Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaterflosser gebit

Waterflosser gebit

67 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
ljuv zei:
Bekijk bijlage 65268
Klik om te vergroten...

Opsluiting in lift.
Is me al eens gebeurd 15 jaar geleden. Heb toen in mijn broek geplast. Was al opgedroogd toen we omlaag gingen :wink:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kordie zei:
Opsluiting in lift.
Is me al eens gebeurd 15 jaar geleden. Heb toen in mijn broek geplast. Was al opgedroogd toen we omlaag gingen :wink:
Klik om te vergroten...
IMG_8775.jpeg
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Bekijk bijlage 65271
Klik om te vergroten...

Dat klopt.
Kon moeilijk in het hoekje plassen :wink:
Maar ik ga sindsdien wel niet meer in een propvolle lift haha. Want het max aantal wat staat in de lift is berekend op krappiekrappie staan
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kordie zei:
Dat klopt.
Kon moeilijk in het hoekje plassen :wink:
Maar ik ga sindsdien wel niet meer in een propvolle lift haha. Want het max aantal wat staat in de lift is berekend op krappiekrappie staan
Klik om te vergroten...
Hahahahahaha😂😂😂
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kordie zei:
@Hippie Langwaus ;

Ik heb bovenstaande gisteren eens na gevraagd. Tandsteen wat je niet weg haalt gaat onder je tandvlees zitten. Daar kun je ernstige ontstekingen van krijgen.

Ze kunnen tegenwoordig vrij pijnloos heel snel tandsteen weg halen. Ik kreeg een gebitsreiniging via een zout behandeling. Spuiten ze een straal zout tegen je tanden
Klik om te vergroten...
Ik ga proberen moed te verzamelen weer eens naar een tandarts te gaan, maar ik heb nergens last van.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hippie Langwaus zei:
maar ik heb nergens last van.
Klik om te vergroten...

Dat schijnt juist het probleem te zijn.
Dat je het pas merkt als het te laat is.
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kordie zei:
Maat S in het rubber stokkie van de tandarts gekregen. Doen ze net voor tussen de tanden waar die rager past. Maar drie vierde van het gebit past dat ding niet.

Ligt dat nu aan mij of ....
Klik om te vergroten...


Met mijn kleinste rager van 0,7 mm heb ik 4 plekken waar ik niet tussen kom.

Het is mij nog niet duidelijk of het heel erg is dat jij die hele kleine ruimtes waar jij niet bij kunt, nauwelijks schoon kan maken.
Wat zei de mondhygienist daarover dan?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
alles gaat voorbij zei:
Het is mij nog niet duidelijk of het heel erg is dat jij die hele kleine ruimtes waar jij niet bij kunt, nauwelijks schoon kan maken.
Wat zei de mondhygienist daarover dan?
Klik om te vergroten...

Daar zat idd tandsteen.
Ze liet het zien met spiegel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."