#1
Ik zal wel wat minder vragen stellen🥲
Niet nodig, elke dag verse blauwe bessen, erg gezond!Eet anders wat meer fruit?
Doe je ding en trek je niks van mij aan, is maar een mening hè.Ik zal wel wat minder vragen stellen🥲
Wil hier niet bekend gaan staan om altijd off-topic te komen🫣.Doe je ding en trek je niks van mij aan, is maar een mening hè.
Turks fruit is wel snoepgoed, wat meestal in Turkse restaurants ligtTurks fruit,
Waarom als ik vragen mag? Omdat het duur is? Niet lekker genoeg?maar ik eet het te weinig, eerlijk is eerlijk
Waarom als ik vragen mag? Omdat het duur is? Niet lekker genoeg?
Ben door ziekte fors in inkomen achteruit gegaan.
Dan is een weekvoorraad fruit idd al gauw een duur grapje.
Dus hier wordt wel fruit gegeten, maar niet bv iedere dag paar stukken (zoals vroeger).
Ik neem nu een vitaminepil van het kruidvat. 100 voor 3 euro.
Belachelijk he, hoe duur fruit tegenwoordig kost?!
Mijn moeder werkt toevallig bij de bakker in de winkel en zelfs die vind de meeste dingen te duur voor normaal.
Ik heb een fantastisch boek wat in detail uitlegt wat voor biologisch wonder tuinaarde is. 😁Straks krijgen we nog een topic of je tuinaarde of strooizand mooier vindt 🤣🤣🤣
Om ff te reageren op je tip.Ik houu van fruit😍
Doe het elke dag door mijn kwark bij het ontbijt. En ook gewoon tussendoor of bijvoorbeeld plakjes fruit op brood🤤
Ik ben echt van zomerfruit als meloen, ananas, mango, aardbeien. Maar ook banaan, appel en bosvruchten doe ik vaak door mn kwark. En in de herfst eet ik graag peren.
Citrusvruchten ben ik allergisch voor en eigenlijk alleen kiwi vind ik niet lekker.
Tip: diepvriesfruit is een stuk goedkoper en nog verder/voedzamer ook omdat het direct wordt ingevroren. "Vers" fruit is vaak helemaal niet zo vers meer in de winkel 🫣
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."