Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUitbehandeld maar gaat totaal niet goed

Uitbehandeld maar gaat totaal niet goed

73 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn medicatie is verhoogd van de Risperdal naar 4 mg om dit wat ik nu heb te onderdrukken.

Verder kijkt de huisarts naar dat wat ik weer met de GGZ kan doen.

Verder hou ik me hiervan met updates. Hoop dat ik nu in wat betere plek kom mentaal
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Respect gozer dat je je verhaal doet!

Vergeet nooit sterker door strijd!!

Alle fuckedup shit wat je is aangedaan heeft jou sterker gemaakt en de persoon gemaakt die jij nu bent. Probeer die levenservaring op een positieve manier toe te passen in jou situatie. Verder wil ik je sterkte toewensen en het beste, dat verdien jij namelijk

Hier wat motiverende quotes om je op te peppen! ❤
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#3
Limited abilities zei:
Hi don , ik ga niet de indruk wekken dat ik alles in detail heb gelezen en zo goed ken ik je niet als forumlid, maar in het algemeen eigenlijk vriendelijk bedoelde waarschuwing; ik zou adviseren even na te denken of je zoveel van jouw privé leven hier wilt delen.
Klik om te vergroten...
Als hij daar behoefte aan heeft. Tevens is Don nog gewoon anoniem. Als dit forum een luisterend oor biedt, dan is het hier geweldig! Hij geeft aan dat het niet goed met hem gaat en moet overduidelijk z'n ei kwijt..
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rain zei:
Als hij daar behoefte aan heeft. Tevens is Don nog gewoon anoniem. Als dit forum een luisterend oor biedt, dan is het hier geweldig! Hij geeft aan dat het niet goed met hem gaat en moet overduidelijk z'n ei kwijt..
Klik om te vergroten...
De user in kwestie heeft wel gelijk en het is ook een goeie tip.

Maar ik denk dat dingen die in een redelijk verleden wel vertelt kan worden. Daarom dat ik niet hier mijn huidige GGZ situatie ga vertellen. Ik ben eigenlijk blij dat ik niet specifieke locaties of personen heb genoemd. En een GGZ FACT Team heb ik specifiek genoemd aangezien zo'n team er is om per direct te handelen in een situatie. Daar is zo'n team echt voor bedoeld dus mijn ervaringen kán gewoon echt niet.
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#5
Don Draper zei:
De user in kwestie heeft wel gelijk en het is ook een goeie tip.
Klik om te vergroten...
Ja... echter verplaatstte ik me in jouw emoties op dat moment. :disrelieved: Onthoudt altijd: Alles komt altijd goed!
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#6
In the end it will be okay if it's not okay it's not the end:yellowheart:
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Memento zei:
In the end it will be okay if it's not okay it's not the end:yellowheart:
Klik om te vergroten...
Ik zie het zo:

Ben niet zo'n iemand die dagelijks Netflix heeft zitten bingewatchen na werk en 1x in de week de boodschappen doet en meer niet. Dus heb geleefd. En dan bedoel ik het niet in de zin van geldgebrek maar diegene die denken dat dát het leven is.

Mijn ex zei en zag ook in dat wat wij hadden meegemaakt onze (niet bestaande) kinderen ervoor zouden behoeden. Ik denk dat dat een mooi compliment is die je kan geven. Ik had ook kunnen worden wat mijn ouders wouden dat ik had moeten zijn. Maar dan was ik niet mezelf. Uiteindelijk ben ik wel mezelf geworden, maar makkelijk is het niet. :)
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wees jezelf. Er zijn al genoeg anderen. Hoop voor je dat jezelf zijn ook steeds fijner aan gaat voelen.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb het gevoel van trek weer terug. En twee dagen achter elkaar zonder benzos kunnen slapen.

Hopen dat het naar stabilisatie gaat vanaf nu ❤️🥳
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Laat het naar stabilisatie gaan. Vertrouw erop dat het je gaat lukken. Hoop doet weliswaar leven, maar is imo ook te snel en te vaak toekomstmuziek waar elke drempel al teveel kan zijn. Mij helpt het vaak om dit soort momenten op te slaan, zodat ik op mindere momenten ook weer realiseert wat al wel gelukt is en hoe ik soms een dag geleden nog op de situatie keek.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jeetje, wat heftig om te lezen allemaal! Hopen dat je er uit komt. Van de medicijnen die je benoemd heb ik allemaal geen verstand maar ik geloof dat medicijnen geen oplossing zijn, sowieso anti psychose middelen niet. Je word er misschien even minder angstig van maar als je er vanaf wilt komen schijnt het heel lastig te zijn.

En je zegt dat je problemen niet door ass komen, maar ik hou in mijn hoofd dat de mogelijkheid bestaat dat het daar wel door kan komen. Kan ook zijn dat het niet zo is hoor, maar ik wist vroeger ook niet veel van autisme af en dacht dat de problemen die ik met mezelf had aan mij lagen. Ik wist verder eigenlijk niet eens wat autisme inhield tot ik er wat meer over ging opzoeken, en kwam erachter dat de problemen die ik had door autisme kwamen.

Echt respect trouwens dat je zo open over alles bent! Ik zit er ook wel eens aan te denken om wat meer een persoonlijk verhaal over mij en mijn autisme te vertellen, maar twijfel hier wel heel erg over omdat dat dingen zijn die de meeste mensen die ik in het echt ken niet eens over mij weten..
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
whitesugar zei:
Jeetje, wat heftig om te lezen allemaal! Hopen dat je er uit komt. Van de medicijnen die je benoemd heb ik allemaal geen verstand maar ik geloof dat medicijnen geen oplossing zijn, sowieso anti psychose middelen niet. Je word er misschien even minder angstig van maar als je er vanaf wilt komen schijnt het heel lastig te zijn.

En je zegt dat je problemen niet door ass komen, maar ik hou in mijn hoofd dat de mogelijkheid bestaat dat het daar wel door kan komen. Kan ook zijn dat het niet zo is hoor, maar ik wist vroeger ook niet veel van autisme af en dacht dat de problemen die ik met mezelf had aan mij lagen. Ik wist verder eigenlijk niet eens wat autisme inhield tot ik er wat meer over ging opzoeken, en kwam erachter dat de problemen die ik had door autisme kwamen.

Echt respect trouwens dat je zo open over alles bent! Ik zit er ook wel eens aan te denken om wat meer een persoonlijk verhaal over mij en mijn autisme te vertellen, maar twijfel hier wel heel erg over omdat dat dingen zijn die de meeste mensen die ik in het echt ken niet eens over mij weten..
Klik om te vergroten...
Daarom juist dat je miss kunt beginnen met het hier te delen? Er zit een bepaald goed gevoel aan verbonden als je zoiets met een ander deelt, ook al is het anoniem op internet!😉
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopemonster zei:
Daarom juist dat je miss kunt beginnen met het hier te delen? Er zit een bepaald goed gevoel aan verbonden als je zoiets met een ander deelt, ook al is het anoniem op internet!😉
Klik om te vergroten...
Ik zal erover nadenken! Ik denk dat het zeker mensen wel kan helpen die met dezelfde problemen lopen die ik vroeger had en het hun misschien hoop kan geven omdat het ook de goede kant op kan gaan.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met wat eerder in "Wat heb je in je hoofd" topic is besproken.

Hoe zien jullie liever dat ik door het leven ga? Zoraa zei 4x per dag CBD gebruiken. Voor de rest lorazepam en Risperidon en verder niks meer?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Don Draper zei:
Met wat eerder in "Wat heb je in je hoofd" topic is besproken.

Hoe zien jullie liever dat ik door het leven ga? Zoraa zei 4x per dag CBD gebruiken. Voor de rest lorazepam en Risperidon en verder niks meer?
Klik om te vergroten...
Dat is niet aan ons, maar aan jou en artsen/psychologen :)
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Daar kom ik in de klem mee. Dan moet ik Risperidon en Lorazepam gebruiken en verder mag ik het daarbij houden. Maar daar word ik echt niet gelukkig van puur alleen dat. :(

Dus als ik daarvoor moet gaan, mezelf accepteren dat het niet meer gaat worden dan dit? Misschien zelfs verder achteruit? :(
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ook dat is iets wat je met een professional moet bespreken :) jezelf afhankelijk maken van drank en drugs gaat je leven in ieder geval niet beter maken
Don Draper zei:
Daar kom ik in de klem mee. Dan moet ik Risperidon en Lorazepam gebruiken en verder mag ik het daarbij houden. Maar daar word ik echt niet gelukkig van puur alleen dat. :(

Dus als ik daarvoor moet gaan, mezelf accepteren dat het niet meer gaat worden dan dit? Misschien zelfs verder achteruit? :(
Klik om te vergroten...
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik weet gewoon niet of die professional er nog verder is. Maar komt wel goed.

In ieder geval thanks. :)
S
SchitterendschutterendLid
01-01-2024, 00:00
#19
Probeer alcohol anders een tijdje te laten staan. Mijn ervaring is dat dat toch echt heel erg je stemming destabiliseert.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Don Draper zei:
Ik weet gewoon niet of die professional er nog verder is. Maar komt wel goed.

In ieder geval thanks. :)
Klik om te vergroten...
Heb je geen vaste therapeut of behandelaar ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."