Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste Mindless en overige lezers, Ik ben zojuist nieuw op dit forum gekomen met als doel een vraag over XTC en interemittent vasten te stellen. Leuk en verassend dat ik dit topic hier tegen kom. Mijnvraag is of MDMA of XTC of GHB je vasten breekt? Met andere woorden, zitten er calorieën in een van deze middelen? Ik doe zelf aan intermitterend vasten met een wisselend week schema, week 1 de 18/6 week 2 de 20/4 week 3 de 18/6 en week 4 de warrior. Ben pas kort begonnen maar bevalt me uitstekend! Alvast bedankt voor jullie reacties. Groet lifelover"
"acht.zes zei: Al die extremen zijn gewoon onzin. Klik om te vergroten... Als je kijkt naar de oertijd dan zijn 3 maaltijden, transvetten, geraffineerde suikers, etc.. pas echt extreem. Ieder is natuurlijk gerechtigd zijn eigen mening te hebben, maar ik baseer die van mij graag op wetenschappelijke feiten en dan komt intermitterend vasten juist als extreem gezond en natuurlijk gedrag uit de bus. Een evt. mooie optie voor mensen die graag de hele dag door willen kunnen eten is de Warrior. Dan eet je ef en toe wat groente of fruit zoals de oermens kon plukken tijdens de jacht en eet je daarnaast 1 grote maaltijd per dag, je 'vangst' van die dag zeg maar.[/QUOTE] Groet LifeLover"