Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je favoriete fruit om te eten?

Wat is je favoriete fruit om te eten?

56 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Om ff te reageren op je tip.

Klopt wat je zegt, alleen vind ik ingevroren fruit enkel te gebruiken in een smoothie.
Klik om te vergroten...

Ik ontdooi het meestal de avond ervoor al in de koelkast. Of anders heel even in de magnetron ontdooien.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kordie zei:
appel en druiven en banaan
maar ik eet het te weinig, eerlijk is eerlijk
Klik om te vergroten...
Ik hou van bananen maar alleen als ze nog wat groen zijn.

Probleem van een tros kopen en elke dag een banaan eten is dat ik dan overblijf met van die vieze bruine bananen die ik dan maar weggooi.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Ik hou van bananen maar alleen als ze nog wat groen zijn.

Probleem van een tros kopen en elke dag een banaan eten is dat ik dan overblijf met van die vieze bruine bananen die ik dan maar weggooi.
Klik om te vergroten...

Lang leve bananenbrood van bruine bananen😍
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
MyLittlePonyPack zei:
Ik ontdooi het meestal de avond ervoor al in de koelkast. Of anders heel even in de magnetron ontdooien.
Klik om te vergroten...
Waaaaat???

Ingevroren fruit ontdooien in een magnetron? 🤯🤯🤯

Mag er niet aan denken 😆
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Ik hou van bananen maar alleen als ze nog wat groen zijn.

Probleem van een tros kopen en elke dag een banaan eten is dat ik dan overblijf met van die vieze bruine bananen die ik dan maar weggooi.
Klik om te vergroten...
Je kunt ook gewoon een tros in stukken scheuren. Bij ons in BE. Toch.

Je betaald dan per gewicht. Problem solved. 😄
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
MyLittlePonyPack zei:
Lang leve bananenbrood van bruine bananen😍
Klik om te vergroten...
Hey de ene houdt van bruine bananen, de ander niet. Ieder zijn smaak.

Heb jij misschien interesse in mijn bruine banaan dan?

CuriousExplorer zei:
Je kunt ook gewoon een tros in stukken scheuren. Bij ons in BE. Toch.

Je betaald dan per gewicht. Problem solved. 😄
Klik om te vergroten...
Natuurlijk, maar ik haal meestal 1 keer in de week mijn boodschappen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Hey de ene houdt van bruine bananen, de ander niet. Ieder zijn smaak.


Natuurlijk, maar ik haal meestal 1 keer in de week mijn boodschappen.
Klik om te vergroten...
Dan eet je 3 dagen groene bananen en de laatste stop je in een smoothie. 😄
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Dan eet je 3 dagen groene bananen en de laatste stop je in een smoothie. 😄
Klik om te vergroten...
You're making a lot of sense.

Maar je onderschat mijn luiheid qua eten prepareren. Die blender moet ook weer schoon.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik blijf dan maar even blissfully ignorant en ga niet naar het midden- of verre oosten om fruit te eten, zodat ik kan blijven genieten van mijn middelmatige mango's en povere perzikken...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
CloudSurfer zei:
De vraag lijdt: wat is je favoriete fruitsoort?
Klik om te vergroten...
Mijn favoriete fruitsoort is dat wat op dat moment echt rijp is.

We hebben tegenwoordig de nare neiging om altijd een extreme variëteit aan fruit beschikbaar te hebben, maar het is allemaal vrij smakeloos.
Terwijl ik tijdens een LSD-trip wel eens heb moeten huilen omdat een verse en rijpe tomaat (ja, dat is ook fruit) zó lekker was.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Mijn favoriete fruitsoort is dat wat op dat moment echt rijp is.

We hebben tegenwoordig de nare neiging om altijd een extreme variëteit aan fruit beschikbaar te hebben, maar het is allemaal vrij smakeloos.
Terwijl ik tijdens een LSD-trip wel eens heb moeten huilen omdat een verse en rijpe tomaat (ja, dat is ook fruit) zó lekker was.
Klik om te vergroten...
Uit de bovenstaande poll zo ik 'mango' willen kiezen. Maar dat vind ik (in Nederland) niet meer lekker. Want ik ben tijdens het mango-seizoen in India geweest en nu ben ik verpest.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Durian
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Want ik ben tijdens het mango-seizoen in India geweest en nu ben ik verpest.
Klik om te vergroten...
Same. Nu eet ik de in Nederland verkrijgbare mango’s niet meer of niet meer met hetzelfde genoegen.

Ik heb hetzelfde probleem met perziken (niet in de pol) nu ik echt goede perziken in Turkije gegeten heb.

Casrus zei:
Durian
Klik om te vergroten...
Nooit begrepen wat hier nou het probleem mee was. Ik vind het heerlijk.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aardbeien
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vind het moeilijk.
Eet heel graag appels
Ook gele kiwi met schil staat hoog.
Echte volle grond aardbeien, meloenen en mango's zijn favorieten.
Ik kan moeilijk kiezen
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Ik blijf dan maar even blissfully ignorant en ga niet naar het midden- of verre oosten om fruit te eten, zodat ik kan blijven genieten van mijn middelmatige mango's en povere perzikken...
Klik om te vergroten...
Ook Nederlands fruit is echt véél lekkerder als het niet onrijp geplukt wordt. Het probleem is dat supermarkten zo'n lang mogelijke shelf-life willen garanderen zodat zo min mogelijk bederft. In het kader van voedselverspilling valt daar natuurlijk ook wel wat voor te zeggen. Maar als je fruit pas plukt als het goed rijp is dan is dat echt een wereld van verschil.

Appels, peren, kersen, bramen, aardbeien... het kan allemaal echt fantastisch zijn. Als je het niet in de supermarkt koopt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ei-Salade zei:
Vind het moeilijk.
Eet heel graag appels
Ook gele kiwi met schil staat hoog.
Echte volle grond aardbeien, meloenen en mango's zijn favorieten.
Ik kan moeilijk kiezen
Klik om te vergroten...
Onpopulaire mening....



Ik eet graag mijn citrusvruchten met schil graag.

🤫
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
Ook Nederlands fruit is echt véél lekkerder als het niet al onrijp geplukt wordt. Het probleem is dat supermarkten zo'n lang mogelijke shelf-life willen garanderen zodat zo min mogelijk bederft. In het kader van voedselverspilling valt daar natuurlijk ook wel wat voor te zeggen. Maar als je fruit pas plukt als het goed rijp is dan is dat echt een wereld van verschil.

Appels, peren, kersen, bramen, aardbeien... het kan allemaal echt fantastisch zijn. Als je het niet in de supermarkt koopt.
Klik om te vergroten...
Zeker waar. Ik proef het enorme verschil tussen fruit van een goede groenteboer met verse producten en dat van de supermarkt.

En van de moestuin is nog beter!
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neo-Shulginist zei:
Want ik ben tijdens het mango-seizoen in India geweest en nu ben ik verpest.
Klik om te vergroten...
Dit heb ik echt met fruit zoals frambozen, aardbeien, bramen en bosbessen.
Nooit haal ik bij supermarkten of groenteboeren(die behoorlijk aan het uitsterven zijn helaas)

Gewoon ergens waar je het kunt zien hoe en waar het verbouwd word zoals volle grond aardbeien. Dan pas proef je aardbeien.
Hetzelfde als tomaten inderdaad, smaakt vooral naar water als je niet wilt betalen voor goede tomaten.
D
DrssLid
01-01-2024, 00:00
#20
In dit seizoen mandarijntjes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."