Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je favoriete fruit om te eten?

Wat is je favoriete fruit om te eten?

56 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zal wel wat minder vragen stellen🥲
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
CloudSurfer zei:
Eet anders wat meer fruit?
Klik om te vergroten...
Niet nodig, elke dag verse blauwe bessen, erg gezond!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
CloudSurfer zei:
Ik zal wel wat minder vragen stellen🥲
Klik om te vergroten...
Doe je ding en trek je niks van mij aan, is maar een mening hè.
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeehond zei:
Doe je ding en trek je niks van mij aan, is maar een mening hè.
Klik om te vergroten...
Wil hier niet bekend gaan staan om altijd off-topic te komen🫣.

Ik probeer zelf 'n lange tijd te minderen met uppers, tot aankomende zondag. Dus heb niet echt dingen te vertellen over gebruik ofzo op dit moment.

Ben 'n "eenzame" gebruiker qua drugs, dus hele gekke verhalen zullen er niet uit mij komen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mango!!

Maar.... it depends. De ene mango is de andere niet en soms heb ik ook gewoon zin in wat anders. Mijn grote ontdekking van de laatste tijd is watermeloen. Maar dan wel die die niet alleen naar water smaken maar heerlijk zoet. Kan echt goddelijk zijn tijdens een LSD trip of 6-APB sessie!!

O ja en die heel donker paarse tot bijna zwarte druiven met pit... Wauw, smaak explosie in je mond.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan niet kiezen! Ik vind al het fruit lekker. 😍
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#7
Turks fruit, ohnee dat was een film
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#8
HappyMind zei:
Turks fruit,
Klik om te vergroten...
Turks fruit is wel snoepgoed, wat meestal in Turkse restaurants ligt
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
appel en druiven en banaan
maar ik eet het te weinig, eerlijk is eerlijk
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kordie zei:
maar ik eet het te weinig, eerlijk is eerlijk
Klik om te vergroten...
Waarom als ik vragen mag? Omdat het duur is? Niet lekker genoeg?

Ik eet iedere dag wel meloen, en ik wissel af met meloenen per week. Zo forceer ik fruit ik mijn matige "dieët"
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
CloudSurfer zei:
Waarom als ik vragen mag? Omdat het duur is? Niet lekker genoeg?
Klik om te vergroten...

Ben door ziekte fors in inkomen achteruit gegaan.
Dan is een weekvoorraad fruit idd al gauw een duur grapje.
Dus hier wordt wel fruit gegeten, maar niet bv iedere dag paar stukken (zoals vroeger).
Ik neem nu een vitaminepil van het kruidvat. 100 voor 3 euro.
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kordie zei:
Ben door ziekte fors in inkomen achteruit gegaan.
Dan is een weekvoorraad fruit idd al gauw een duur grapje.
Dus hier wordt wel fruit gegeten, maar niet bv iedere dag paar stukken (zoals vroeger).
Ik neem nu een vitaminepil van het kruidvat. 100 voor 3 euro.
Klik om te vergroten...

Belachelijk he, hoe duur fruit tegenwoordig kost?!
Als je alkalisch of zoiets wilt worden mag je een goed salaris hebben, want al die shit is te duur.

Heb je wellis gekeken naar brood zonder gluten? 12 tot 17 euro voor 1 brood, omdat het met "ander bepaald bloem" is gemaakt.

Mijn moeder werkt toevallig bij de bakker in de winkel en zelfs die vind de meeste dingen te duur voor normaal.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
CloudSurfer zei:
Belachelijk he, hoe duur fruit tegenwoordig kost?!
Klik om te vergroten...

Jep bizar.
De mc kroket is nog goedkoper.
En dan willen ze Nederland gezonder maken, come on regering.

CloudSurfer zei:
Mijn moeder werkt toevallig bij de bakker in de winkel en zelfs die vind de meeste dingen te duur voor normaal.
Klik om te vergroten...

Ik koop meestal fatsoenlijk volkoren op brooddagen.
Of op zaterdag op de markt.
Ook niet goedkoop, maar wel nog te doen. Tov fruit.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeehond zei:
Straks krijgen we nog een topic of je tuinaarde of strooizand mooier vindt 🤣🤣🤣
Klik om te vergroten...
Ik heb een fantastisch boek wat in detail uitlegt wat voor biologisch wonder tuinaarde is. 😁

Hier een ingekorte versie in The Guardian:
www.theguardian.com

The secret world beneath our feet is mind-blowing – and the key to our planet’s future

Don’t dismiss soil: its unknowable wonders could ensure the survival of our species
www.theguardian.com www.theguardian.com
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kom op.

Een poll met 10 opties, maar banaan staat er niet tussen? Hoe slaag je erin?🤦‍♂️


En lychee dan wel?🤔😅
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik houu van fruit😍
Doe het elke dag door mijn kwark bij het ontbijt. En ook gewoon tussendoor of bijvoorbeeld plakjes fruit op brood🤤
Ik ben echt van zomerfruit als meloen, ananas, mango, aardbeien. Maar ook banaan, appel en bosvruchten doe ik vaak door mn kwark. En in de herfst eet ik graag peren.
Citrusvruchten ben ik allergisch voor en eigenlijk alleen kiwi vind ik niet lekker.

Tip: diepvriesfruit is een stuk goedkoper en nog verder/voedzamer ook omdat het direct wordt ingevroren. "Vers" fruit is vaak helemaal niet zo vers meer in de winkel 🫣
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
MyLittlePonyPack zei:
Ik houu van fruit😍
Doe het elke dag door mijn kwark bij het ontbijt. En ook gewoon tussendoor of bijvoorbeeld plakjes fruit op brood🤤
Ik ben echt van zomerfruit als meloen, ananas, mango, aardbeien. Maar ook banaan, appel en bosvruchten doe ik vaak door mn kwark. En in de herfst eet ik graag peren.
Citrusvruchten ben ik allergisch voor en eigenlijk alleen kiwi vind ik niet lekker.

Tip: diepvriesfruit is een stuk goedkoper en nog verder/voedzamer ook omdat het direct wordt ingevroren. "Vers" fruit is vaak helemaal niet zo vers meer in de winkel 🫣
Klik om te vergroten...
Om ff te reageren op je tip.

Klopt wat je zegt, alleen vind ik ingevroren fruit enkel te gebruiken in een smoothie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."