#1
Het is allemaal perceptie
On topic? Ik zou graag eens samen met mijn beide opa's aan de keukentafel willen zitten.
De een heeft weinig verteld over zijn verleden als tewerkgestelde voor de duitsers
De ander heeft niets verteld over zijn verleden als lid van de politionele acties.
Maak ze wakker en laat ze me leren over de zin van het leven @Dirkjan
On topic? Ik zou graag eens samen met mijn beide opa's aan de keukentafel willen zitten.
De een heeft weinig verteld over zijn verleden als tewerkgestelde voor de duitsers
De ander heeft niets verteld over zijn verleden als lid van de politionele acties.
Maak ze wakker en laat ze me leren over de zin van het leven @Dirkjan