#1
Meestal duid bloed duid idd op een ontsteking doordat er zich bacteriën ophopen.
Maar als het tandvlees na het stoken bloed dan is dat niet erg of zelfs juist goed omdat je het daar dan net hebt schoongemaakt. Vglsmij bloed het omdat je het ontstoken tandvlees net hebt weggehaald.
Ik las inderdaad dat het eerst een paar weken kan gaan bloeden en dat het dan stopt en meer roze is.
Roze is gezond.
Maar is het niet ook een voordeel dat je er weinig ruimte tussen hebt? Want dan is er ook minder ruimte voor rommel om zich op te hopen.
Enigsinds wel, maar toch komt er nog veel tussen gedurende een half jaar / drie kwart jaar.
Vandaag ging het wat makkelijker.
De spiegel bleef meer droog. Maar de mond stond wel bommetje vol met water. Dus moet nog leren afslikken
Of uit de mond laten lopen.
Ik heb niet altijd een even goede tandhygiene gehad op mijn werk. Tanden was geen prioriteit.
Al met al heb ik een stevig gebit denk ik. Maar het behoeft toch wat extra werk daardoor.
Daar ben ik ook wel tot bereid. Ook tot meer tussen die tanden tekeer gaan.

