Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVriendschap tussen een man en vrouw kan dat?

Vriendschap tussen een man en vrouw kan dat?

427 antwoorden
78 weergaven
18-5-2026
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Paars.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Purplext zei:
Ik heb een akkoord geloof ik...


Bekijk bijlage 36719
Klik om te vergroten...
What ....

hey ja wat @MaddMonkeyzegt wel mooie kleur!

maar dit is dopey?
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casaan zei:
Welke taal is deze?
Klik om te vergroten...
Liplezen
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Purplext zei:
Liplezen
Klik om te vergroten...
Als we die lippen moeten lezen moet je een andere foto plaatsen schat.

hoeren ook jullie allemaal op dit forum goddamn it.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Snoozerboy5000 zei:
maar dit is dopey?
Klik om te vergroten...
Huh wat?
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Is een grapje ik dacht dat je wel begreep dat ik verkering vroeg toen ik zei dat paars me favoriete kleur is @Purplext
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snoozerboy5000 zei:
Is een grapje ik dacht dat je wel begreep dat ik verkering vroeg toen ik zei dat paars me favoriete kleur is @Purplext
Klik om te vergroten...

Ik heb zoveel liefde te geven 💜💜💜 @Snoozerboy5000
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Purplext zei:
Ik heb zoveel liefde te geven 💜💜💜 @Snoozerboy5000
Klik om te vergroten...
Nou verf ik je dan paars met body paint op onze eerste date :smilingimp:
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zag dat @Snoozerboy5000
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Rotjoch zei:
Ik zag dat @Snoozerboy5000
Klik om te vergroten...
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Purplext zei:
Ik heb een akkoord geloof ik...


Bekijk bijlage 36719
Klik om te vergroten...

BBC? Ik meld me wel als ik op de brandstapel ben geweest...
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Proxima zei:
BBC? Ik meld me wel als ik op de brandstapel ben geweest...
Klik om te vergroten...
Waar denk je dat die b voor staat, burned?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Proxima zei:
BBC? Ik meld me wel als ik op de brandstapel ben geweest...
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat jij een SBC had?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
BBC is bigblackcock
In mijn regio tenminste
Dus je zou nog eens flink verrast kunnen worden
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Proxima zei:
BBC? Ik meld me wel als ik op de brandstapel ben geweest...
Klik om te vergroten...
Huh wat want daar verbrand je onze geliefde zwarte medemens? :tearsofjoy:
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Snoozerboy5000 zei:
Huh wat want daar verbrand je onze geliefde zwarte medemens? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dalijk heeft ie nog een small burned black cock, weetje wel? Een SBBC
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dopemonster zei:
Dalijk heeft ie nog een small burned black cock, weetje wel? Een SBBC
Klik om te vergroten...
Valt mee ik was even bang toen ik een reactie van jou zag:tearsofjoy:

ik had meer van je verwacht
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Doe makkelijk, doe als ik:

Ik ben vrouw en lesbisch en mijn twee beste vrienden (mannelijk) zijn homo. Een stel ook nog.
Zo hebbie die discussie of dat probleem nooit.
Sowieso heb ik in mijn leven meer échte vriendschappen gehad met mannen. Ook hetero mannen. Eentje was wel verliefd op mij geworden en dat heeft 10 jaar geduurd, dikke maatjes, vakanties samen, zelfde vriendengroep, zagen elkaar meermaals per week, ik heb gewoon nooit door gehad dat ie verliefd op me geworden was…
Pas toen ie huilend en snikkend (oke de drank van het stappen zal geholpen hebben) op 1 knie viel in de steeg/brandgang en zei: “ik houd van je, wil je met me trouwen”? had ik m door. 🫢
Ja wat zeg je dan he? Ik wist toen ook nog niet dat ik lesbisch was. (Laat achter gekomen maar is weer een ander verhaal) heb via een lang verhaal nee gezegd. Heeft helaas wel de vriendschap gekilled.… Mis hem na al vele jaren nog steeds wel soms.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zo onnozel: naast je crush zitten en op subtiele wijze haar lichaam bewonderen. Maar goed, het was 31 graden en ze had een zwarte jurk aan en een korte zwarte broek.

Ze doet wat met 'n mens zijn mentale gezondheid.

Moet wel zeggen dat we meer en meer "langere" gesprekken hebben de laatste tijd. Geen van een half uur of langer, maar toch.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lemmy zei:
Zo onnozel: naast je crush zitten en op subtiele wijze haar lichaam bewonderen. Maar goed, het was 31 graden en ze had een zwarte jurk aan en een korte zwarte broek.

Ze doet wat met 'n mens zijn mentale gezondheid.

Moet wel zeggen dat we meer en meer "langere" gesprekken hebben de laatste tijd. Geen van een half uur of langer, maar toch.
Klik om te vergroten...
31° : jurk + zwarte broek?



Bij welke temperaturen draagt ze dan wel enkel een jurk?🙈

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...22
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."