#1
Je hebt gelijk maar heb echt een kut gevoel die ik wil wegstoppen
Oh jee! Wat vervelend..Dat werd als eerste geprobeerd maar toen werd ik er psychotisch van. Helaas.![]()
Dank je wel voor je openheid.Gisteren met mezelf afgesproken dat ik het mag opvullen met drank en drugs. Ik zie het verschil niet meer tussen goed voor mezelf zorgen om werk vol te houden en dat ik voor mijn werk dan helemaal niks meer doe in de week. Van mij mag ik naar de klote gaan. En dan weer terug naar normaal hopelijk als ik weer naar werk kan.
Been there, done that. Alcohol, cannabis, benzo's... wat ik maar kon grijpen om de realiteit te ontsnappen. Maar als ik die knop om kan zetten kan jij het ook.Je hebt gelijk maar heb echt een kut gevoel die ik wil wegstoppen
Ik gaf dit aan omdat je eigenlijk de cbd niet op de meest rendabele manier gebruikt. Het meeste uit je cbd olie halen is inderdaad 4x daags 3 druppels je kunt ook 3 x daags 4 druppels nemen. Ook had ik erbij gezegd om toch eens te kijken naar cbd raw omdat dat toch een van de betere oliën zijn.Met wat eerder in "Wat heb je in je hoofd" topic is besproken.
Hoe zien jullie liever dat ik door het leven ga? Zoraa zei 4x per dag CBD gebruiken. Voor de rest lorazepam en Risperidon en verder niks meer?
Dat is een mooie boodschap en uitgangspuntOmdat ik jullie niet kwijt wil raken, daarom dat gepost.![]()
Ik heb nu ik eindelijk in mijn huidige re-integratie zit de mogelijkheden om dat soort trajecten te starten. Kan dat bespreken als mijn GGZ traject begint.Zat eens te denken... ik zelf geef aandacht gerichte congintive therapie. Dat is een vorm van psychotherapie die vooral op mindfulness is gebaseerd. Ik ben natuurlijk niet jouw therapeut. Echter als ik de post van jou lees denk ik dat je daar best eens veel baat bij kunt hebben. Ga eens bij je huisarts informeren of je daar mogelijkheden voor hebt. Kijk maar eens op het internet naar info die daar over te vinden is. Misschien zijn er dingen die he zelf al zou kunnen toepassen in je leven.
Klopt maar ben even gestopt met CBD omdat ik denk dat ik daardoor over mijn grenzen van kunnen van Autisme ga. Merk nu ik het niet gebruik dat ik mezelf rem, wat beter is denk ik.Ik gaf dit aan omdat je eigenlijk de cbd niet op de meest rendabele manier gebruikt. Het meeste uit je cbd olie halen is inderdaad 4x daags 3 druppels je kunt ook 3 x daags 4 druppels nemen. Ook had ik erbij gezegd om toch eens te kijken naar cbd raw omdat dat toch een van de betere oliën zijn.
Als ik je een tip mag geven, schrijf het op. Je verwoorden op een manier waarop je alle tijd hebt om er over na te denken is makkelijker dan ter plekke de juiste woorden er voor te bedenken.Ging niet goed bij mijn GGZ intake. Totale mismatch en onbegrepen van beiden kanten. Ik kon me niet goed uitleggen wat mijn probleem was. Aan de andere kant konden ze niet accepteren met het uitleg die ik gaf waar ik mee speelde. Het is zoals het eerst was. Er moet een concreet probleem zijn en dan kijken ze wel verder. Me ondersteunen kunnen ze gewoon niks mee.
We zijn een mismatch.
Doe nou gewoon niet, het helpt je nietik ben weer teruggevallen in wiet. Zit krap bij kas maar stroomt wat beetjes geld in die ik weer in hash wil steken en later olie.
En precies daarom moet je dat niet doenweet ik maar wil me weer verdoven en voel me destructief
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."