarna voelde het al wel lekker.. warme tintelingen en klaarwakker.. Morgen weer!
Probeer je uitademing langer te maken dan je inademing. Dat is key. Gewoon volop uitblazen en inademing gaat vanzelf heel snel denk ik.