#1
Dan eet je 3 dagen groene bananen en de laatste stop je in een smoothie. 😄Hey de ene houdt van bruine bananen, de ander niet. Ieder zijn smaak.
Natuurlijk, maar ik haal meestal 1 keer in de week mijn boodschappen.
Dan eet je 3 dagen groene bananen en de laatste stop je in een smoothie. 😄Hey de ene houdt van bruine bananen, de ander niet. Ieder zijn smaak.
Natuurlijk, maar ik haal meestal 1 keer in de week mijn boodschappen.
You're making a lot of sense.Dan eet je 3 dagen groene bananen en de laatste stop je in een smoothie. 😄
Mijn favoriete fruitsoort is dat wat op dat moment echt rijp is.De vraag lijdt: wat is je favoriete fruitsoort?
Uit de bovenstaande poll zo ik 'mango' willen kiezen. Maar dat vind ik (in Nederland) niet meer lekker. Want ik ben tijdens het mango-seizoen in India geweest en nu ben ik verpest.Mijn favoriete fruitsoort is dat wat op dat moment echt rijp is.
We hebben tegenwoordig de nare neiging om altijd een extreme variëteit aan fruit beschikbaar te hebben, maar het is allemaal vrij smakeloos.
Terwijl ik tijdens een LSD-trip wel eens heb moeten huilen omdat een verse en rijpe tomaat (ja, dat is ook fruit) zó lekker was.
Same. Nu eet ik de in Nederland verkrijgbare mango’s niet meer of niet meer met hetzelfde genoegen.Want ik ben tijdens het mango-seizoen in India geweest en nu ben ik verpest.
Nooit begrepen wat hier nou het probleem mee was. Ik vind het heerlijk.Durian
Ook Nederlands fruit is echt véél lekkerder als het niet onrijp geplukt wordt. Het probleem is dat supermarkten zo'n lang mogelijke shelf-life willen garanderen zodat zo min mogelijk bederft. In het kader van voedselverspilling valt daar natuurlijk ook wel wat voor te zeggen. Maar als je fruit pas plukt als het goed rijp is dan is dat echt een wereld van verschil.Ik blijf dan maar even blissfully ignorant en ga niet naar het midden- of verre oosten om fruit te eten, zodat ik kan blijven genieten van mijn middelmatige mango's en povere perzikken...
Onpopulaire mening....Vind het moeilijk.
Eet heel graag appels
Ook gele kiwi met schil staat hoog.
Echte volle grond aardbeien, meloenen en mango's zijn favorieten.
Ik kan moeilijk kiezen
Zeker waar. Ik proef het enorme verschil tussen fruit van een goede groenteboer met verse producten en dat van de supermarkt.Ook Nederlands fruit is echt véél lekkerder als het niet al onrijp geplukt wordt. Het probleem is dat supermarkten zo'n lang mogelijke shelf-life willen garanderen zodat zo min mogelijk bederft. In het kader van voedselverspilling valt daar natuurlijk ook wel wat voor te zeggen. Maar als je fruit pas plukt als het goed rijp is dan is dat echt een wereld van verschil.
Appels, peren, kersen, bramen, aardbeien... het kan allemaal echt fantastisch zijn. Als je het niet in de supermarkt koopt.
Dit heb ik echt met fruit zoals frambozen, aardbeien, bramen en bosbessen.Want ik ben tijdens het mango-seizoen in India geweest en nu ben ik verpest.
Peer want het is de makkelijkste, bijt dat bovenkantje eraf en ram die peer naar binnen.Wat is je favoriete fruit om te eten?
Nu je het zegt bedenk ik me dat een peer inderdaad een beetje een buttplug vorm heeft 😂Peer want het is de makkelijkste, bijt dat bovenkantje eraf en ram die peer naar binnen.
Hoho, dat heb ik niet gezegd, geen peren in de kont leggen.Nu je het zegt bedenk ik me dat een peer inderdaad een beetje een buttplug vorm heeft 😂
Huh, wat bedoelde je dan? Ik snap er geen reet meer van.Hoho, dat heb ik niet gezegd, geen peren in de kont leggen.
Het zal wel man, ik peer mHuh, wat bedoelde je dan? Ik snap er geen reet meer van.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."