#1
Gewoon "pair bonding sexual partners" intypen in google, zie je er al een paar. Ik heb deze specifieke niet gelezen, maar had er jaren terug al eens over gelezen.Interessant! Ik heb gezocht, maar kan niets vinden waaruit dit blijkt. Heb je een link?
Is het niet zo dat de mens vroeger niet monogaam was, maar dat dit later door de kerk is opgelegd?
En ja, het is wel opmerkelijk dat de mens vroeger niet monogaam was.
Dat ben ik zeker met je eens. Het is veel beter dan vreemdgaan. Al vind ik het persoonlijk nog steeds vreemd dat iemand het echt "nodig" heeft.Je kan beter eerlijk zijn over je behoeftes en je partner ook de kans geven om met anderen naar bed te gaan. In plaats van vreemdgaan! Dan gebeurt hetzelfde, maar dan stiekem. En volgens mij gaat minstens de helft van de mensen vreemd.