Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEn wat doe ik nu met mijn haar?

En wat doe ik nu met mijn haar?

55 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ook gaaf allebei. Ik ben nog niet geweest. Kan helemaal niet stilzitten, de baby van mijn broer wordt zeer binnenkort geboren. Vind de undercut denk ik het leukst. Korter kan altijd nog.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een goede trimmer en eindelijk wat geduld voor mijn nieuwe gezichtsbehandeling genaamd: the fake jawline. Lijkt echt alsof ik er een heb en het is een super goede tip die ik kreeg van iemand ooit. Smalle gezichten moeten baarden hebben, en als je strakke kaaklijn ontbreekt zorg ervoor dat de hoek zichtbaar is als je genoeg haargroei krijgt op je wangen, en dan snor en kin en nek bijwerken tot perfect.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alinde zei:
Heb je een voorbeeld daarvan?
Klik om te vergroten...
Je kan googelen maar ik ga geen foto maken nee haha
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Brrr moet aan Mike de boer denken
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee haha dat bedoel ik helemaal niet. Die plaatjes hierboven ben ik ook niet zelf.

Gisteren nog aan t twijfelen een foto onherkenbaar te maken en te plaatsen maar blijft toch herkenbaar.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Lijkt echt alsof ik er een heb
Klik om te vergroten...

Is dat een nepbaard Dirk?
Zoiets?

1705908132990.png
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kordie zei:
Is dat een nepbaard Dirk?
Zoiets?

Bekijk bijlage 56812
Klik om te vergroten...
Nee nee nee nee nee 👋
Veel minder vol en meer op de kaken en wangen als de snor en kin
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alinde zei:
Brrr moet aan Mike de boer denken
Klik om te vergroten...
De glibberige sideraal
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat kan bij jou ook hoor Dirk-Jan!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Nee nee nee nee nee 👋
Veel minder vol en meer op de kaken en wangen als de snor en kin
Klik om te vergroten...

Oké bij weinig baardgroei kan het misschien wel leuk staan.
Ik hoef er niet naar te kijken, want ik heb binnen 1 dag een bedekte stoppelbaard
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kordie zei:
Oké bij weinig baardgroei kan het misschien wel leuk staan.
Ik hoef er niet naar te kijken, want ik heb binnen 1 dag een bedekte stoppelbaard
Klik om te vergroten...
Ik trim het elke dag bij want het groeit als kool
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alinde zei:
Dirk-Jan!
Klik om te vergroten...
Houd nou eens godverdomme op met dat streepje, mensen. Het is DIRKAN!

Mods, ik eis dat zijn huis met de grond gelijk wordt gemaakt en dat zijn hele omgeving wordt gefusilleerd. Zijn hele inboedel naar de kringloop.

Ho, sorry. Je raakte een snaar excuses.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Houd nou eens godverdomme op met dat streepje, mensen. Het is DIRKAN!

Mods, ik eis dat zijn huis met de grond gelijk wordt gemaakt en dat zijn hele omgeving wordt gefusilleerd. Zijn hele inboedel naar de kringloop.

Ho, sorry. Je raakte een snaar excuses.
Klik om te vergroten...
DIR-KAN chillex :lolol:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
N3K0 zei:
DIR-KAN chillex :lolol:
Klik om te vergroten...
Nou zijn we elkaar gewoon pijn aan het doen.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#15
C
CokekoningLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alinde zei:
Bekijk bijlage 56801
Klik om te vergroten...

Echt een lesbische kapsel tfoe asebb lgbtq zijn echt vuile mense

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."