#1
#corona
Nee geintje!🤦
Dit is de tweede nacht dat ik 's nachts wakker word na een lange nachtrust en niet meer kan slapen door het hoesten wat een week geleden een beetje onschuldig begon, maar nu toch echt om de paar minuten is. 🤧
Wat me opvalt is dat ik lastig nog me keel kan schrapen, omdat daar echt iets vast blijft hangen wat ik ook niet weg kan hoesten. Hoesten lukt alleen door middel van een diepe ademhaling van te voren. Woensdag ben ik nog uiteten geweest en gaan bowlen en werd er over het hoesten een beetje gegrapt. Voor mijzelf was het al merkbaar irritant in tegenstelling tot de eerste dag van het hoesten. Vrijdag en zaterdag moest ik volle dagen werken en omdat ik me voorderest ook niet ziek voel (geen koorts of iets dergelijks, enkel koppijn wat er bij is gekomen bij het hoesten) ben ik gewoon gegaan.
Ondertussen is het een week later en ik weet echt even niet meer wat ik moet doen. Ik kan mij niet goed concentreren en het kost veel energie waardoor ik vroeg slaap, maar vroeg ook weer wakker word. Er wordt mij hoestdrank geadviseerd net zoals strepcils maar op thuisarts.nl staat duidelijk dat dit niet bewezen is dat het helpt. Thee drinken/honing en veel stomen maar nog steeds blijft het hoesten erger worden. Misschien moet ik er nog even bij vertellen dat mijn weerstand in tegenstelling tot een jaar terug en daarvoor echt veel minder is, zo ben ik bijna de hele maand januari ziek geweest door een keelontsteking en koorts. Verkouden ben ik al heel lang en gebruik nu een maandje neusspray wat ietsjes helpt.
Ik hoop dat iemand van jullie wat tips heeft of weet wat ik moet doen. Voordat ik de huisarts 'met spoed' ga bellen en weer een slap antwoord krijg.😪
Alvast bedankt, GroetJessss
Nee geintje!🤦
Dit is de tweede nacht dat ik 's nachts wakker word na een lange nachtrust en niet meer kan slapen door het hoesten wat een week geleden een beetje onschuldig begon, maar nu toch echt om de paar minuten is. 🤧
Wat me opvalt is dat ik lastig nog me keel kan schrapen, omdat daar echt iets vast blijft hangen wat ik ook niet weg kan hoesten. Hoesten lukt alleen door middel van een diepe ademhaling van te voren. Woensdag ben ik nog uiteten geweest en gaan bowlen en werd er over het hoesten een beetje gegrapt. Voor mijzelf was het al merkbaar irritant in tegenstelling tot de eerste dag van het hoesten. Vrijdag en zaterdag moest ik volle dagen werken en omdat ik me voorderest ook niet ziek voel (geen koorts of iets dergelijks, enkel koppijn wat er bij is gekomen bij het hoesten) ben ik gewoon gegaan.
Ondertussen is het een week later en ik weet echt even niet meer wat ik moet doen. Ik kan mij niet goed concentreren en het kost veel energie waardoor ik vroeg slaap, maar vroeg ook weer wakker word. Er wordt mij hoestdrank geadviseerd net zoals strepcils maar op thuisarts.nl staat duidelijk dat dit niet bewezen is dat het helpt. Thee drinken/honing en veel stomen maar nog steeds blijft het hoesten erger worden. Misschien moet ik er nog even bij vertellen dat mijn weerstand in tegenstelling tot een jaar terug en daarvoor echt veel minder is, zo ben ik bijna de hele maand januari ziek geweest door een keelontsteking en koorts. Verkouden ben ik al heel lang en gebruik nu een maandje neusspray wat ietsjes helpt.
Ik hoop dat iemand van jullie wat tips heeft of weet wat ik moet doen. Voordat ik de huisarts 'met spoed' ga bellen en weer een slap antwoord krijg.😪
Alvast bedankt, GroetJessss