Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je favoriete fruit om te eten?

Wat is je favoriete fruit om te eten?

56 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Hey de ene houdt van bruine bananen, de ander niet. Ieder zijn smaak.


Natuurlijk, maar ik haal meestal 1 keer in de week mijn boodschappen.
Klik om te vergroten...
Dan eet je 3 dagen groene bananen en de laatste stop je in een smoothie. 😄
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Dan eet je 3 dagen groene bananen en de laatste stop je in een smoothie. 😄
Klik om te vergroten...
You're making a lot of sense.

Maar je onderschat mijn luiheid qua eten prepareren. Die blender moet ook weer schoon.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik blijf dan maar even blissfully ignorant en ga niet naar het midden- of verre oosten om fruit te eten, zodat ik kan blijven genieten van mijn middelmatige mango's en povere perzikken...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
CloudSurfer zei:
De vraag lijdt: wat is je favoriete fruitsoort?
Klik om te vergroten...
Mijn favoriete fruitsoort is dat wat op dat moment echt rijp is.

We hebben tegenwoordig de nare neiging om altijd een extreme variëteit aan fruit beschikbaar te hebben, maar het is allemaal vrij smakeloos.
Terwijl ik tijdens een LSD-trip wel eens heb moeten huilen omdat een verse en rijpe tomaat (ja, dat is ook fruit) zó lekker was.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Mijn favoriete fruitsoort is dat wat op dat moment echt rijp is.

We hebben tegenwoordig de nare neiging om altijd een extreme variëteit aan fruit beschikbaar te hebben, maar het is allemaal vrij smakeloos.
Terwijl ik tijdens een LSD-trip wel eens heb moeten huilen omdat een verse en rijpe tomaat (ja, dat is ook fruit) zó lekker was.
Klik om te vergroten...
Uit de bovenstaande poll zo ik 'mango' willen kiezen. Maar dat vind ik (in Nederland) niet meer lekker. Want ik ben tijdens het mango-seizoen in India geweest en nu ben ik verpest.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Durian
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Want ik ben tijdens het mango-seizoen in India geweest en nu ben ik verpest.
Klik om te vergroten...
Same. Nu eet ik de in Nederland verkrijgbare mango’s niet meer of niet meer met hetzelfde genoegen.

Ik heb hetzelfde probleem met perziken (niet in de pol) nu ik echt goede perziken in Turkije gegeten heb.

Casrus zei:
Durian
Klik om te vergroten...
Nooit begrepen wat hier nou het probleem mee was. Ik vind het heerlijk.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aardbeien
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vind het moeilijk.
Eet heel graag appels
Ook gele kiwi met schil staat hoog.
Echte volle grond aardbeien, meloenen en mango's zijn favorieten.
Ik kan moeilijk kiezen
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Ik blijf dan maar even blissfully ignorant en ga niet naar het midden- of verre oosten om fruit te eten, zodat ik kan blijven genieten van mijn middelmatige mango's en povere perzikken...
Klik om te vergroten...
Ook Nederlands fruit is echt véél lekkerder als het niet onrijp geplukt wordt. Het probleem is dat supermarkten zo'n lang mogelijke shelf-life willen garanderen zodat zo min mogelijk bederft. In het kader van voedselverspilling valt daar natuurlijk ook wel wat voor te zeggen. Maar als je fruit pas plukt als het goed rijp is dan is dat echt een wereld van verschil.

Appels, peren, kersen, bramen, aardbeien... het kan allemaal echt fantastisch zijn. Als je het niet in de supermarkt koopt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ei-Salade zei:
Vind het moeilijk.
Eet heel graag appels
Ook gele kiwi met schil staat hoog.
Echte volle grond aardbeien, meloenen en mango's zijn favorieten.
Ik kan moeilijk kiezen
Klik om te vergroten...
Onpopulaire mening....



Ik eet graag mijn citrusvruchten met schil graag.

🤫
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Ook Nederlands fruit is echt véél lekkerder als het niet al onrijp geplukt wordt. Het probleem is dat supermarkten zo'n lang mogelijke shelf-life willen garanderen zodat zo min mogelijk bederft. In het kader van voedselverspilling valt daar natuurlijk ook wel wat voor te zeggen. Maar als je fruit pas plukt als het goed rijp is dan is dat echt een wereld van verschil.

Appels, peren, kersen, bramen, aardbeien... het kan allemaal echt fantastisch zijn. Als je het niet in de supermarkt koopt.
Klik om te vergroten...
Zeker waar. Ik proef het enorme verschil tussen fruit van een goede groenteboer met verse producten en dat van de supermarkt.

En van de moestuin is nog beter!
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Want ik ben tijdens het mango-seizoen in India geweest en nu ben ik verpest.
Klik om te vergroten...
Dit heb ik echt met fruit zoals frambozen, aardbeien, bramen en bosbessen.
Nooit haal ik bij supermarkten of groenteboeren(die behoorlijk aan het uitsterven zijn helaas)

Gewoon ergens waar je het kunt zien hoe en waar het verbouwd word zoals volle grond aardbeien. Dan pas proef je aardbeien.
Hetzelfde als tomaten inderdaad, smaakt vooral naar water als je niet wilt betalen voor goede tomaten.
D
DrssLid
01-01-2024, 00:00
#14
In dit seizoen mandarijntjes!
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat is je favoriete fruit om te eten?
Klik om te vergroten...
Peer want het is de makkelijkste, bijt dat bovenkantje eraf en ram die peer naar binnen.
Ik vind appels ook lekker maar als ik een appel eet heb ik altijd op de een of andere wijze bloedend tandvlees.

Maar qua smaak moet ik toch gaan voor galia meloen denk ik.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#16
Overigens zal er waarschijnlijk geen topic voorbij komen waar dit meer gerelateerd is dus ik laat het hier achter;

Een maat van mij die eet dus kiwi's. Met schil.
Die haren in je bek enzo keal nie goed wies net alsof je iets anders doet
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
StraatPiraat zei:
Peer want het is de makkelijkste, bijt dat bovenkantje eraf en ram die peer naar binnen.
Klik om te vergroten...
Nu je het zegt bedenk ik me dat een peer inderdaad een beetje een buttplug vorm heeft 😂
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
Nu je het zegt bedenk ik me dat een peer inderdaad een beetje een buttplug vorm heeft 😂
Klik om te vergroten...
Hoho, dat heb ik niet gezegd, geen peren in de kont leggen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
StraatPiraat zei:
Hoho, dat heb ik niet gezegd, geen peren in de kont leggen.
Klik om te vergroten...
Huh, wat bedoelde je dan? Ik snap er geen reet meer van.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#20
Neo-Shulginist zei:
Huh, wat bedoelde je dan? Ik snap er geen reet meer van.
Klik om te vergroten...
Het zal wel man, ik peer m

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."