Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen week lang hoesten: het wordt steeds erger

Een week lang hoesten: het wordt steeds erger

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#1
John Trap zei:
Klinkt mij als bronchitis.

Als je diep uitademt en je longen leeg perst, hoor je dan een gorgelend geluid uit je longen komen?
Klik om te vergroten...
Nee dat niet echt? Al klinkt het best logisch, omdat ik vooraf gaande wel erg ziek ben geweest.

Ik wacht het nog een tijdje af en probeer rook dan echt te vermijden.. zelf rook ik absoluut niet, maar mensen in mijn omgeving helaas wel.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
TripJess zei:
Nee dat niet echt? Al klinkt het best logisch, omdat ik vooraf gaande wel erg ziek ben geweest.

Ik wacht het nog een tijdje af en probeer rook dan echt te vermijden.. zelf rook ik absoluut niet, maar mensen in mijn omgeving helaas wel.
Klik om te vergroten...
Heb dit zelf ook jarenlang gehad, met ups en downs (veel en weinig hoesten). Nooit koorts gehad.

Toen het een keer weer heftig was, naar de huisarts gegaan en meteen een goede antibioticakuur gekregen. Daarna nooit meer last van gehad!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Natozlato zei:
Mijn vriend heeft ook 6 weken gehoest. Een droge hoest met ook wel slijm. Normaalgesproken moet je naar de ha als je langer dan 2 weken hoest. De ha zei tegen hem dat ie terug moest bellen als het aan bleef houden. Nouja dat deed het. Hij heeft het uitgezeten. Misschien een lichte variant van corona? Hij rookt overigens ook niet. Nu sinds een paar dagen heb ik dat hoestje ook.
Klik om te vergroten...

m'n vriendin hoest ook al 2 maanden in meer of mindere mate.. vooral droog.. soms komt er slijm los.
kan mss ook allergie zijn (?)
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan moet ik misschien ook eens langs de huisarts gaan. Denk niet heel snel dat t corona is , alleen wel ontzettend getimed dan 🙃
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Best een goede kans dat het een milde variant van Corona is. Lang niet iedereen wordt ernstig of kritiek ziek. Er zijn ook veel mensen met milde tot zeer milde klachten bij wie het vanzelf over gaat. De huisarts zal waarschijnlijk vragen om het thuis uit te zitten als het niet erger gaat worden. Bij hoge koorts of kortademigheid zou ik zeker wel even contact met de huisarts opnemen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."