#1
Precies, dat dacht ik dus ook.W.F.L. zei:'t Was een beetje jammer dat m'n hele klas opeens langsliep, en me begon te bespotten omdat niemand het meisje mocht om de een of andere reden.
What the fuck, wat een kutkinderen.
Olle
Precies, dat dacht ik dus ook.W.F.L. zei:'t Was een beetje jammer dat m'n hele klas opeens langsliep, en me begon te bespotten omdat niemand het meisje mocht om de een of andere reden.
What the fuck, wat een kutkinderen.
hoezo zou je daar niet over kunnen praten dan?Curunir zei:Prima hoor.
Wat veel erger is: helicoptertongen. Zie dat er maar eens uit te krijgen bij je potentiรซle partner ('honey, about your kissing...')![]()
SperSIZEboon zei:hoezo zou je daar niet over kunnen praten dan?Curunir zei:Prima hoor.
Wat veel erger is: helicoptertongen. Zie dat er maar eens uit te krijgen bij je potentiรซle partner ('honey, about your kissing...')![]()
vode zei:Er is een verschil tussen hey trut je kan niet kussen!
Of
Hey lieverd, dat ene wat je doet met je tong als we zoenen vind ik niet zo fijn.
Easy?
Maar overduidelijk wel de verkeerde, waarom zouden vrouwen anders lesbie worden... Vanwege een gebroken hart duhh ๐คทโโ๏ธ๐คทโโ๏ธ Am I right or wrong @De Dunne ๐ ๐ ๐Of je bent de juiste man nog niet tegen gekomen ๐คฃ
Dit is wel gewoon zekerweten waar.Er zit bij ons ook een gat in hoor. Weliswaar niet zo misleidend en probleem veroorzakend als die van jullie, maar er zit zeker wel een gaatje. Of dachten jullie dat we al die tijd op de wc zaten te patiencen?
Met ome Joop ๐๐คฌ
Hahahah dit dacht ik ook ja๐ik dacht: nou, dat was het dan, voor het eerst getongdโฆ
Geloof me, zelfs hetero vrouwen zijn nog nooit de juiste man tegengekomen.Of je bent de juiste man nog niet tegen gekomen
1 kus, gelijk 2 kinderenDat zou best eens kunnen inderdaad
Tevens ook je eerste, dus jaIk herinner me mijn laatste kus nog wel. Telt dat ook?
Dat zou best eens kunnen inderdaadTevens ook je eerste, dus ja
Maar overduidelijk wel de verkeerde, waarom zouden vrouwen anders lesbie worden... Vanwege een gebroken hart duhh ๐คทโโ๏ธ๐คทโโ๏ธ Am I right or wrong @De Dunne ๐ ๐ ๐
Hallo het is dopemonster ๐Ben je zo dom of verwacht je echt een serieus antwoord? ๐ฆ
Ah, het eerste dus. ๐Hallo het is dopemonster ๐
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."