#1
15, zelf zwaar aangeschoten, meisje dronken.. no comment verder
De keren daarna waren wel veel beter
De keren daarna waren wel veel beter


Precies, dat dacht ik dus ook.W.F.L. zei:'t Was een beetje jammer dat m'n hele klas opeens langsliep, en me begon te bespotten omdat niemand het meisje mocht om de een of andere reden.
What the fuck, wat een kutkinderen.
hoezo zou je daar niet over kunnen praten dan?Curunir zei:Prima hoor.
Wat veel erger is: helicoptertongen. Zie dat er maar eens uit te krijgen bij je potentiรซle partner ('honey, about your kissing...')![]()
SperSIZEboon zei:hoezo zou je daar niet over kunnen praten dan?Curunir zei:Prima hoor.
Wat veel erger is: helicoptertongen. Zie dat er maar eens uit te krijgen bij je potentiรซle partner ('honey, about your kissing...')![]()
vode zei:Er is een verschil tussen hey trut je kan niet kussen!
Of
Hey lieverd, dat ene wat je doet met je tong als we zoenen vind ik niet zo fijn.
Easy?
Drientje zei:vode zei:Er is een verschil tussen hey trut je kan niet kussen!
Of
Hey lieverd, dat ene wat je doet met je tong als we zoenen vind ik niet zo fijn.
Easy?
Ik geef altijd een tutorial. :P
Haha wat leuk wat lekker puur!Dit is รฉcht een leuk topic om te bumpen ook al is het al 13 maar oud!
(Ik neem aan dat TS een tongzoen (tongen) bedoeld met kussen en niet een kusje met dichte mond.)
Ik was 16 en de deurbel ging thuis, pa deed open en roept: โDe Dunne, een jongen voor je aan de deur!โ
Ja jja jongens van nu, toen waren er nog geen mobieltjes of internet. Dus moest je of aan de deur gaan bij dat meisje of met de vaste huistelefoon bellen. Niet een simpel appje of snap/facebook oid. Toen moest je lef hebben! ๐๐
Niets vermoedend wat gebeuren ging liep ik naar de deur. Staat daar een jongen uit mijn klas en hij zei: โik vind je al heel lang leuk en wil met je zoenen.โ
Ik was toen nog niet bekend met mijn geaardheid dus vond het goed.
Echt keihard zijn bek er op zetten, mix van propellor en een te grote baklap achterin je mond. Voelde er niks bij en vond het niet leuk of lekker. Vies of vervelend of dat het tegen de zin was ook niet. Niks eigenlijk.
Deur dicht en ik dacht: nou, dat was het dan, voor het eerst getongdโฆ ๐๐๐
Haha wat leuk wat lekker puur!
Geweldig. Zo zou ik het nogsteeds graag zien..Ja ik denk dat zulke dingen vroeger wel enger/moeilijker waren dan nu maar idd puurder, werd moeite voor gedaan, lef hebben.
Die jongen was 25 km op de brommer naar mijn huis gekomen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."