#1
Ook gaaf allebei. Ik ben nog niet geweest. Kan helemaal niet stilzitten, de baby van mijn broer wordt zeer binnenkort geboren. Vind de undercut denk ik het leukst. Korter kan altijd nog.
Je kan googelen maar ik ga geen foto maken nee hahaHeb je een voorbeeld daarvan?
Nee nee nee nee nee 👋
De glibberige sideraalBrrr moet aan Mike de boer denken
Nee nee nee nee nee 👋
Veel minder vol en meer op de kaken en wangen als de snor en kin
Ik trim het elke dag bij want het groeit als koolOké bij weinig baardgroei kan het misschien wel leuk staan.
Ik hoef er niet naar te kijken, want ik heb binnen 1 dag een bedekte stoppelbaard
Houd nou eens godverdomme op met dat streepje, mensen. Het is DIRKAN!Dirk-Jan!
DIR-KAN chillexHoud nou eens godverdomme op met dat streepje, mensen. Het is DIRKAN!
Mods, ik eis dat zijn huis met de grond gelijk wordt gemaakt en dat zijn hele omgeving wordt gefusilleerd. Zijn hele inboedel naar de kringloop.
Ho, sorry. Je raakte een snaar excuses.
Nou zijn we elkaar gewoon pijn aan het doen.DIR-KAN chillex![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."