Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEn wat doe ik nu met mijn haar?

En wat doe ik nu met mijn haar?

55 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vannacht iemand psychisch bijgestaan die eerst van halflang naar kaal wilde gaan en toen toch weer niet.

Begreep dat de bovenkant nu kort is en de rest zelf kort geknipt.

En de wenkbrauwen er af.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alinde zei:
T klinkt heel suf maar ik denk dat de familie gaat zeuren als ik opeens ander haar heb
Klik om te vergroten...

Als jij dat leuk vindt gewoon doen.
Je familie heeft niks met je haar te maken.
Ik denk dat het juist ook positief kan werken. Voor jezelf en voor iedereen. Een nieuw leven, een nieuwe look.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja ik ben geschrokken hoe ze op me reageerden. Maar idd. Leuk om me te belonen voor een maand clean.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alinde zei:
Leuk om me te belonen voor een maand clean.
Klik om te vergroten...

Precies.
Spring op die fiets morgen en go :)
Misschien is er wel een kapper zonder afspraak. Je woont vast in een big city
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jaaa hele nog city waar ze zelfs meetings hebben. Daar ga ik eerst heen en dan ff kijken wat daar uit voort vloeit. Ze zijn iig wel open op zondag!
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#6
430B7AF3-F881-4AB5-A80D-582BA87DA6B0.png430B7AF3-F881-4AB5-A80D-582BA87DA6B0.png Zoiets zou het dan worden. Lijkt me wel cool als er dan ook iemand foto’s maakt. Heb zelfs gedroomd dat ik naar de kapper ging.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#7
DA2BAC55-F93E-431D-85A5-24DEAD99C33C.jpeg
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alinde zei:
Bekijk bijlage 56781Bekijk bijlage 56781 Zoiets zou het dan worden. Lijkt me wel cool als er dan ook iemand foto’s maakt. Heb zelfs gedroomd dat ik naar de kapper ging.
Klik om te vergroten...
En wat/hoe is het geworden?
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#9
D3652295-12EF-4286-A518-57110E5FAADB.jpeg
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb je een voorbeeld daarvan?
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ook gaaf allebei. Ik ben nog niet geweest. Kan helemaal niet stilzitten, de baby van mijn broer wordt zeer binnenkort geboren. Vind de undercut denk ik het leukst. Korter kan altijd nog.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb een goede trimmer en eindelijk wat geduld voor mijn nieuwe gezichtsbehandeling genaamd: the fake jawline. Lijkt echt alsof ik er een heb en het is een super goede tip die ik kreeg van iemand ooit. Smalle gezichten moeten baarden hebben, en als je strakke kaaklijn ontbreekt zorg ervoor dat de hoek zichtbaar is als je genoeg haargroei krijgt op je wangen, en dan snor en kin en nek bijwerken tot perfect.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alinde zei:
Heb je een voorbeeld daarvan?
Klik om te vergroten...
Je kan googelen maar ik ga geen foto maken nee haha
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Brrr moet aan Mike de boer denken
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee haha dat bedoel ik helemaal niet. Die plaatjes hierboven ben ik ook niet zelf.

Gisteren nog aan t twijfelen een foto onherkenbaar te maken en te plaatsen maar blijft toch herkenbaar.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Lijkt echt alsof ik er een heb
Klik om te vergroten...

Is dat een nepbaard Dirk?
Zoiets?

1705908132990.png
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kordie zei:
Is dat een nepbaard Dirk?
Zoiets?

Bekijk bijlage 56812
Klik om te vergroten...
Nee nee nee nee nee 👋
Veel minder vol en meer op de kaken en wangen als de snor en kin
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Alinde zei:
Brrr moet aan Mike de boer denken
Klik om te vergroten...
De glibberige sideraal
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat kan bij jou ook hoor Dirk-Jan!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Nee nee nee nee nee 👋
Veel minder vol en meer op de kaken en wangen als de snor en kin
Klik om te vergroten...

Oké bij weinig baardgroei kan het misschien wel leuk staan.
Ik hoef er niet naar te kijken, want ik heb binnen 1 dag een bedekte stoppelbaard

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."