#1
Ik trim het elke dag bij want het groeit als koolOké bij weinig baardgroei kan het misschien wel leuk staan.
Ik hoef er niet naar te kijken, want ik heb binnen 1 dag een bedekte stoppelbaard
Ik trim het elke dag bij want het groeit als koolOké bij weinig baardgroei kan het misschien wel leuk staan.
Ik hoef er niet naar te kijken, want ik heb binnen 1 dag een bedekte stoppelbaard
Dank je wel!Mijn vrouw kreeg haartuitval door covid. Toen dat over was kreeg ze ook pluizen.
Stuk korter, in laagjes en andere shampoo en een of andere voeding die ze als schuim in haar haar spuit 2x per week. Haar haren waren snel weer goed / vol.
Ook lang niet geweest want ja, wat vertel je nou?
Neuh daar gaat het veul meer van pluizen.Pluizen in het haar;
Kan een kapper die uitdunnen met zo'n speciale schaar?
Ik ben met bovenstaande tips van slag naar best wat krullen gegaan! Google eens op curly girl method😊Meestal gaat het met arganolie iets meer krullen en iets minder pluizen.
Ja ik heb nooit zo’n traject als jij gehad, maar ik heb gewoon heel veel haar. Dus ook veel uitval, en veel dat bijgroeit en vroegah met enige regelmaat een ontplofte kop. Maar dat kwam echt vooral door borstelen!Ja het is ook een beetje een geintje.
Dat je denkt dat je alles gehad hebt en dan ontploft je haar. Maar serieus, misschien hebben meer mensen dit gehad.
Curly gril is leuk! Ik heb idd slag en dit verandert soms in krullen. Maar de babyhaartjes gaan nu ook krullen dus het lijkt of ik het getoupeerd heb. Het ziet er wel heel gezond uit, dat wel.Neuh daar gaat het veul meer van pluizen.
Ik was m’n haar max. een keer per week en borstel alleen als ik het was. Dat helpt eneurem tegen pluis! Sinds 2 weken heb ik op aanraden van mijn kapper (CurlyGirlMethod) mouse en gel aan die routine toegevoegd en ik ben echt een beetje verliefd op mn eigen haar nu heheh - incl. babyhaartjes!
Ik ben met bovenstaande tips van slag naar best wat krullen gegaan! Google eens op curly girl method😊
Thanks! Normaal kam ik het ook alleen. Van borstelen ontploft het nog meer idd.Ja ik heb nooit zo’n traject als jij gehad, maar ik heb gewoon heel veel haar. Dus ook veel uitval, en veel dat bijgroeit en vroegah met enige regelmaat een ontplofte kop. Maar dat kwam echt vooral door borstelen!
Thanks!Vaak ligt het er ook aan wat voor shampoo, conditioner, masker en andere haarproducten je gebruikt. Je kunt het beste producten vermijden waar parabenen, sulfaten en siliconen inzitten.
Mijn haar heeft tijdens mijn verslaving ook veel te verduren gehad maar hoe langer ik clean ben hoe meer dat weer bijtrekt. Maar ik heb ook altijd al een haat-liefde verhouding met mijn baby haartjes maar met de juiste producten kan ik ze aardig in toom houden haha.
Ik zou zeggen laat je door een goede kapper adviseren en als je het budget ervoor hebt daar wat verzorgingsproducten te halen. Het kan een hele uitgave zijn maar als je ziet hoe weinig je er maar van gebruikt en er dus heel lang mee doet valt het weer mee😊
Haha ik vond het eerst maar gedoe, maar nu ook best leuk inderdaad! Ik zou daarom alsnog willen bepleiten je babyhaartjes te omarmen😂 Maar wie weet loop je er indd echt bij als een halve zool, geen idee.Curly gril is leuk!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."