#1
Ik vind het ook eng als mijn hart snel klopt. Maar volgens mij is het niet perse direct gevaarlijk. Het kan wel enorm ongemakkelijk en gejaagd voelen inderdaad. Belangrijker is vaak nog je bloeddruk. Ik was een tijdje ook echt continu mijn hart aan het meten maar daar werd het alleen maar erger door. Het is ook een stukje paniek wat erbij komt kijken als ‘ie wat harder tikt, wat er ook weer voor zorgt dat ‘ie nóg harder slaat.Ze zeggen trouwens dat je pas s hade kan krijgen na een heel langdurige hoge hartslag maar in mij ogen is t foking eng en gevaarlijk