#1
@Mindless
Excuus, ik geef mijn mening, inmiddels heb ik m onderbouwd.
Ik heb je nog eens teruggelezen, en je eerste zin valt me meteen op:
Excuus, ik geef mijn mening, inmiddels heb ik m onderbouwd.
Ik heb je nog eens teruggelezen, en je eerste zin valt me meteen op:
Ja, dan is 1+1=2 lijkt me. Ik bedoel, de reden van je bloedsuikerschommelingen was dus omdat je suiker/snelle koolhydraten snackte. En daar ben je mee gestopt, en dus voel je je beter. En dat snap ik, want ik ben 2 jaar geleden ook gestopt met snacken en ik voel me ook stukken en stukken beter. Maar dat komt dus door niet meer snacken en niet door dat vasten.De positieve effecten die ik er tot nu toe van merk zijn ten eerste dat ik nu een stabielere energie heb door niet steeds mijn bloedsuiker omhoog te spiken door tussendoor te snacken.