#1
Opsluiting in lift.
Is me al eens gebeurd 15 jaar geleden. Heb toen in mijn broek geplast. Was al opgedroogd toen we omlaag gingen
Hahahahahaha😂😂😂Dat klopt.
Kon moeilijk in het hoekje plassen
Maar ik ga sindsdien wel niet meer in een propvolle lift haha. Want het max aantal wat staat in de lift is berekend op krappiekrappie staan
Ik ga proberen moed te verzamelen weer eens naar een tandarts te gaan, maar ik heb nergens last van.@Hippie Langwaus ;
Ik heb bovenstaande gisteren eens na gevraagd. Tandsteen wat je niet weg haalt gaat onder je tandvlees zitten. Daar kun je ernstige ontstekingen van krijgen.
Ze kunnen tegenwoordig vrij pijnloos heel snel tandsteen weg halen. Ik kreeg een gebitsreiniging via een zout behandeling. Spuiten ze een straal zout tegen je tanden
maar ik heb nergens last van.
Maat S in het rubber stokkie van de tandarts gekregen. Doen ze net voor tussen de tanden waar die rager past. Maar drie vierde van het gebit past dat ding niet.
Ligt dat nu aan mij of ....
Het is mij nog niet duidelijk of het heel erg is dat jij die hele kleine ruimtes waar jij niet bij kunt, nauwelijks schoon kan maken.
Wat zei de mondhygienist daarover dan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."