#1
Vis — ongesteld
hier zit geen correlatie
hier zit geen correlatie
Ruik eens aan een ongestelde vrouw danVis — ongesteld
hier zit geen correlatie
Doe nu eens een realistisch voorstelRuik eens aan een ongestelde vrouw dan
🤨🤨🤨Ruik eens aan een ongestelde vrouw dan
Ik kan wel aan een ongestelde vis ruiken, telt dat ook?Doe nu eens een realistisch voorstel
Moet jij niet eens naar bed? 😜Ik kan wel aan een ongestelde vis ruiken, telt dat ook?
De video van Veritasium vind ik een leukere uitleg over dit onderwerpIk kwam een video tegen die uitlegde hoe het proces van veroudering geremd, gestopt en zelfs teruggedraaid kan worden. De uitleg is vrij compleet, maar naar mijn idee goed te volgen en begrijpen voor mensen die geen genetica of biologie gestudeerd hebben. Als je wilt kun je hem kijken, daarna stel ik graag een vraag.
Zouden jullie, als het kon, de keuze maken voor altijd te leven? Zou je hem alleen verlengen tot een bepaalde leeftijd? Waarom?
Ik zelf beslist niet, maar ik ga heel graag de discussie aan om mijn standpunt duidelijk te maken 🙂
Ik ga binnenkort beginnen met de 'Stamet's Stack', aka microdose truffels, Lion's mane poeder en nicotinezuur/niacine.Er bestaan capsules Nicotinamide riboside, wie gebruikt deze?
Moet ik over denken, voor altijd leven? Nee, zie antwoord 2 en 3.Zouden jullie, als het kon, de keuze maken voor altijd te leven? Zou je hem alleen verlengen tot een bepaalde leeftijd? Waarom?
Dat denk ik persoonlijk niet! Er is altijd wel iets te beleven of iets nieuws te ontdekken in het universum, denk je niet?Ik zou niet voor eeuwig willen leven, stel je voor, alles steeds maar weer opnieuw beleven, op een gegeven moment heb je alles wel gedaan.
Mij ook, maar voornamelijk omdat het een doodszonde is voor de mensheid om evolutionaire groei stop te zetten door vast te blijven in 1 generatie van de mensheid.Te weten dat er geen uitweg is uit dit leven, dat lijkt me vreselijk.
Dat klinkt leuk maar als je op een gegeven moment iedereen verliest en als enige overblijft is dat erg depresief.Zouden jullie, als het kon, de keuze maken voor altijd te leven?
Ja, er is zeker genoeg te ontdekken voor meer dan 80 jaar aan een mensenleven! Alleen al alle landen die je zou kunnen bezoeken.Dat denk ik persoonlijk niet! Er is altijd wel iets te beleven of iets nieuws te ontdekken in het universum, denk je niet?
Mij ook, maar voornamelijk omdat het een doodszonde is voor de mensheid om evolutionaire groei stop te zetten door vast te blijven in 1 generatie van de mensheid.
Hoe zou de wereld ervoor staan als Keizer Nero dit techniekje ontdekt had?
Laten we gewoon de mensheid blijven verversen please!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."